Sikorka Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Hur retar man den då ? BTW: Kolla hur mkt Hp jag har med sköld,hehe Huntern som till sist såg den för mig testade ett skjuta en pil på den, det började med att han monster slog ihäl han på två slag och sedan sprang runt lite på gatorna innan den hoppade i vattnet igen och tog det lite lungnare.. Peta på den bara och se vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Oh, store överviktiga WoW-freaks! Jag har en fråga att ställa er... *Harkel harkel* Hur flyttar jag en char från en server till en annan?... Yours truly - äggstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Oh, store överviktiga WoW-freaks! Jag har en fråga att ställa er... *Harkel harkel* Hur flyttar jag en char från en server till en annan?... Yours truly - äggstreem Det går inte om inte migration är öppen, men då kan man bara flytta till en speciell server. Man kommer kunna flytta karaktärer senare men då måste man betala lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Det går inte om inte migration är öppen, men då kan man bara flytta till en speciell server. Man kommer kunna flytta karaktärer senare men då måste man betala lite. Jeffla kewkhewra! Men men... Sånt är livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 En snabb fråga, hur ändrar man "secret question" och det där? En som vet svaret nu och det är inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Här e en liten bild när jag o två kompisar(som e lvl 6 o 8) attackerar eliten. Kommer kanske lägga upp en film lite framåt veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Siana: Bra bild.. dock undrar jag varför horden (icecell-nånting) kan skriva i general chat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Siana: Bra bild.. dock undrar jag varför horden (icecell-nånting) kan skriva i general chat? Crackad server ngn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Hur retar man den då ? BTW: Kolla hur mkt Hp jag har med sköld,hehe Vågar du inte visa hur mycket guld du har? EDIT: Btw, ska försöka få 300 engineering med min mage..har 208 engineering atm, och jag är lvl 20 . Aja, måste lvla mig till 35, tror jag nån sa, för att kunna bli Gnomish Engineer. Redigerad 12 april, 2006 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Någon från Daggerspine som byter till Outland? isf ses där ^^ Edit: Omfg kom just på att en fury speccad Troll warrior med en [Linken's Sword of Mastery](eller en dagger) skulle va imba snabb Redigerad 12 april, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Nu när jag varit lv 60 ett tag så känner jag att ja vill testa runt på nya chars hitills är troll hunter roligast, fast inget äger warrior... @Ante_Freeman: Usch sluta nu blev jag sugen på o lira warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Nu när jag varit lv 60 ett tag så känner jag att ja vill testa runt på nya chars hitills är troll hunter roligast, fast inget äger warrior... @Ante_Freeman: Usch sluta nu blev jag sugen på o lira warrior Jag har testat alla klasser till 10-30 förutom priest och jag tycker nog Hunter är det roligaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jag har testat alla klasser till 10-30 förutom priest och jag tycker nog Hunter är det roligaste. Jo ,fast kan aldrig tycka att någon är roligare än warrior, det var ju därför ja valde warrior i första början på hunter e det kul när man har "Eye of the beast" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jo ,fast kan aldrig tycka att någon är roligare än warrior, det var ju därför ja valde warrior i första början på hunter e det kul när man har "Eye of the beast" Hatar tanking men pvp äger vi i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Skapat en Loladin på Boulderfist.. lvl16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Skapat en Loladin på Boulderfist.. lvl16 Usch, har oxo gjort en lolladin, hatar dem, i AV anklagar jag alla humans som paladins så då går det genast bättre @Mr.magic: Ja.. synd att man alltid måste tanka, så jävla drygt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Jo ,fast kan aldrig tycka att någon är roligare än warrior, det var ju därför ja valde warrior i första början på hunter e det kul när man har "Eye of the beast" Hur kunde du veta att du tyckte Warriors var roligast? Eller hade du testat alla andra raser hos nån polare tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Undrar fortfarande, när man loggar in på Account Management kan man ju ändra lösenord, personlig information och betalsätt mm.. Men man kan inte andra "Secret Question"..!? För det var en människa som såg svaret till frågan, hade det utskrivet, så nu vill jag gärna ändra själva fråga och svaret, vart gör man det? Hitter det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Usch, har oxo gjort en lolladin, hatar dem, i AV anklagar jag alla humans som paladins så då går det genast bättre @Mr.magic: Ja.. synd att man alltid måste tanka, så jävla drygt Bara för att du blir ägd av dom eller? en 60 epic paladin tar en 60 epic warrior hur enkelt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Bara för att du blir ägd av dom eller? en 60 epic paladin tar en 60 epic warrior hur enkelt som helst. Vad har du emot mig nu då? du har fan bråkat på mig sen jag köpte epic mount Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts