Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

@Gizmo: Huh? hur blev det sådär :S

Hehe, jag vet! En horde polare visade mig hur man tar sig dit. Man ska gå efter bergskanten på vänstra sidan av Orgrimmar porten (sett utifrån), sen ska man hoppa och ha sig, osv osv...lite svårt att förklara i text. Kanske slänger upp en film sen? Vet vet..

Guildhemsida? Jajamensan, Illuminati Om ni får för er att se på DKP sidan, glöm inte att titta på min massiva DKP

EDIT: Fick nytt vapen igår. Questreward? Jajamensan,

Redigerad av Skarface
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men då gnäller ju alla ;)

@Knarkuzz och Addepladde: Winterspring, döda allt du ser ^_^ ta upp skiten o sälj ,då får du cash

edit: Nä kan inte låta bli, gnäll om ni vill, den ska upp!

Hmm, får väll prova det då. Ska bara bli exalted med av först. Går ganska snabbt nu så. :)

@Omom: Sm är faktiskt skit bra, speciellt för rogue, är det bara att gå in i Libary, smyga fram till bossen, döda han, ta sakerna. Och sen samma sak på Graveyard och Armorey, och på Cath kan du smyga in till Undead bossen och döda han sen sticka. Så fortsätter man så. Bara be någon reseta instancen efter. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, får väll prova det då. Ska bara bli exalted med av först. Går ganska snabbt nu så. ;)

@Omom: Sm är faktiskt skit bra, speciellt för rogue, är det bara att gå in i Libary, smyga fram till bossen, döda han, ta sakerna. Och sen samma sak på Graveyard och Armorey, och på Cath kan du smyga in till Undead bossen och döda han sen sticka. Så fortsätter man så. Bara be någon reseta instancen efter. ^_^

Är det verkligen bättre då? Folket i guilden säger tvärtemot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, får väll prova det då. Ska bara bli exalted med av först. Går ganska snabbt nu så. ^_^

@Omom: Sm är faktiskt skit bra, speciellt för rogue, är det bara att gå in i Libary, smyga fram till bossen, döda han, ta sakerna. Och sen samma sak på Graveyard och Armorey, och på Cath kan du smyga in till Undead bossen och döda han sen sticka. Så fortsätter man så. Bara be någon reseta instancen efter. :)

Det fungerade skitbra fram tills 1.10 patchen tror jag.. Förut sålde de blåa dropsen för över 1g till vendor. Men nu får man max 30s för dom. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor