Hew Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Det låter kul men sjukt avancerat. Men för hoppningsvis lär man sig. 100 lappen som man skall betala, är det för att få spela på en server, eller varför betalar man det? Först köper du spelet som kostar lika mycket som ett vanlig PC-spel. Efter det betalar du in ca 100 spänn per månad (detta är lite olika, beroende på hur många månader du vill betala i förväg). De pengarna går till server uppehåll och liknande, självklart så får Blizzard en kaka av det hela också I gengäld till detta så får du en stor uppdatering ungefär varannan månad och massor av små uppdateringar lite då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Har kört stratholme en gång i dag o grindat lite pengar, har 730g nu, ska försöka fixa epic mount för 800g snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Tycker att det e roligt att se vad andra spelare har. Roligt med in-game bilder från forumiterna själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Det låter kul men sjukt avancerat. Men för hoppningsvis lär man sig. 100 lappen som man skall betala, är det för att få spela på en server, eller varför betalar man det? För att få spela på en server ja =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Har kört stratholme en gång i dag o grindat lite pengar, har 730g nu, ska försöka fixa epic mount för 800g snart Nu är det faktiskt dags att du förklarar för oss var din guldgruva ligger. Vart farmar du? Själv sluta man farma för länge sen, men måste skaffa epic mount. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Vart kan man lära sig berskerstance (vart får man q eller vad det är)? Spelar som Horde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Vart kan man lära sig berskerstance (vart får man q eller vad det är)? Spelar som Horde På lvl 30. Du får den av din warrior trännare, och sen gör du questen på någon konstig Ö i barrens. Och här får du även questen för Whirlwind Axe och Sword. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Okej en idiotisk fråga men hur mycket guld tror ni den som har mest har? (i alla servrar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Okej en idiotisk fråga men hur mycket guld tror ni den som har mest har? (i alla servrar) Extremt svårt att säga.. Skulle väll gissa på minst 7000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Hur mycket g ska en lvl 25 warlock ungefär ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Hur mycket g ska en lvl 25 warlock ungefär ha? Pöh, finns inget man "ska" ha.. Jag hade typ 1-10g vid den lvln, andra har 10s, vissa 70g Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Pöh, finns inget man "ska" ha.. Jag hade typ 1-10g vid den lvln, andra har 10s, vissa 70g Har just nu 15g bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Har just nu 15g bara. Helt okej antar jag, bara du har 100g till lvl40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Helt okej antar jag, bara du har 100g till lvl40 MM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Helt okej antar jag, bara du har 100g till lvl40 Warlock = Free mount. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Warlock = Free mount. Visst fan.. fusk.. fast den är inte 100% gratis.. man måste ju lämna in saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) Warlock = Free mount. Hur menar du free? Behöver jag inte betala ett skit för min mount? Redigerad 7 april, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Har kört stratholme en gång i dag o grindat lite pengar, har 730g nu, ska försöka fixa epic mount för 800g snart HUR FAN KAN DU FÅ SÅ JÄVLA MYCKET PENGAR?!?!?!? l Jag har varit lvl 60 myycket längre än dig och du har redan 730g?! Iofs slösade man 250g på FR gear men inte 700! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Hur menar du free? Behöver jag inte betala ett skit för min mount? Inte för din lvl 40 mount. Men på 60 måste du göra några quest och ha typ 400-600g. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag hade tänkt börja spela på privata servrar ett tag. Kan hända jag skaffar spelet sen, men just nu är det privat server som gäller. Kan någon hjälpa mig lite? Vilken patch ska jag använda, vilken server är bra och har många svenskar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts