MAFIA_KING Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Yey.. Fick min ibs idag. Så nu ser jag ut såhär- Varför spelar du Undead Warrior? <puke> måste vara en av dom fulaste klasserna ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Varför spelar du Undead Warrior? <puke> måste vara en av dom fulaste klasserna ^^ Tyyst med dig.. Undead warrior e heftigaste klassen som finns. Och den fulaste klassen e inte undead warrior den fulaste klassen är tauren male druid.. Redigerad 5 april, 2006 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Tyyst med dig.. Undead warrior e heftigaste klassen som finns. Och den fulaste klassen e inte undead warrior den fulaste klassen är tauren male druid.. Äh, fulaste är klart Night elf Male <insert class here>. hatar dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Någon som har tips på bra guildnamn, min guild ska byta namn och vill ha förslag. PS. En internationell guild och inte en svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Tyyst med dig.. Undead warrior e heftigaste klassen som finns. Och den fulaste klassen e inte undead warrior den fulaste klassen är tauren male druid.. Neej fan. Tauren är en av de coolaste raserna som finns. Sjukt gulliga är dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Neej fan. Tauren är en av de coolaste raserna som finns. Sjukt gulliga är dem. Lol inte när dom har kjol på sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 TAUREN FEMALE WARRIOR FTW, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Orc Female Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Edit @skarface: Jag har gjort en gubbe på Doomhammer efter som min kompis tjata på mig i 2dar, nu kommer jag till saken! Skänk Pengar till mig är så fattig :'( 50G räcker Aldrig i livet! BEGGAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Tihi, fick 110g och 4 Traveler's Backpack av en som skulle sluta spela ^^ Jag är glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 WoW nere inloggningen pajjad, många realms nere, hemsidan nere.. Wohooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 WoW nere inloggningen pajjad, många realms nere, hemsidan nere.. Wohooo Det är skitskönt, jag var i en instance och kommer fetdö när jag loggar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 WoW nere inloggningen pajjad, många realms nere, hemsidan nere.. Wohooo Jag är inne och blir gankad av äckliga horde som inte har något liv, som bara kan döda low lvls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Ööö! va? Dagger rogue? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Dagger rogue? Vad är så roligt med dagger rogue? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Något bra ställe att questa på lvl 25? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Tyrs går fint att grinda solo, men blir ju lite lättare om man är två eller fler om man möter på motstånd Det är lite svårare för oss warriors som inte värsta AoE sakerna eller kan heala oss själva att soloa tyrs =/ @"Han-Som-Sa-NE-Male-e-fulast": omfg btw och om UD är fula dom har ju typ den bästa racial. Redigerad 6 april, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Hahahah! http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...&tmp=1#post9392 Det är jag som är Pyrro ;> Okej :S jag tycker du aldrig är inne *host* nästan aldrig *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Okej :S jag tycker du aldrig är inne *host* nästan aldrig *host* Ok, du lirar på Doomhammer alltså? Vad heter du där? Vill lolla åt dig edit: lol btw länk.. Redigerad 6 april, 2006 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts