Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Tycker du 260kr för 60dagar är dyrt?

Några saker som suger med gratis server:

*Skit några som kör på varje server

*Bossar är utanför instance (Inte alla)

*Går inte att gå in i portaler

*Vissa skills är skit dåliga som är bra IRL (alltså i rikitga WoW)och tvärtom

*Går inte att ha profession

*SKIT mycket buggar

*Många serverar går det skit fort att lvla, och får skit mkt pengar för varje mob

*Hemmagjorda vapen, armor...

*Går inte att "whispera"

Finns mkt mer att skriva, men orkar inte :)

Japp det är syrk(och så tycjer alla mina kompisar med).

Visst finns det negativa saker med privat server men min är så kallad blizzlike.

Undrar hur många av er som går på mig at betala WoW köper era pc spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp det är syrk(och så tycjer alla mina kompisar med).

Visst finns det negativa saker med privat server men min är så kallad blizzlike.

Undrar hur många av er som går på mig at betala WoW köper era pc spel?

Om du skulle köpt spelet och betalat o fixat RIKTIGA online polare där skulle du inte säga så..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du skulle köpt spelet och betalat o fixat RIKTIGA online polare där skulle du inte säga så..

Kankse men nu har jag valt att spela på en privat server. Visst den e nere mycket, men den duger helt.

@Mr.Magic: På 3 veckor har jag kommit till lvl 25 bara. Och du säger att på 1-2 gamecrads(alltså 120 dagar) ska jag klara till lvl 60!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kankse men nu har jag valt att spela på en privat server. Visst den e nere mycket, men den duger helt.

@Mr.Magic: På 3 veckor har jag kommit till lvl 25 bara. Och du säger att på 1-2 gamecrads(alltså 120 dagar) ska jag klara till lvl 60!

Tre veckor lvl 25? Gåre segare å lvla på din server eller? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Servern e nere ganska ofta(och det är den just nu, igen).

Några ryssar som skiter i servern som äger den.

Var innan på en annan men mitt i testing fasen ocg uppgraderingen så bara stängde de den.

Jag har kört 17 hela speldagar enligt min "mätare" lr va ja ska säga o ja blev lv 60..och det är typ.. min gratismånad + en halv betald

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar på att specca om till Feral..Får aldrig chansen att använda Moonkin och spells specielly mycket, så Balance känns rätt onödigt..Feral tycks ju vara kul också. Och man tycks inte vara lika klen heller. :)

Men..!

I grupper är jag alltid healer. Får aldrig köra bear/catform..Att hela är tradigt som fan, men man får ju xp iaf.. ;)

Brukar alltid köra med cat/bearform solo, heala i instances, och köra spells i pvp..Och för tillfället kör jag Instances varje dag. Så att specca om till feral kanske inte är så bra då? ;) Har iofs bra managear..Kanske det räcker? Vad tror ni?

Idag dök Blanchard's Stout upp på AH föresten. :P <3

..1/30/5 verkar lite kewl..

Redigerad av IceCandy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Buhu, nu dubbelpostar jag. Stackars er. ;)

___

Har suttit uppe hela natten och (försökt) döda en massa..Skumma saker.. ;) Har tydligen med Ahn Quiraj att göra. Så jag joinade ett raid och var med och dödade i några timmar. Droppades massor av cewla grejer. Och jag vann tre utav dom!!!!1 :P

Det var roligt.

Här är en bild. Som synes gick det väääldigt bra för mig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor