Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Hur gör man så man skriver med andras namn? Dom förklara men förtstog inte riktigt, BTW kolla va dom skrev i guilden!

Om du kollar noga så ser du att personen som "fejkade" glömde ett ] efter [Guild]..

Det man ser är alltså.

[Guild] [Namn]: <stort jävla mellanrum> [Guild [Namn]: <fejkmedelande>

@P-C: Zomg.. orken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sisådär, level 15 med min Human - Priest. För att vara två dagar, och för att vara n00b känner jag mig nöjd. Men vad jag hatar att aldrig ha råd med någonting! Och vad jag hatar att alltid de bästa robe'sen alltid är de fulaste.

Fin solnedgång. Notera att jag är level 15 nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låter ju underbart kul.. :wub:

Dock så är det rätt åt er alla som spelar på crackat.

Då får jag quota mig själv igen.

Gosh, jag trodde jag förklarat detta. Lite av anledningen till att jag spelar, är för att få upp WoW- suget lite. Jag fick en 14- dagars trial, och spelade 5 gånger tror jag. Det är inte det att jag inte kan tänka mig betala, men jag har aldrig tyckt spelet varit så bra som alla säger, det är fortfarande bra, men, beroende, wtf?

Så nu spelar jag en stund på privata servrar för att testa spelet ordentligt. I nuläget skulle det aldrig falla mig in att betala för spelet. Inte för att det är för dyrt, utan för att spelet helt enkelt inte, i mina ögon, än är värt det.

Happy, Lucy?

Och ja, jag tycker nu att spelet är kul. Det är lite dyrt, men jag kommer köpa spelet (om jag fortfarande tycker det är kul) när jag börjar på gymnasiumet.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, vem fan släppte in denna i SW!? :)

Jak var iaf den första som såg den, tänkte ta genväg i vattnet men då fick jag syn på den.., jag slog larm, men ingen trodde på mig, utom en.. Fast han attackarade den på en gång och dog på fläcken.. Men till sist så sprang en i lvl 60 förbi och sedan kom alla och tog till vapen och dödade den..

Edit: Har den alltid varit där? :)

När jag spelar min hunter med Track beasts i SW så ser jag den på kartan men om jag hoppar ner i vattnet är den inte där :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag spelar min hunter med Track beasts i SW så ser jag den på kartan men om jag hoppar ner i vattnet är den inte där :S

När jag larmade, då kom en kille som var hunter, han kunde inte heller se den.. Men han kunde se den på Track Beasts.. Jag stod och skrev "OMG OMG OMG" och han "Huh? where is it? Nothing here" ett bra tag. Sedan så tog jag med han till bryggan och då såg han den.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor