Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Idag har jag slösat ca 15g på Turtle Scales och Thick Leather.. ^_^ Har iallafall fått gjort alla Pratt McGrubbens quests nu, och skall snart completa Tribal Leatherworking questet också. Sen så slipper jag förhoppningsvis se fler "Gör-en-massa-grejer-i-läder quests" på ett tag. :rolleyes:

Heh, förut upptäckte jag att jag har 1337 i armor. :ermm: Cewlt.

Föresten, kan jag köra Maraudon snart? Är på lvl 48.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hm... jag har mitt gamecard här då, skrapat av koden o allt det där, går in på min "panel" på wow-europe, ändrar "Pay Method" till gamecard, det står typ att det är lyckat blabla, men när jag kollar på Paymethod står det att det är visa pay method, fast under där står det gamecard N/A. Har det blivit nåt CP eller ska det stå så pga att det är 1 dag kvar på min visa betalning?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okey wallemarts-polare här. fy fan.

Först av allt, Xemoth din lilla spammer sluta spamma så ini helvet! Vemfan bryr sig om att se din gubbe från vl 10-50. Herregud SLUTA! Posta nån bild då och då på dig själv iaction istället ffs.

Skaffa Atlas modden så ser ni en karta över allainstances, samt den passande lvlen. SCheisse!

Själv har man en lvl 60 gnome warrior på Earthen ring Danzic - spana in. Har för tillfälligt might helmet samt earthshaker, men har en shitload av DKP och TKP som ska spenderas. sådeså ^_^

fan xemtoth, uhr fan uttalas ditt namn?! äre Eksemtått? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först av allt, Xemoth din lilla spammer sluta spamma så ini helvet! Vemfan bryr sig om att se din gubbe från vl 10-50. Herregud SLUTA! Posta nån bild då och då på dig själv iaction istället ffs.

Skaffa Atlas modden så ser ni en karta över allainstances, samt den passande lvlen. SCheisse!

Själv har man en lvl 60 gnome warrior på Earthen ring Danzic - spana in. Har för tillfälligt might helmet samt earthshaker, men har en shitload av DKP och TKP som ska spenderas. sådeså ^_^

fan xemtoth, uhr fan uttalas ditt namn?! äre Eksemtått? :rolleyes:

E det föjbjudet o lägga upp bilder eller? <.< Kan du engelska så vet du hur man utalar det :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill någon förklara hur detta funkar? Har spelat Warcraft 1 och 2 samt Starcraft. Är detta liknande fast man slåss på nätet?

I de fösrsta spelen, så gjorde man uppdrag sen kom det lite fiender under uppdraget. Förlorade man spelade man om. När alla uppdrag var slut va spelet det med. Samma här?

Är det värt att köpa, och hur startar man och vad behövs, och framför allt, vad gör man? Spelar man själv eller i lag?

Ganska många frågor men har varit nyfiken på detta ganska länge. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill någon förklara hur detta funkar? Har spelat Warcraft 1 och 2 samt Starcraft. Är detta liknande fast man slåss på nätet?

I de fösrsta spelen, så gjorde man uppdrag sen kom det lite fiender under uppdraget. Förlorade man spelade man om. När alla uppdrag var slut va spelet det med. Samma här?

Är det värt att köpa, och hur startar man och vad behövs, och framför allt, vad gör man? Spelar man själv eller i lag?

Ganska många frågor men har varit nyfiken på detta ganska länge.  :rolleyes:

Man gör en karaktär, där man väljer ras (orc, troll, tauren, undead, gnome, dwarf, human eller night elf) och klass (priest, druid, warlock, mage, shaman, paladin, hunter eller rogue) och sedan ska man försöka lvla upp den till lvl 60.

Man lvlar upp den till 60 antingen genom grinding (döda bara för att få exp/pengar) eller göra quests. Det finns nästan oändligt med quests så man behöver inte oroa sig för att dom ska ta slut ^^.

Man ser gubben bakifrån.

Man kan både spela solo och i grupp, fast i instancer måste man ha grupp.

För att börja spela behöver du antingen ett Game-card eller kreditkort. Finns även 10-dagars guest pass.

Någon kan säkert förklara bättre ^^

Redigerad av Addepladde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Samma här?

Ganska många frågor men har varit nyfiken på detta ganska länge.  :rolleyes:

Wow är en av de roligaste spel jag har kört så ja, värt att köpa.

För att spela måste du betala en summa pengar varje månad, ca 100 kr.. (?)

Det finns ett antal spelsett, jag kör Pvp, då är det två lag, man får välja mellan 8 raser och en massa klasser. "lagen" är Horde och Alliance, en evig fight mellan dom typ. Kan jämnföras med "de onda" och "de goda". Då man kan säga att man spelar i "ett lag", man hjälper alltså varandra. Går ju ävan skita i allt och springa ensam..

Man måste inte "börja om" om man dör, man.. grejjorna man har på sig blir sämre.. Men dom går att laga..

Uppdragen tar aldrig slut, det kommer nya uppdaterngar hela tiden..

Men wtf, går inte förklara allt, det finns så mkt att välja på, och det mesta väljer du själv..

Läs på deras hemsida och grejs. www.worldofwarcraft.com

--

Har ett problem, jag vill ha detta Recipe, det skulle finns någon npc som sålde det i wf för 1s men den verkar ha upphört. Så jag kollade på AH och då säljer nästan alla det för 10 guld? Är detta svårt att få tag på eller? för jag tycker priset är löjligt högt..

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv har man en lvl 60 gnome warrior på Earthen ring Danzic - spana in. Har för tillfälligt might helmet samt earthshaker, men har en shitload av DKP och  TKP som ska spenderas. sådeså  ^_^

fan xemtoth, uhr fan uttalas ditt namn?!  äre Eksemtått?  :rolleyes:

Jag känner skrytet flöda... typ

Jag tycker iaf inte att det är störande när han postar bilder, dom är ju så fina! ^^

MC ikväll, får hoppas att nån rogue kommer försent så jag kan komma in. >.<

Jag har Nightslayer Cover samt Nightslayer Boots. *SKRYT* typ.

Och förresten, vad är TKP?

Redigerad av Addepladde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Oändligt massa babbel*

Jahapp, och? Om jag förstår det här rätt, så är detta en WoW topic, så han har väl rätt att posta bilder? Själv tycker jag bara det är roligt när han postar bilder, och om du har så svårt att hålla det inom dig själv, så är det ditt problem. Orka börja skrika här.. Och nu bara för att vara extra elak: OMFG! VEM BRYR SIG OM DU HAR "SHITLOAD" MED DKP ATT SPENDERA? HERREGUD...

Phew, kändes bra.

Hejdå, puss

Länk till kommentar
Dela på andra sidor