gizmo91 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag dingade 58 igår och dingar nog 59 idag. Imorgon får jag också Skyfury Helm. Jag har kört två Scholo runs idag utan ett enda element drop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Tycker du 260kr för 60dagar är dyrt? Några saker som suger med gratis server: *Skit några som kör på varje server *Bossar är utanför instance (Inte alla) *Går inte att gå in i portaler *Vissa skills är skit dåliga som är bra IRL (alltså i rikitga WoW)och tvärtom *Går inte att ha profession *SKIT mycket buggar *Många serverar går det skit fort att lvla, och får skit mkt pengar för varje mob *Hemmagjorda vapen, armor... *Går inte att "whispera" Finns mkt mer att skriva, men orkar inte Japp det är syrk(och så tycjer alla mina kompisar med). Visst finns det negativa saker med privat server men min är så kallad blizzlike. Undrar hur många av er som går på mig at betala WoW köper era pc spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Japp det är syrk(och så tycjer alla mina kompisar med). Visst finns det negativa saker med privat server men min är så kallad blizzlike. Undrar hur många av er som går på mig at betala WoW köper era pc spel? Om du skulle köpt spelet och betalat o fixat RIKTIGA online polare där skulle du inte säga så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Om du skulle köpt spelet och betalat o fixat RIKTIGA online polare där skulle du inte säga så.. Kankse men nu har jag valt att spela på en privat server. Visst den e nere mycket, men den duger helt. @Mr.Magic: På 3 veckor har jag kommit till lvl 25 bara. Och du säger att på 1-2 gamecrads(alltså 120 dagar) ska jag klara till lvl 60! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Kankse men nu har jag valt att spela på en privat server. Visst den e nere mycket, men den duger helt. @Mr.Magic: På 3 veckor har jag kommit till lvl 25 bara. Och du säger att på 1-2 gamecrads(alltså 120 dagar) ska jag klara till lvl 60! Tre veckor lvl 25? Gåre segare å lvla på din server eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Tre veckor lvl 25? Gåre segare å lvla på din server eller? Servern e nere ganska ofta(och det är den just nu, igen). Några ryssar som skiter i servern som äger den. Var innan på en annan men mitt i testing fasen ocg uppgraderingen så bara stängde de den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Servern e nere ganska ofta(och det är den just nu, igen). Några ryssar som skiter i servern som äger den. Var innan på en annan men mitt i testing fasen ocg uppgraderingen så bara stängde de den. Jag har kört 17 hela speldagar enligt min "mätare" lr va ja ska säga o ja blev lv 60..och det är typ.. min gratismånad + en halv betald Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 @Mr.Magic: På 3 veckor har jag kommit till lvl 25 bara. Och du säger att på 1-2 gamecrads(alltså 120 dagar) ska jag klara till lvl 60! Varför skulle du INTE kunna göra det? är du en erfaren WoW-Spelare kan det nog gå snabbare tom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Funderar på att specca om till Feral..Får aldrig chansen att använda Moonkin och spells specielly mycket, så Balance känns rätt onödigt..Feral tycks ju vara kul också. Och man tycks inte vara lika klen heller. Men..! I grupper är jag alltid healer. Får aldrig köra bear/catform..Att hela är tradigt som fan, men man får ju xp iaf.. Brukar alltid köra med cat/bearform solo, heala i instances, och köra spells i pvp..Och för tillfället kör jag Instances varje dag. Så att specca om till feral kanske inte är så bra då? Har iofs bra managear..Kanske det räcker? Vad tror ni? Idag dök Blanchard's Stout upp på AH föresten. <3 ..1/30/5 verkar lite kewl.. Redigerad 2 april, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Buhu, nu dubbelpostar jag. Stackars er. ___ Har suttit uppe hela natten och (försökt) döda en massa..Skumma saker.. Har tydligen med Ahn Quiraj att göra. Så jag joinade ett raid och var med och dödade i några timmar. Droppades massor av cewla grejer. Och jag vann tre utav dom!!!!1 Det var roligt. Här är en bild. Som synes gick det väääldigt bra för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Din rustning ser lite skadad ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Akta aprilskämt? Hade dock varit ganska stor nerf för rogues, inte för att de behöver. Jag vet väl att det var ett aprilskämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Din rustning ser lite skadad ut O rly? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) O rly? Vilken server lirar du på ? alltid undrat det edit: kan du visa bild på moonkin form e du snäll? Redigerad 3 april, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Me goes level~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Vilken server lirar du på ? alltid undrat det edit: kan du visa bild på moonkin form e du snäll? Moonkin form: Ser förövrigt ut som t.ex moonkins i Darkshore eller Owl Beasts i hinterlands. samma som mobs alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gnurf Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Funderade på att byta från leatherworking till alchemy...men jag undrade om de e alls bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) Funderade på att byta från leatherworking till alchemy...men jag undrade om de e alls bättre? Beror på vad du är för Class.. @Stoffe: jag vet hur moonkin form ser ut men vill se en stor ingame screen hur man ser ut bara Redigerad 3 april, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gnurf Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Tauren Druid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Icecandy spelar på shadow moon Jag funderar på att specca om mig till dagger rogue =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts