Hew Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Känd spelare dör på riktigt och några bestämmer sig för att hedra henne... eller ja, ni får kolla själva http://www.shoutwire.com/comments/8726/WOW...d_Without_Mercy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Känd spelare dör på riktigt och några bestämmer sig för att hedra henne... eller ja, ni får kolla själva http://www.shoutwire.com/comments/8726/WOW...d_Without_Mercy Bra kvalle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Bra kvalle. Om du går till deras hemsida så fanns det en länk där man kunde ladda hem en med bättre kvalitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Om du går till deras hemsida så fanns det en länk där man kunde ladda hem en med bättre kvalitet. Ok, ska se den med bättre kavlle senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Vart ska jag grinda pengar som level 60? ett ställe där jag kan grinda solo helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Efter som ally har Alver människor o dvärgar på sin sida, så nu har jag räknat ut att den nya rasen för ally blir Hobibts Edit @skarface: Jag har gjort en gubbe på Doomhammer efter som min kompis tjata på mig i 2dar, nu kommer jag till saken! Skänk Pengar till mig är så fattig :'( 50G räcker Redigerad 5 april, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Efter som ally har Alver människor o dvärgar på sin sida, så nu har jag räknat ut att den nya rasen för ally blir Hobibts Nej ärligt? Redigerad 5 april, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Efter som ally har Alver människor o dvärgar på sin sida, så nu har jag räknat ut att den nya rasen för ally blir Hobibts Edit @skarface: Jag har gjort en gubbe på Doomhammer efter som min kompis tjata på mig i 2dar, nu kommer jag till saken! Skänk Pengar till mig är så fattig :'( 50G räcker Finns Hobbits med i spelet överhuvudtaget? Så du vet, den nya ally rasen finns bara som NPC i WoW än så länge. Redigerad 5 april, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Nej ärligt? Jo det är sant eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Hahahahahah Ööö! va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Haha, vissa spelare är bara för sorliga. Farmade ogres i duskwood med min druid, och efter en stund kommer en paladin och frågar fall det var min första char. Jag frågar varför, och han svarar: Jag bara undrar. Efter en stund frågar han fall han kan få 80g till att köpa bloodrazer, och även säger att de är ganska billigt för det vapnet, och att han kan sälja det för 250g och jag ska få hälften av det, + 30g för att jag hjälper han. Alltså seriöst, tror han verkligen att man går på något sånt idiotiskt. Han följer efter mig hela tiden, börjar bli ganska jobbig. Efter 5 min, så säger han: ok, i wouldent give the money to someone that i didnt know. Bla bla bla osv. Sen säger han att folk inte littar på han, precis som jag ska tycka synd om han. Tråkigt att se spelare som försöker lura folk på pengar. Get a life. Tur att det finns /Ignore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Efter som ally har Alver människor o dvärgar på sin sida, så nu har jag räknat ut att den nya rasen för ally blir Hobibts Wow, du måste vara väldigt smart. Gametime slut, ganska skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Vart ska jag grinda pengar som level 60? ett ställe där jag kan grinda solo helst SM, Tyr's Hand (53-55 (?) eliter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 SM, Tyr's Hand (53-55 (?) eliter) 56-60 elite.. Kanske är någon på 54/55 me men inte där jag är iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 SM, Tyr's Hand (53-55 (?) eliter) Scarlet monastary!? Tyrs hand är ju i grupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Scarlet monastary!? Tyrs hand är ju i grupp Tyrs går fint att grinda solo, men blir ju lite lättare om man är två eller fler om man möter på motstånd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Hahahah! http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...&tmp=1#post9392 Det är jag som är Pyrro ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Hahahah! http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...&tmp=1#post9392 Det är jag som är Pyrro ;> . its just that... hes always in orgrimmar when online, the nuub cant grind :/ =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Scarlet monastary!? Tyrs hand är ju i grupp SM fungerar perfekt att grinda när man är lvl 60. En runda går snabbt och du får hyffsat med pengar. Tyrs Hand kan du köra solo också, visst lättare om man är två, men att vara där själv är inte svårt. Redigerad 5 april, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Yey.. Fick min ibs idag. Så nu ser jag ut såhär- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts