Sikorka Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Varför skrattade alla åt denna gnome? -- Mihi, fint.. djur.. Synd att jag måste döda den för att få en bra bild.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Precis, vem vågar ge sig på någon som är med i guilden OMGLAZERSPEWPEWPEWPEW /y PEW PEW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 (redigerad) Varför skrattade alla åt denna gnome? Hon var ju soet /Y PEW PEW Redigerad 9 april, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Tycks om mitt nya djur? http://img152.imageshack.us/img152/1518/wowscrnshot0409062241045hn.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Tycks om mitt nya djur? http://img152.imageshack.us/img152/1518/wo...062241045hn.jpg En ful sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Tycks om mitt nya djur? http://img152.imageshack.us/img152/1518/wowscrnshot0409062241045hn.jpg Orka RFK boars.. Dom är kassa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Nä nu ska ja in på warriorn och va avundsjuk på mina poalre, aja ska göra en troll hunter nu, kan inte hålla mig puss på er gtasajtare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Nä nu ska ja in på warriorn och va avundsjuk på mina poalre, aja ska göra en troll hunter nu, kan inte hålla mig puss på er gtasajtare Vrf inte göra en Ally på Bladefist? EDIT: Kan inte komma in på WoW nu, kan ni det?? EDIT 2: Nu funkar det igen!! Redigerad 10 april, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Nä nu ska ja in på warriorn och va avundsjuk på mina poalre, aja ska göra en troll hunter nu, kan inte hålla mig puss på er gtasajtare Gör huntern på Burning Legion, så jag kan ganka. Någon som vet en bra instance där bra svärd droppar för lvl 36? Redigerad 10 april, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Gör huntern på Burning Legion, så jag kan ganka. Någon som vet en bra instance där bra svärd droppar för lvl 36? Nej, för när du kommer dit har jag redan varit där! Sword of Serenity är q reward från en q i SM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Okej, vem fan släppte in denna i SW!? Jak var iaf den första som såg den, tänkte ta genväg i vattnet men då fick jag syn på den.., jag slog larm, men ingen trodde på mig, utom en.. Fast han attackarade den på en gång och dog på fläcken.. Men till sist så sprang en i lvl 60 förbi och sedan kom alla och tog till vapen och dödade den.. Edit: Har den alltid varit där? Redigerad 10 april, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Den är alltid där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Den är alltid där Meh? Det har aldrig jag sett.. Har alltid simmat den där vägen.. Vilken tur jag har haft, jag simmar alltid den där vägen när jag ska köpa nya spells från min trainer. *Chockad* Redigerad 10 april, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Meh? Det har aldrig jag sett.. Har alltid simmat den där vägen.. Vilken tur jag har haft, jag simmar alltid den där vägen när jag ska köpa nya spells från min trainer. *Chockad* Har dödat den nån gång med en lvl 60 kompis som lät mig ta looten(var på 41 då), men dropsen sög faktiskt, trots att den är rare. bara en pointy crocolisk tooth :/ Redigerad 10 april, 2006 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Har dödat den nån gång med en lvl 60 kompis som lät mig ta looten(var på 41 då), men dropsen sög faktiskt, trots att den är rare. bara en pointy crocolisk tooth :/ Det är, tyvärr det enda han droppar. *letar i mitt gamla bildarkiv* 2005-05-03 - "Sewer Beast bites the bust!" Minnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Grindbot ftw! Dun' care what you say. Det äger. Redigerad 10 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Grindbot ftw! Dun' care what you say. Det äger. Ser inte var det roliga med att betala för ett spel för att sen inte spela själv utan låta en bot spela åt en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ser inte var det roliga med att betala för ett spel för att sen inte spela själv utan låta en bot spela åt en? Har inte betalat för accountet. Har nu .. fem accounts som jag kan gå in på när jag vill. Har köpt ett av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Hur gör man så man skriver med andras namn? Dom förklara men förtstog inte riktigt, BTW kolla va dom skrev i guilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Hur gör man så man skriver med andras namn? Dom förklara men förtstog inte riktigt, BTW kolla va dom skrev i guilden! Undrar jag också, en gång satt jag och pratade vänligt i guilden när jag plötsligt sa "Your all fucking gay" till guilden, inklusive Guild Mastern. Lyckligtvis var det nån som erkände så att jag slapp bli kickad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts