Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Efter som ally har Alver människor o dvärgar på sin sida, så nu har jag räknat ut att den nya rasen för ally blir Hobibts :blink:

Edit @skarface: Jag har gjort en gubbe på Doomhammer efter som min kompis tjata på mig i 2dar, nu kommer jag till saken! Skänk Pengar till mig är så fattig :'( 50G räcker :ermm:

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter som ally har Alver människor o dvärgar på sin sida, så nu har jag räknat ut att den nya rasen för ally blir Hobibts  :blink:

Edit @skarface: Jag har gjort en gubbe på Doomhammer efter som min kompis tjata på mig i 2dar, nu kommer jag till saken! Skänk Pengar till mig är så fattig  :'(  50G räcker  ;)

Finns Hobbits med i spelet överhuvudtaget? :ermm:

Så du vet, den nya ally rasen finns bara som NPC i WoW än så länge.

Redigerad av xenon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, vissa spelare är bara för sorliga.

Farmade ogres i duskwood med min druid, och efter en stund kommer en paladin och frågar fall det var min första char. Jag frågar varför, och han svarar: Jag bara undrar.

Efter en stund frågar han fall han kan få 80g till att köpa bloodrazer, och även säger att de är ganska billigt för det vapnet, och att han kan sälja det för 250g och jag ska få hälften av det, + 30g för att jag hjälper han.

Alltså seriöst, tror han verkligen att man går på något sånt idiotiskt. Han följer efter mig hela tiden, börjar bli ganska jobbig. Efter 5 min, så säger han: ok, i wouldent give the money to someone that i didnt know. Bla bla bla osv. Sen säger han att folk inte littar på han, precis som jag ska tycka synd om han.

Tråkigt att se spelare som försöker lura folk på pengar. Get a life.

Tur att det finns /Ignore. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Scarlet monastary!?  :)  ^_^  Tyrs hand är ju i grupp

SM fungerar perfekt att grinda när man är lvl 60. En runda går snabbt och du får hyffsat med pengar. Tyrs Hand kan du köra solo också, visst lättare om man är två, men att vara där själv är inte svårt.

Redigerad av Hew
Länk till kommentar
Dela på andra sidor