Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Jag hade tänkt börja spela på privata servrar ett tag. Kan hända jag skaffar spelet sen, men just nu är det privat server som gäller. Kan någon hjälpa mig lite? Vilken patch ska jag använda, vilken server är bra och har många svenskar?

Neej neej neej och neej. Hoppas fan att de inte kommer funka för dig och att skiten kommer krascha om och om igen. KÖP SPELET FÖR HELVETE!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Neej neej neej och neej. Hoppas fan att de inte kommer funka för dig och att skiten kommer krascha om och om igen. KÖP SPELET FÖR HELVETE!

Gosh, jag trodde jag förklarat detta. Lite av anledningen till att jag spelar, är för att få upp WoW- suget lite. Jag fick en 14- dagars trial, och spelade 5 gånger tror jag. Det är inte det att jag inte kan tänka mig betala, men jag har aldrig tyckt spelet varit så bra som alla säger, det är fortfarande bra, men, beroende, wtf?

Så nu spelar jag en stund på privata servrar för att testa spelet ordentligt. I nuläget skulle det aldrig falla mig in att betala för spelet. Inte för att det är för dyrt, utan för att spelet helt enkelt inte, i mina ögon, än är värt det.

Happy, Lucy?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta inte posta bilder! Det är ju "Xemtoth style" :D

Ja men då gnäller ju alla :blink:

@Knarkuzz och Addepladde: Winterspring, döda allt du ser :wub: ta upp skiten o sälj ,då får du cash

edit: Nä kan inte låta bli, gnäll om ni vill, den ska upp!

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor