IceCandy Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) Vilken server lirar du på ? alltid undrat det edit: kan du visa bild på moonkin form e du snäll? Har speccat om till Feral nu. sry. Schpelar på Shadow Moon. *Kollar i Screenshots mappen..* Kanske har en bild på M00nkin där.. Äh. Hade bara en kass.. Redigerad 3 april, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) Icecandy spelar på shadow moon Jag funderar på att specca om mig till dagger rogue =) Gör så,vilken level e du föresten? @gnurf: Då spelar det ingen roll, Alchemist e bra för alla klasser edit: @Ice Candy: Okey tack Redigerad 3 april, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Icecandy spelar på shadow moon Jag funderar på att specca om mig till dagger rogue =) 21/8/22 ftw! Så kör jag iaf, och jag är ju så bra ^^ Talents Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 56, addepladde det var ungefär så jag tänkte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 56, addepladde det var ungefär så jag tänkte Jo, den är grym i 1vs1 med 2x vanish, 2x blind etc. Ni melee som kör MC, hur mycket fire resistance har ni? Jag har 136 med fire res gear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Idag blev jag en glad warrior första gången jag tankade i Upper blackrock spire så vann jag först Handcrafted Mastersmith Girdle , sen när vi döda blackhand så vann jag Valor Shoulders eller va dem heter, riktigt skönt fixa oxo en bild på rend blackhand här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Jag har ingenting emot World of Warcraft, faktum är att jag aldrig spelat det. Jag brukar dessutom gilla rollspel o sånt. Men verkligen alla i min klass spelar det, det är jag och någon person till som inte spelar det, och jag blir verkligen GALEN av allt jävla spelprat! Blandar engelska med svenska hej vilt o hitta på några egna ord så har man alla nördar i min klass ordförråd. Står fan inte ut längre, ska byta skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) Mhm. Har precis dingat 22. Efter det körde jag Dm lite, gick år skogen, efter att ha dödat den sista bossen orkade inte ni gå ut ur grottan. Alla dog. Fick iaf xp mätaren till hälften.. Nu rorar jag mig med att plocka blommor och göra saft av dom. Sir.Per: Varför dödade du mig ? Jag var.. oskyldig.. Redigerad 3 april, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Vilken realm lirar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Han lirar också på shadow moon jag dödade dig för att du stog i vägen när jag fiskade såg inte flötet, lirade lite på min priest lvl 27 speccade om mig till holy, fan vad holy nova suger i rank 1 den tar typ 38 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Han lirar också på shadow moon jag dödade dig för att du stog i vägen när jag fiskade såg inte flötet, lirade lite på min priest lvl 27 speccade om mig till holy, fan vad holy nova suger i rank 1 den tar typ 38 Det är bra min brune vän! döde åt alliance! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Level 22 med min hunter nu. Gjorde några wc runs igår, och på sista så fick jag äntligen Venomstrike. Btw, kan man göra Shadowfang Keep på lvl 22? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Level 22 med min hunter nu. Gjorde några wc runs igår, och på sista så fick jag äntligen Venomstrike. Btw, kan man göra Shadowfang Keep på lvl 22? Japp det kan du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Han lirar också på shadow moon jag dödade dig för att du stog i vägen när jag fiskade såg inte flötet. Ah, yeh. Du kunde ffs ha klappat till mig på kinden eller ngt. Du hade inte behövt flabbat till mig med dina jefla svärd så att man dör på 2 slag. Jag vart så rädd för dig så att jag inte vågade inte respawna sen när du vart osynlig.. Min fina druid och hennes tuffa, glänsande vapen; Redigerad 4 april, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Ah, yeh. Du kunde ffs ha klappat till mig på kinden eller ngt. Du hade inte behövt flabbat till mig med dina jefla svärd så att man dör på 2 slag. Jag vart så rädd för dig så att jag inte vågade inte respawna sen när du vart osynlig.. Min fina druid och hennes tuffa, glänsande vapen; Sen när du blir 60, så behöver du inte vara rädd för någon rogue. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Sen när du blir 60, så behöver du inte vara rädd för någon rogue. Druids e ju svaga Även om dom kör Bear form och får en heal utan att jag gör pummel/shield bash så tar jag dom for some reason :S borde vara likadant Rogue mot Cat form eftersom Cat inte har stunlock eller nånting. Edit: Omfg im teh Ninjahh4xx0r. Redigerad 4 april, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Edit: Omfg im teh Ninjahh4xx0r. Haha, jag gjorde också så för ett tag sen (Fast jag vart pirat) också red jag runt i Barrens och lekte med Hordiesarna där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheva_lover Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 WTF! varför läggde dom ner servrarna ??? tog en screen 2min innan dom läggde ner den.... lirar på hellscream.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Var får ni renarna ifrån? Det var en undead mage i Orgrimmar som hade den, men när man frågade tog han bort alla sina kläder och items utan Gnomish mind control cap, sen ställde han sig och dansa och sen sa han obegripliga aker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts