Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Vet någon vilken mail jag ska skicka till blizzard om jag har lite frågor ang accounten? hittade inget på sidan så frågar här.. jag tröck på att ändra paymethod, men står ändå att en månad nu e "pending" + mitt aktiva gamecard, kryssade i att byta till gamecard, nu blir det som jag hade tryckt på "add gamecard" men det har jag inte..

edit: Om jag kryssar in "Change subscription plan" försvinner då gamecardet jag har addat? för kollade lite på wow-europe o såg lite sånt.. vill helst bara att det ska dras med gamecard, som det stod att det skulle göra när jag böt paymthod >.< fast nu står det att det är en month "pending" efter gamecardet, blir så lack

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet någon vilken mail jag ska skicka till blizzard om jag har lite frågor ang accounten? hittade inget på sidan så frågar här.. jag tröck på att ändra paymethod, men står ändå att en månad nu e "pending" + mitt aktiva gamecard, kryssade i att byta till gamecard, nu blir det som jag hade tryckt på "add gamecard" men det har jag inte..

edit: Om jag kryssar in "Change subscription plan" försvinner då gamecardet jag har addat? för kollade lite på wow-europe o såg lite sånt.. vill helst bara att det ska dras med gamecard, som det stod att det skulle göra när jag böt paymthod >.< fast nu står det att det är en month "pending" efter gamecardet, blir så lack

. http://www.wow-europe.com/en/support/accountbilling.html

Gå även att ringa till svensk support, prova där. Annars kan du skicka mail och fråga där. http://www.wow-europe.com/support/webform/...ult.html?lan=en

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sqisch, lvl18 alt som jag typ endast gör WSG med.. Imba gear.. typ nästan

sqisch8qe_675640_0.jpg

Det är sånna alt's som är skoj.

Min mage jag gjorde lite som halv-main var i kö till WSG från lvl 12-39..

Efter det lvlade jag och grindade för att få råd till mount, och efter 40 var det inget kul att va med i WSG eftersom det fanns lvl 49:or som var för imba för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch, fyfan vad jag äger i WSG. För det mesta så tar jag flaggan och tar hem alltihop och för det mesta är jag i topp med typ 30-40 Killing Blows efter långa WSG sessioner. Måste ta en bild en någon gång så jag kan visa er :rolleyes:

Pratar om min twink character ;). lvl 18 nu, har inte orkat grinda/questa något idag. Har fått ihop ca 300 HKs bara idag :). Nåja, dags att sparka horde i röven.

/salute

Länk till kommentar
Dela på andra sidor