Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Hello,

We are very sorry that some players are still having trouble logging in to our servers. Please be assured that we are doing our upmost to fix this problem. We also would like this issue to be resolved as quickly as possible, but currently have no estimated time for when this will be fixed.

We will post any updates on this forum and on the Realm status forum:

http://forums-en.wow-europe.com/board.aspx...erver-status-en

We understand that this is frustrating, but we ask you to not create more threads about this problem, as it will make it difficult for us to post updates (and for you to find them), and because there are still players who can log in, who have need of this forum for technical discussion.

If you would like to post general threads about this topic, please post them on the general forum:

http://forums-en.wow-europe.com/board.aspx?fn=wow-general-en

Please be patient with us, and we will resolve this matter as soon as we can.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån annan som lirar Priest?, kan ni lite "roliga" saker man kan göra på hordes?

När jag ser en afk horde nära vattnet brukar jag först få publik sen göra mind control och simma ner i vattnet. Låter sedan horden drunkna av sig själv.

En annan skoj sak är när man är på båten till Rachet eller någon annanstans använd mind control och hoppa i vattnet när man kommit en bit ut, -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär, lvl 30.. B)

Desolace ska jag bara göra en quest i och det är questen för kodo halsbandet. Annars suger desolace stenhårt.

Gnomeregan blir det att åka till imorgon då. Men vet ni på ett ungefär hur många quester som finns där?

För jag orkar inte springa fram och tillbaka överallt för att jag inte har alla quester.. ;)

post-23-1111026225.jpg

Varför ser du ut som en katt? ser man ut så om man är druid och förvandlad till katt?? -_- I så fall har jag fär mig att man är lila inte som en leopard :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ser du ut som en katt? ser man ut så om man är druid och förvandlad till katt?? ^_^ I så fall har jag fär mig att man är lila inte som en leopard :(

Tänkt på att skaffa hjälm? Man kan disable den så att den inte syns fast man har den på. Options -> Interface -> Avbocka "Show helm"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Leoparden är dessutom travlform. Alltså till för att ta sig fram snabbare. 40% snabbare är det tillomed.

Thotim: Döda folk som är afk tycker jag faktiskt är väldigt elakt. Dom har ju nada chans ju. :\

Bara hämnas på de som många gånger slaktat mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara hämnas pÃ¥ de som mÃ¥nga gÃ¥nger slaktat mig  :)

Äh, lyssna inte på han, slakta på bah.. synd bara att du slaktar horde... ;) men för njutningens skull, fortsätt :P

edit: va händer om man har dendär mind control på nån snubbe som inte e afk? :P

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, lyssna inte på han, slakta på bah.. synd bara att du slaktar horde... :P men för njutningens skull, fortsätt :P

edit: va händer om man har dendär mind control på nån snubbe som inte e afk? :)

Dom ser hur du rör deras gubbe och tror att du använder fusk ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wiee! Blev nyss level 40 och nu sitter jag på min fina mount (w00t) (Striped Frostsaber)

Känns skitskönt att dra förbi alla med 60% snabbare hastighet, men det är ganska tomt i plånboken :(

Gah, har samlat pengar sedan lvl 30 och skitit i att köpa spells. Är nu på lvl 37 och har ungefär 40 guld. Kommer jag lyckas? :P:P :">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor