IceCandy Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Var får ni renarna ifrån? Det var en undead mage i Orgrimmar som hade den, men när man frågade tog han bort alla sina kläder och items utan Gnomish mind control cap, sen ställde han sig och dansa och sen sa han obegripliga aker. Använd en "blabla Holly". (Gick att köpa billigt hos vendors i julas, och går nu att köpa dyrt från AH) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Använd en "blabla Holly". (Gick att köpa billigt hos vendors i julas, och går nu att köpa dyrt från AH) Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Haha, jag gjorde också så för ett tag sen (Fast jag vart pirat) också red jag runt i Barrens och lekte med Hordiesarna där! N|nj4 pwnz P|ra73 Känner mig ganska frustrerad när dom stänger servarnar när jag hade tänkt ta 100k+ Honor den här veckan men nej jag får stanna på 79k... Edit: hoppas AV får dubbel honor nästa vecka, fattas bara 1,9k till Exalted och jag vill ha honor sammtidigt Redigerad 4 april, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vad har man detta till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vad har man detta till? Teleporterar sig ur privatservrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Teleporterar sig ur privatservrar Kul, kom du på den själv eller snodde du den från Kalle Anka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Kul, kom du på den själv eller snodde du den från Kalle Anka? Kalle ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Kalle ftw Wörd, men vet du vad det är så svara ärligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Wörd, men vet du vad det är så svara ärligt. Jag satsar 5 kronor på en pendant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Jag satsar 5 kronor på en pendant. Men vad har man den till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Men vad har man den till? Just den där använder du till en quest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Just den där använder du till en quest. OK, tack. Slängde den precis då alla Shadowhide's droppade de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Har börjat jobba på en lvl 10-19 PvP alt. Den är lvl 17 just nu och blir förhoppningsvis lvl 19 idag . Ska köra lite DM så jag kan får Emberstone Staff (Usch för Staff of Westfall). Är med i en 10-19 PvP guild och vi fullkomligt äger horde i Warsong Gulch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Har börjat jobba på en lvl 10-19 PvP alt. Den är lvl 17 just nu och blir förhoppningsvis lvl 19 idag . Ska köra lite DM så jag kan får Emberstone Staff (Usch för Staff of Westfall). Är med i en 10-19 PvP guild och vi fullkomligt äger horde i Warsong Gulch På vilken server? för jag är också med i en lvl 19 PvP-guild. TwinkZ heter dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Nån som ska rerolla till den nya serven? Vek'nilash.. isf välj Alliance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Nån som ska rerolla till den nya serven? Vek'nilash.. isf välj Alliance När kommer den nya servern upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Nån som ska rerolla till den nya serven? Vek'nilash.. isf välj Alliance Jag ska, jag ska! *dansa* Bullet ska osså, för det har jag bestämt =) Redigerad 5 april, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jepp, ska göra en tauren warrior på Vek'nilash =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 På vilken server? för jag är också med i en lvl 19 PvP-guild. TwinkZ heter dom. Doomhammer såklart Fatal Deception ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Icecandy spelar på shadow moon Jag funderar på att specca om mig till dagger rogue =) Hahahahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts