Nerheden Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Tackar tackar, när jag sålt mina saker har jag pengar till min epic mount så får hoppas det blir sålt Gz. Nu är det bara att köra LBRS, UBRS, Scholomance, Baron run för att få Valor set. Sen om du har guild så kan du också köra världens tråkigaste instance : Mc, sen finns det även ZG, AQ och BWL vilket är mycket roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Gz. Nu är det bara att köra LBRS, UBRS, Scholomance, Baron run för att få Valor set. Sen om du har guild så kan du också köra världens tråkigaste instance : Mc, sen finns det även ZG, AQ och BWL vilket är mycket roligare. Min guild har kört ZG ett par gånger, har signat upp mig för nästa run så.. sen om 20 dagar drar vi till Molten core, vi ska även testa AQ 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Min guild har kört ZG ett par gånger, har signat upp mig för nästa run så.. sen om 20 dagar drar vi till Molten core, vi ska även testa AQ 20 Have fun. Jag kör inte mc längre, sjukt tråkigt och sitta från kl 7 till 1 på natten och springa igenom alla bossar är inget jag orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vilken instance är bäst för en lvl 25 warlock. The Deadmines eller Wailing Caverns? Ska dra ditt ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Vilken instance är bäst för en lvl 25 warlock. The Deadmines eller Wailing Caverns? Ska dra ditt ensam. Ehm, du kan drömma om att sola dm på lvl 25.. det går inte. Wailing Caverns vet jag inte, kommer inte ihåg vilken instance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Barbie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Ehm, du kan drömma om att sola dm på lvl 25.. det går inte. Wailing Caverns vet jag inte, kommer inte ihåg vilken instance. Varför inte? Det finns en bugg på min server så att om du dubbel klickar på HP potion så helas du fast du har inte förbrukat flaskan. Det gäller för alla pots,mat m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Varför inte? Det finns en bugg på min server så att om du dubbel klickar på HP potion så helas du fast du har inte förbrukat flaskan. Det gäller för alla pots,mat m.m. Mm, för att du kör på private server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Mm, för att du kör på private server. MM, har du något problem med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 MM, har du något problem med det? Ja det har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Ja det har jag. Bra för dig. Klrade precis rak zhor i DM och ska nu ta Miner Johnson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Fan... nu buggade mina modder sig riktigt mycket... så tog bort princip alla.. usch >.< längtar tills UI kommer med nytt modpack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Klarde sneed och hans harvetser nu. Fick en del av defias leather set grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Klarde sneed och hans harvetser nu. Fick en del av defias leather set grej. Jag har Full Blackened Defias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Dödade 2 gången van cleef. Första gången med en ryss(som snodde nästan allt förutom n¨ågon vit tröja) och när jag dödar honom för andra gången droppar han bara den vita tröjan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Vilken instance är bäst för en lvl 25 warlock. The Deadmines eller Wailing Caverns? Ska dra ditt ensam. Tror nog WC är lite lättare än DM... Men vrf lira en instance ensam?, lär bli rätt svårt Edit: Såg nu att du lirar på privat server. Redigerad 2 april, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Varför köper man inte spelet istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Varför köper man inte spelet istället? För man vill inte betala 260 kr varje 2 månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 För man vill inte betala 260 kr varje 2 månad. Det räcker med 1-2 kort för att komma till 60 och ha lite kul efteråt så varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) För man vill inte betala 260 kr varje 2 månad. Tycker du 260kr för 60dagar är dyrt? Några saker som suger med gratis server: *Skit några som kör på varje server *Bossar är utanför instance (Inte alla) *Går inte att gå in i portaler *Vissa skills är skit dåliga som är bra IRL (alltså i rikitga WoW)och tvärtom *Går inte att ha profession *SKIT mycket buggar *Många serverar går det skit fort att lvla, och får skit mkt pengar för varje mob *Hemmagjorda vapen, armor... *Går inte att "whispera" Finns mkt mer att skriva, men orkar inte Redigerad 2 april, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts