StellHell Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Deadmines kan ge bra items, men det är en lvl 20 instance. Och Westfall är en lvl 10-14 zon. Skrev fel. Menade Duskwood. Har hört att man ska kunna va där till lvl 30 ca. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Ska dit runt 30. Finns det bra quester i Westfall? Har hört att polare i guilden är där och questar. Vid level 30 är det nästan lite sent att hänga i Wetlands, gör det nu är mitt tips. Du kan även grinda lite i Hillsbrad Foothills, men det är för tidigt för att göra quests där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Vid level 30 är det nästan lite sent att hänga i Wetlands, gör det nu är mitt tips. Du kan även grinda lite i Hillsbrad Foothills, men det är för tidigt för att göra quests där. Orka Hillsbrad. Helt fuckat där ju. Massa horde o skit. Usch nej tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 SÃ¥, lvl 26 nu. Ni som har kört alliance, vet ni nÃ¥got bra ställe att dra till nu. Har gjort alla quester i ashenvale och utanför stormwind(det som ligger vid en stor sjö Ã¥t öst, minns inte namnet) SÃ¥ nu mÃ¥ste jag hitta ett nytt ställe att questa pÃ¥. Dom ställerna som passar dig är ju Wetlands och Duskwood. Dock tycker jag att Duskwood är att föredra. Betydligt roligare än Wetlands. Men sen skulle du ju kunna göra The Stockades ocksÃ¥. Instancen i Stormwind alltsÃ¥. Blackrock Depths i nordöstra Ashenvale likasÃ¥. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Dom ställerna som passar dig är ju Wetlands och Duskwood. Dock tycker jag att Duskwood är att föredra. Betydligt roligare än Wetlands. Men sen skulle du ju kunna göra The Stockades ocksÃ¥. Instancen i Stormwind alltsÃ¥. Blackrock Depths i nordöstra Ashenvale likasÃ¥. Jo, instance är att föredra. Skulle göra den i Westfall men struntar i den. Ska göra den i Stormwind idag och Blackphantom Deep har jag redan gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Gaagh! Är det nÃ¥n mer som inte kan logga in?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jag lirar 35 Human - Prist pÃ¥ servern Bladefist Säg gärna exakt vad du heter.. SÃ¥ man kanske kan parta lite med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Säg gärna exakt vad du heter.. SÃ¥ man kanske kan parta lite med dig. Lydila , inte Lydia eller Lydilia. Redigerad 15 mars, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 SÃ¥där. lvl 29. Har gjort alla quests förutom elite questerna i wetlands. Har gjort instancen i SW och har börjat questa i duskwood nu. Mer alliance tips. När jag är lvl 30 ska jag göra klart alla quests i Ashenvale, wetlands och duskwood. Sen vill jag veta vart jag ska fara. Har fÃ¥tt ett par quester som jag ska till Arathi Highlands(?), är det ett bra ställe(minns det som kasst när jag lirade horde) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) SÃ¥där. lvl 29. Har gjort alla quests förutom elite questerna i wetlands. Har gjort instancen i SW och har börjat questa i duskwood nu. Mer alliance tips. När jag är lvl 30 ska jag göra klart alla quests i Ashenvale, wetlands och duskwood. Sen vill jag veta vart jag ska fara. Har fÃ¥tt ett par quester som jag ska till Arathi Highlands(?), är det ett bra ställe(minns det som kasst när jag lirade horde) 30 = Gnomeregan. Sen när du är runt 35+ Kan du börja med Scarlet Monestary. Redigerad 16 mars, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Samma som Stell för mig, har gjort alla quests utom Elite i Wetlands. Duskwood kan man dra till pÃ¥ lite över 20, är pÃ¥ lvl 29 nu och jag har nästan inga quests kvar där. Efter det sÃ¥ kan man dra till Strangletorn Vale, ska nog passa lvl 30 och uppÃ¥t. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Arathi Highlands är inte sÃ¥ skoj enligt mig iaf. När du gÃ¥tt över lvl 30 sÃ¥ ska du ju som sagt dra till Gnomeregan. Det är ett mÃ¥ste. Sen kan du ju även besöka Desolace söder om Stonetalon Mountain. Strangehorn Vale söder om Darkshire finns ocksÃ¥. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 30 = Gnomeregan. Sen när du är runt 35+ Kan du börja med Scarlet Monestary. Jag är lvl 35 nu och har hört mÃ¥nga som snackat om SM. Men vart ligger det nu egentligen? NÃ¥gra har sagt nära Undercity. Kan du berätta mer exakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Jag är lvl 35 nu och har hört mÃ¥nga som snackat om SM. Men vart ligger det nu egentligen? NÃ¥gra har sagt nära Undercity. Kan du berätta mer exakt? Nordöstra Tirisfal Glades. Fast det är tydligen en lvl38-42 instance. SÃ¥ du kanske ska vänta lite. Även jag bör vänta lite. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 SÃ¥där, lvl 30.. Desolace ska jag bara göra en quest i och det är questen för kodo halsbandet. Annars suger desolace stenhÃ¥rt. Gnomeregan blir det att Ã¥ka till imorgon dÃ¥. Men vet ni pÃ¥ ett ungefär hur mÃ¥nga quester som finns där? För jag orkar inte springa fram och tillbaka överallt för att jag inte har alla quester.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 SÃ¥där, lvl 30.. Desolace ska jag bara göra en quest i och det är questen för kodo halsbandet. Annars suger desolace stenhÃ¥rt. Gnomeregan blir det att Ã¥ka till imorgon dÃ¥. Men vet ni pÃ¥ ett ungefär hur mÃ¥nga quester som finns där? För jag orkar inte springa fram och tillbaka överallt för att jag inte har alla quester.. Om jag inte minns fel sÃ¥ är det 6 quests där. Dock fÃ¥r man ett eller tvÃ¥ därinne ocksÃ¥. Men lite fram och tillbaka är det ändÃ¥. Ett av questsen som man fÃ¥r i IF mÃ¥ste man först kuta till Kharanos, in i Gnomeregan fiffla lite med en giftig snubbe (när han är vid liv) kuta tillbaks till Kharanos, sÃ¥ man fÃ¥r ett nytt quest där man ska fiffla med en lite större giftig snubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 SÃ¥där, lvl 30.. Gnomeregan blir det att Ã¥ka till imorgon dÃ¥. Men vet ni pÃ¥ ett ungefär hur mÃ¥nga quester som finns där? 6 Stycken tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Uhm..har ett litet problem. Varför stÃ¥r det "Disconnected from server" när jag skrivit in användarnamnet och lösenordet? Allting verkar flyta pÃ¥ perfect med "Sucess"(stavning?) rutorna och sÃ¥nt. Sen dyker det plötsligt upp "Disconnected from server". Sen kan jag inte logga in.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Uhm..har ett litet problem. Varför stÃ¥r det "Disconnected from server" när jag skrivit in användarnamnet och lösenordet? Allting verkar flyta pÃ¥ perfect med "Sucess"(stavning?) rutorna och sÃ¥nt. Sen dyker det plötsligt upp "Disconnected from server". Sen kan jag inte logga in.. Trevligt trevligt, har hänt för mig nu ocksÃ¥, började igÃ¥r när jag loggade ut för att käka och sen kunde jag inte logga in längre Läste en del pÃ¥ WoW forumet och det är ett antal som lider av samma problem.... "login success"--->"handshaking success"--->"disconnected by server" Yay, inte för inte att man blir lite irriterad iaf... Kan fortfarande inte logga in :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Trevligt trevligt, har hänt för mig nu ocksÃ¥, började igÃ¥r när jag loggade ut för att käka och sen kunde jag inte logga in längre Läste en del pÃ¥ WoW forumet och det är ett antal som lider av samma problem.... "login success"--->"handshaking success"--->"disconnected by server" Yay, inte för inte att man blir lite irriterad iaf... Kan fortfarande inte logga in :'( Kanske det är nÃ¥t problem med servrarna? Eller sÃ¥ kanske dom gör nÃ¥gon sÃ¥n här "koll" sÃ¥ att allt funkar. Ren gissning bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts