Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Ska dit runt 30. Finns det bra quester i Westfall? Har hört att polare i guilden är där och questar. :lol:

Vid level 30 är det nästan lite sent att hänga i Wetlands, gör det nu är mitt tips.

Du kan även grinda lite i Hillsbrad Foothills, men det är för tidigt för att göra quests där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SÃ¥, lvl 26 nu.

Ni som har kört alliance, vet ni något bra ställe att dra till nu. Har gjort alla quester i ashenvale och utanför stormwind(det som ligger vid en stor sjö åt öst, minns inte namnet)

Så nu måste jag hitta ett nytt ställe att questa på. :lol:

Dom ställerna som passar dig är ju Wetlands och Duskwood. Dock tycker jag att Duskwood är att föredra. Betydligt roligare än Wetlands.

Men sen skulle du ju kunna göra The Stockades också. Instancen i Stormwind alltså. Blackrock Depths i nordöstra Ashenvale likaså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom ställerna som passar dig är ju Wetlands och Duskwood. Dock tycker jag att Duskwood är att föredra. Betydligt roligare än Wetlands.

Men sen skulle du ju kunna göra The Stockades också. Instancen i Stormwind alltså. Blackrock Depths i nordöstra Ashenvale likaså.

Jo, instance är att föredra.

Skulle göra den i Westfall men struntar i den. Ska göra den i Stormwind idag och Blackphantom Deep har jag redan gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär. lvl 29.

Har gjort alla quests förutom elite questerna i wetlands. Har gjort instancen i SW och har börjat questa i duskwood nu.

Mer alliance tips. När jag är lvl 30 ska jag göra klart alla quests i Ashenvale, wetlands och duskwood. Sen vill jag veta vart jag ska fara.

Har fått ett par quester som jag ska till Arathi Highlands(?), är det ett bra ställe(minns det som kasst när jag lirade horde)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär. lvl 29.

Har gjort alla quests förutom elite questerna i wetlands. Har gjort instancen i SW och har börjat questa i duskwood nu.

Mer alliance tips. När jag är lvl 30 ska jag göra klart alla quests i Ashenvale, wetlands och duskwood. Sen vill jag veta vart jag ska fara.

Har fått ett par quester som jag ska till Arathi Highlands(?), är det ett bra ställe(minns det som kasst när jag lirade horde)

30 = Gnomeregan. Sen när du är runt 35+ Kan du börja med Scarlet Monestary.

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arathi Highlands är inte så skoj enligt mig iaf. När du gått över lvl 30 så ska du ju som sagt dra till Gnomeregan. Det är ett måste. Sen kan du ju även besöka Desolace söder om Stonetalon Mountain. Strangehorn Vale söder om Darkshire finns också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är lvl 35 nu och har hört många som snackat om SM. Men vart ligger det nu egentligen? Några har sagt nära Undercity. Kan du berätta mer exakt? ^_^

Nordöstra Tirisfal Glades. Fast det är tydligen en lvl38-42 instance. Så du kanske ska vänta lite. Även jag bör vänta lite. :\

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär, lvl 30.. ^_^

Desolace ska jag bara göra en quest i och det är questen för kodo halsbandet. Annars suger desolace stenhårt.

Gnomeregan blir det att åka till imorgon då. Men vet ni på ett ungefär hur många quester som finns där?

För jag orkar inte springa fram och tillbaka överallt för att jag inte har alla quester.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sådär, lvl 30.. ^_^

Desolace ska jag bara göra en quest i och det är questen för kodo halsbandet. Annars suger desolace stenhårt.

Gnomeregan blir det att åka till imorgon då. Men vet ni på ett ungefär hur många quester som finns där?

För jag orkar inte springa fram och tillbaka överallt för att jag inte har alla quester.. ^_^

Om jag inte minns fel så är det 6 quests där. Dock får man ett eller två därinne också.

Men lite fram och tillbaka är det ändå. Ett av questsen som man får i IF måste man först kuta till Kharanos, in i Gnomeregan fiffla lite med en giftig snubbe (när han är vid liv) kuta tillbaks till Kharanos, så man får ett nytt quest där man ska fiffla med en lite större giftig snubbe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uhm..har ett litet problem. Varför står det "Disconnected from server" när jag skrivit in användarnamnet och lösenordet? Allting verkar flyta på perfect med "Sucess"(stavning?) rutorna och sånt. Sen dyker det plötsligt upp "Disconnected from server". Sen kan jag inte logga in.. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uhm..har ett litet problem. Varför står det "Disconnected from server" när jag skrivit in användarnamnet och lösenordet? Allting verkar flyta på perfect med "Sucess"(stavning?) rutorna och sånt. Sen dyker det plötsligt upp "Disconnected from server". Sen kan jag inte logga in.. ^_^

Trevligt trevligt, har hänt för mig nu också, började igår när jag loggade ut för att käka och sen kunde jag inte logga in längre ^_^ Läste en del på WoW forumet och det är ett antal som lider av samma problem.... "login success"--->"handshaking success"--->"disconnected by server" Yay, inte för inte att man blir lite irriterad iaf... Kan fortfarande inte logga in :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trevligt trevligt, har hänt för mig nu också, började igår när jag loggade ut för att käka och sen kunde jag inte logga in längre :huh: Läste en del på WoW forumet och det är ett antal som lider av samma problem.... "login success"--->"handshaking success"--->"disconnected by server" Yay, inte för inte att man blir lite irriterad iaf... Kan fortfarande inte logga in :'(

Kanske det är nåt problem med servrarna? Eller så kanske dom gör någon sån här "koll" så att allt funkar. Ren gissning bara -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor