Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Var får ni renarna ifrån?

Det var en undead mage i Orgrimmar som hade den, men när man frågade tog han bort alla sina kläder och items utan Gnomish mind control cap, sen ställde han sig och dansa och sen sa han obegripliga aker.

Använd en "blabla Holly". :angry: (Gick att köpa billigt hos vendors i julas, och går nu att köpa dyrt från AH)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jag gjorde också så för ett tag sen :shifty: (Fast jag vart pirat) också red jag runt i Barrens och lekte med Hordiesarna där!  ^_^

N|nj4 pwnz P|ra73 (w00t)

Känner mig ganska frustrerad när dom stänger servarnar när jag hade tänkt ta 100k+ Honor den här veckan men nej jag får stanna på 79k...

Edit: hoppas AV får dubbel honor nästa vecka, fattas bara 1,9k till Exalted och jag vill ha honor sammtidigt :P

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har börjat jobba på en lvl 10-19 PvP alt. Den är lvl 17 just nu och blir förhoppningsvis lvl 19 idag :shifty:. Ska köra lite DM så jag kan får Emberstone Staff (Usch för Staff of Westfall). Är med i en 10-19 PvP guild och vi fullkomligt äger horde i Warsong Gulch (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har börjat jobba på en lvl 10-19 PvP alt. Den är lvl 17 just nu och blir förhoppningsvis lvl 19 idag B). Ska köra lite DM så jag kan får Emberstone Staff (Usch för Staff of Westfall). Är med i en 10-19 PvP guild och vi fullkomligt äger horde i Warsong Gulch B)

På vilken server? för jag är också med i en lvl 19 PvP-guild. TwinkZ heter dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor