Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Vilken server lirar du på ? alltid undrat det  :wub:

edit: kan du visa bild på moonkin form e du snäll?

Har speccat om till Feral nu. sry. ^_^

Schpelar på Shadow Moon.

*Kollar i Screenshots mappen..* Kanske har en bild på M00nkin där..

Äh. Hade bara en kass..

Redigerad av IceCandy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ingenting emot World of Warcraft, faktum är att jag aldrig spelat det. Jag brukar dessutom gilla rollspel o sånt. Men verkligen alla i min klass spelar det, det är jag och någon person till som inte spelar det, och jag blir verkligen GALEN av allt jävla spelprat! Blandar engelska med svenska hej vilt o hitta på några egna ord så har man alla nördar i min klass ordförråd. Står fan inte ut längre, ska byta skola. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mhm. Har precis dingat 22. Efter det körde jag Dm lite, gick år skogen, efter att ha dödat den sista bossen orkade inte ni gå ut ur grottan. Alla dog. Fick iaf xp mätaren till hälften..

Nu rorar jag mig med att plocka blommor och göra saft av dom.

Sir.Per: Varför dödade du mig ? Jag var.. oskyldig.. :wub:

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han lirar också på shadow  moon :D jag dödade dig för att du stog i vägen när jag fiskade :D såg inte flötet.

Ah, yeh. Du kunde ffs ha klappat till mig på kinden eller ngt. Du hade inte behövt flabbat till mig med dina jefla svärd så att man dör på 2 slag. :ermm:

Jag vart så rädd för dig så att jag inte vågade inte respawna sen när du vart osynlig.. :wub:

Min fina druid och hennes tuffa, glänsande vapen; :D

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah, yeh. Du kunde ffs ha klappat till mig på kinden eller ngt. Du hade inte behövt flabbat till mig med dina jefla svärd så att man dör på 2 slag. :ermm:

Jag vart så rädd för dig så att jag inte vågade inte respawna sen när du vart osynlig.. :wub:

Min fina druid och hennes tuffa, glänsande vapen; :D

Sen när du blir 60, så behöver du inte vara rädd för någon rogue. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen när du blir 60, så behöver du inte vara rädd för någon rogue. :angry:

Druids e ju svaga :lol: Även om dom kör Bear form och får en heal utan att jag gör pummel/shield bash så tar jag dom for some reason :S borde vara likadant Rogue mot Cat form eftersom Cat inte har stunlock eller nånting.

Edit: Omfg im teh Ninjahh4xx0r.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor