tommy killer Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag hade tänkt börja spela på privata servrar ett tag. Kan hända jag skaffar spelet sen, men just nu är det privat server som gäller. Kan någon hjälpa mig lite? Vilken patch ska jag använda, vilken server är bra och har många svenskar? PM:a mig om vilka servrar du har tänkt dig m.m. Spelar själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag hade tänkt börja spela på privata servrar ett tag. Kan hända jag skaffar spelet sen, men just nu är det privat server som gäller. Kan någon hjälpa mig lite? Vilken patch ska jag använda, vilken server är bra och har många svenskar? Neej neej neej och neej. Hoppas fan att de inte kommer funka för dig och att skiten kommer krascha om och om igen. KÖP SPELET FÖR HELVETE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Neej neej neej och neej. Hoppas fan att de inte kommer funka för dig och att skiten kommer krascha om och om igen. KÖP SPELET FÖR HELVETE! Köp du istället alla dina spel som du spelar!!!!!!!!!!! Det är väl hans val av vad han vill göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Neej neej neej och neej. Hoppas fan att de inte kommer funka för dig och att skiten kommer krascha om och om igen. KÖP SPELET FÖR HELVETE! Gosh, jag trodde jag förklarat detta. Lite av anledningen till att jag spelar, är för att få upp WoW- suget lite. Jag fick en 14- dagars trial, och spelade 5 gånger tror jag. Det är inte det att jag inte kan tänka mig betala, men jag har aldrig tyckt spelet varit så bra som alla säger, det är fortfarande bra, men, beroende, wtf? Så nu spelar jag en stund på privata servrar för att testa spelet ordentligt. I nuläget skulle det aldrig falla mig in att betala för spelet. Inte för att det är för dyrt, utan för att spelet helt enkelt inte, i mina ögon, än är värt det. Happy, Lucy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Här e en liten bild på vad jag hittade i en chest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Här e en liten bild på vad jag hittade i en chest. Allso vart ligger det där stället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Allso vart ligger det där stället? Wetlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Hihi gjorde lite censore på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Köpt epic mount nu...får jag lägga upp bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Slutar väll med det då Sluta inte posta bilder! Det är ju "Xemtoth style" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Köpt epic mount nu...får jag lägga upp bild? Vf frågar du ens? Klart du ska lägga upp bilder. Brukar faktikst tycka om att se på dina bilder. Det är nog en av de få grejerna jag går in i denna tråden för. Så sluta inte posta bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) Sluta inte posta bilder! Det är ju "Xemtoth style" Ja men då gnäller ju alla @Knarkuzz och Addepladde: Winterspring, döda allt du ser ta upp skiten o sälj ,då får du cash edit: Nä kan inte låta bli, gnäll om ni vill, den ska upp! Redigerad 7 april, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Undrar om nån av er här har en guildhemsida? Skulle vara rätt kul och titta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) Undrar om nån av er här har en guildhemsida? Skulle vara rätt kul och titta Outcasts hart ju http://outcasts.spoofer.net edit: fast det finns inte så mkt o se så länge man inte e medlem Redigerad 7 april, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Hihi gjorde lite censore på den Smart att censurera "suck" och inte "dick". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Www.titanic-swimteam.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 HUR FAN KAN DU FÅ SÅ JÄVLA MYCKET PENGAR?!?!?!? l Jag har varit lvl 60 myycket längre än dig och du har redan 730g?! Iofs slösade man 250g på FR gear men inte 700! Svaret är att han är så jävla snål så han drar in på allt annat som finns o bara sparar sparar sparar, tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) Min guild. Eller ja, föredetta kanske. Spelar nästan aldrig WoW numera. http://www.mithrid.com/ edit: Skall kanske tilläggas att huvudsidan inte är så up-to-date. Vi/Dom har kommit en bit i AQ vid det här laget. Nästan bara forumet som används på sidan. Redigerad 7 april, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Svaret är att han är så jävla snål så han drar in på allt annat som finns o bara sparar sparar sparar, tråkigt. Är man snål om man sparar pengar? Snarare om man inte ger något alls till någon annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) Är man snål om man sparar pengar? Snarare om man inte ger något alls till någon annan Ger till någon annan? Möjligtvis låna ut. Ge ska man aldrig göra, i alla fall inga stora summor. Eller vänta, menade du items? Redigerad 7 april, 2006 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts