Mikolan Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Hello, We are very sorry that some players are still having trouble logging in to our servers. Please be assured that we are doing our upmost to fix this problem. We also would like this issue to be resolved as quickly as possible, but currently have no estimated time for when this will be fixed. We will post any updates on this forum and on the Realm status forum: http://forums-en.wow-europe.com/board.aspx...erver-status-en We understand that this is frustrating, but we ask you to not create more threads about this problem, as it will make it difficult for us to post updates (and for you to find them), and because there are still players who can log in, who have need of this forum for technical discussion. If you would like to post general threads about this topic, please post them on the general forum: http://forums-en.wow-europe.com/board.aspx?fn=wow-general-en Please be patient with us, and we will resolve this matter as soon as we can. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 NÃ¥n annan som lirar Priest?, kan ni lite "roliga" saker man kan göra pÃ¥ hordes? När jag ser en afk horde nära vattnet brukar jag först fÃ¥ publik sen göra mind control och simma ner i vattnet. LÃ¥ter sedan horden drunkna av sig själv. En annan skoj sak är när man är pÃ¥ bÃ¥ten till Rachet eller nÃ¥gon annanstans använd mind control och hoppa i vattnet när man kommit en bit ut, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 SÃ¥där, lvl 30.. Desolace ska jag bara göra en quest i och det är questen för kodo halsbandet. Annars suger desolace stenhÃ¥rt. Gnomeregan blir det att Ã¥ka till imorgon dÃ¥. Men vet ni pÃ¥ ett ungefär hur mÃ¥nga quester som finns där? För jag orkar inte springa fram och tillbaka överallt för att jag inte har alla quester.. Varför ser du ut som en katt? ser man ut sÃ¥ om man är druid och förvandlad till katt?? I sÃ¥ fall har jag fär mig att man är lila inte som en leopard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Jag lrade WoW hos brorsan idag och jag kan säga att jag blev föräslakd i det pÃ¥ direkten Jag menar lite frihet att springa runt i ett sÃ¥ stort Land och göra saker. MÃ¥ste spela det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Varför ser du ut som en katt? ser man ut sÃ¥ om man är druid och förvandlad till katt?? I sÃ¥ fall har jag fär mig att man är lila inte som en leopard Tänkt pÃ¥ att skaffa hjälm? Man kan disable den sÃ¥ att den inte syns fast man har den pÃ¥. Options -> Interface -> Avbocka "Show helm" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Varför ser du ut som en katt? ser man ut sÃ¥ om man är druid och förvandlad till katt?? I sÃ¥ fall har jag fär mig att man är lila inte som en leopard Den lila pantern e lvl 20 skill leoparden e lvl 30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Leoparden är dessutom travlform. AlltsÃ¥ till för att ta sig fram snabbare. 40% snabbare är det tillomed. Thotim: Döda folk som är afk tycker jag faktiskt är väldigt elakt. Dom har ju nada chans ju. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag har hört en jävla massa om en plugin som heter Cosmos vet nÃ¥gon vart man laddar ner denna plugin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag har hört en jävla massa om en plugin som heter Cosmos vet nÃ¥gon vart man laddar ner denna plugin? www.cosmosui.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Leoparden är dessutom travlform. AlltsÃ¥ till för att ta sig fram snabbare. 40% snabbare är det tillomed. Thotim: Döda folk som är afk tycker jag faktiskt är väldigt elakt. Dom har ju nada chans ju. :\ Bara hämnas pÃ¥ de som mÃ¥nga gÃ¥nger slaktat mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Bara hämnas pÃ¥ de som mÃ¥nga gÃ¥nger slaktat mig SÃ¥ kan man iofs ocksÃ¥ se det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Bara hämnas pÃ¥ de som mÃ¥nga gÃ¥nger slaktat mig Äh, lyssna inte pÃ¥ han, slakta pÃ¥ bah.. synd bara att du slaktar horde... men för njutningens skull, fortsätt edit: va händer om man har dendär mind control pÃ¥ nÃ¥n snubbe som inte e afk? Redigerad 18 mars, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Äh, lyssna inte pÃ¥ han, slakta pÃ¥ bah.. synd bara att du slaktar horde... men för njutningens skull, fortsätt edit: va händer om man har dendär mind control pÃ¥ nÃ¥n snubbe som inte e afk? Dom ser hur du rör deras gubbe och tror att du använder fusk ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Dom ser hur du rör deras gubbe och tror att du använder fusk ^^ Hmm.. kan dem börja gÃ¥ samtidigt som du gÃ¥r me den sÃ¥ det blir sÃ¥där konstigt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Wiee! Blev nyss level 40 och nu sitter jag pÃ¥ min fina mount (Striped Frostsaber) Känns skitskönt att dra förbi alla med 60% snabbare hastighet, men det är ganska tomt i plÃ¥nboken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Wiee! Blev nyss level 40 och nu sitter jag pÃ¥ min fina mount (Striped Frostsaber) Känns skitskönt att dra förbi alla med 60% snabbare hastighet, men det är ganska tomt i plÃ¥nboken Gah, har samlat pengar sedan lvl 30 och skitit i att köpa spells. Är nu pÃ¥ lvl 37 och har ungefär 40 guld. Kommer jag lyckas? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Gah, har samlat pengar sedan lvl 30 och skitit i att köpa spells. Är nu pÃ¥ lvl 37 och har ungefär 40 guld. Kommer jag lyckas? :"> Gayigt att rida pÃ¥ en vanligt häst ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Gayigt att rida pÃ¥ en vanligt häst ju Äh, tuffare att köpa än att fÃ¥ gratis som paladins och warlocks fÃ¥r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Gissa vem som är pÃ¥ bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts