Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Hur retar man den då :D ?

BTW: Kolla hur mkt Hp jag har med sköld,hehe

Huntern som till sist såg den för mig testade ett skjuta en pil på den, det började med att han monster slog ihäl han på två slag och sedan sprang runt lite på gatorna innan den hoppade i vattnet igen och tog det lite lungnare..

Peta på den bara och se vad som händer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh, store överviktiga WoW-freaks! Jag har en fråga att ställa er... *Harkel harkel* Hur flyttar jag en char från en server till en annan?... Yours truly - äggstreem

Det går inte om inte migration är öppen, men då kan man bara flytta till en speciell server. Man kommer kunna flytta karaktärer senare men då måste man betala lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur retar man den då  :) ?

BTW: Kolla hur mkt Hp jag har med sköld,hehe

Vågar du inte visa hur mycket guld du har? :P

EDIT: Btw, ska försöka få 300 engineering med min mage..har 208 engineering atm, och jag är lvl 20 :D. Aja, måste lvla mig till 35, tror jag nån sa, för att kunna bli Gnomish Engineer.

Redigerad av Skarface
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när jag varit lv 60 ett tag så känner jag att ja vill testa runt på nya chars :) hitills är troll hunter roligast, fast inget äger warrior...

@Ante_Freeman: Usch sluta nu blev jag sugen på o lira warrior :P

Jag har testat alla klasser till 10-30 förutom priest och jag tycker nog Hunter är det roligaste.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo ,fast kan aldrig tycka att någon är roligare än warrior, det var ju därför ja valde warrior i första början (w00t) på hunter e det kul när man har "Eye of the beast" (w00t)

Hur kunde du veta att du tyckte Warriors var roligast? Eller hade du testat alla andra raser hos nån polare tidigare? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar fortfarande, när man loggar in på Account Management kan man ju ändra lösenord, personlig information och betalsätt mm..

Men man kan inte andra "Secret Question"..!?

För det var en människa som såg svaret till frågan, hade det utskrivet, så nu vill jag gärna ändra själva fråga och svaret, vart gör man det?

Hitter det inte. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor