xenon Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Ger till någon annan? Möjligtvis låna ut. Ge ska man aldrig göra, i alla fall inga stora summor. Eller vänta, menade du items? Nej, jag menar ge...Alltså till en polare om man vill vara sjyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Nej, jag menar ge...Alltså till en polare om man vill vara sjyst Då får man skylla sig själv om man har lite pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Är man snål om man sparar pengar? Snarare om man inte ger något alls till någon annan Vadå? skulle han se något för 1g på AH som han verkligen behövde så skulle han tänka "ojojoj det var jätte dyrt, det har jag verkligen inte råd med". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Det ända jag köper kan vara greater fire protection potion och lite runecloth från AH då och då, och så repair cost också. Förresten, är Winterspring bättre än SM? Spelar rogue. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Det ända jag köper kan vara greater fire protection potion och lite runecloth från AH då och då, och så repair cost också. Förresten, är Winterspring bättre än SM? Spelar rogue. Jag anser det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag anser det Okej, får väl prova där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Föresten, mafia king, suger mina saker så jävla mkt bara för jag e sparsam? Jag är nöjd med min eq i vilket fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Gav bort alla mina pengar items värda pengar och potions idag. Samt accet. Skitspel =) Hf medans ni upptäcler det med! All good things must come to an end. Nu blire L2 för hela slanten. Spel som går ut på skill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Föresten, mafia king, suger mina saker så jävla mkt bara för jag e sparsam? Jag är nöjd med min eq i vilket fall För den tiden du har varit 60 så är den aldeles utmärkt, men överlag suger den stenhårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Hade tråkigt Orgrimmar http://img162.imageshack.us/img162/6740/wowscrnshot0408060052105xj.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Rätt störande när det händer så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) För den tiden du har varit 60 så är den aldeles utmärkt, men överlag suger den stenhårt. Ja det är jag klart medveten om, men jag jobbar ju på det.. @Gizmo: Huh? hur blev det sådär :S Redigerad 8 april, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) @Gizmo: Huh? hur blev det sådär :S Hehe, jag vet! En horde polare visade mig hur man tar sig dit. Man ska gå efter bergskanten på vänstra sidan av Orgrimmar porten (sett utifrån), sen ska man hoppa och ha sig, osv osv...lite svårt att förklara i text. Kanske slänger upp en film sen? Vet vet.. Guildhemsida? Jajamensan, Illuminati Om ni får för er att se på DKP sidan, glöm inte att titta på min massiva DKP EDIT: Fick nytt vapen igår. Questreward? Jajamensan, Redigerad 8 april, 2006 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Inte för din lvl 40 mount. Men på 60 måste du göra några quest och ha typ 400-600g. Nja 400-600g är inte för alla Jag betalade ca 200g för mitt epic mount. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Ja men då gnäller ju alla @Knarkuzz och Addepladde: Winterspring, döda allt du ser ta upp skiten o sälj ,då får du cash edit: Nä kan inte låta bli, gnäll om ni vill, den ska upp! Hmm, får väll prova det då. Ska bara bli exalted med av först. Går ganska snabbt nu så. @Omom: Sm är faktiskt skit bra, speciellt för rogue, är det bara att gå in i Libary, smyga fram till bossen, döda han, ta sakerna. Och sen samma sak på Graveyard och Armorey, och på Cath kan du smyga in till Undead bossen och döda han sen sticka. Så fortsätter man så. Bara be någon reseta instancen efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Hmm, får väll prova det då. Ska bara bli exalted med av först. Går ganska snabbt nu så. @Omom: Sm är faktiskt skit bra, speciellt för rogue, är det bara att gå in i Libary, smyga fram till bossen, döda han, ta sakerna. Och sen samma sak på Graveyard och Armorey, och på Cath kan du smyga in till Undead bossen och döda han sen sticka. Så fortsätter man så. Bara be någon reseta instancen efter. Är det verkligen bättre då? Folket i guilden säger tvärtemot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Är det verkligen bättre då? Folket i guilden säger tvärtemot. Hmm, det är bra. Men winterspring är nog bättre. Sm kan man köra då och då när man kanske har tröttnat på winterspring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Hmm, får väll prova det då. Ska bara bli exalted med av först. Går ganska snabbt nu så. @Omom: Sm är faktiskt skit bra, speciellt för rogue, är det bara att gå in i Libary, smyga fram till bossen, döda han, ta sakerna. Och sen samma sak på Graveyard och Armorey, och på Cath kan du smyga in till Undead bossen och döda han sen sticka. Så fortsätter man så. Bara be någon reseta instancen efter. Det fungerade skitbra fram tills 1.10 patchen tror jag.. Förut sålde de blåa dropsen för över 1g till vendor. Men nu får man max 30s för dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Grindade 68g imorse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Spelade in en film om hur man kom upp dit, men kan inte få filmen att bli mindre än 400mb, så jag skiter i de xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts