Bashil Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Min fråga är hur man ska kunna använda dom? Framförallt behöver dom mount?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Fortfarrande är det bara 1:a aprilskämt. Inget som kommer hända, samma sak med patch notes för 1.11, är också bara ett dåligt skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Jag undrar det jag ...snackar svenska för skojs skull (immiterar en klasskamrat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Eftermånga timmars slitande och slösande av guld, så fick jag tillslut Beastmaster Belt och Beastmaster Gloves, och gloves är mitt första epic item. Har 3/8 på tier 0,5 nu. Någon som har gjort Baron runda under 45 min? Måste befria en fru och man har 45 min på sig. Vi klarar alltid det 4 min efter, riktigt segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Please dont kill me http://img327.imageshack.us/img327/6707/wowscrnshot0325061015041pl.jpg http://img327.imageshack.us/img327/4286/wowscrnshot0325062302565el.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Fortfarrande är det bara 1:a aprilskämt. Inget som kommer hända, samma sak med patch notes för 1.11, är också bara ett dåligt skämt. Kom och tänka på det. Tänk er whisp på mount, whisp med full might, whisp som har Sulfuras. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Satt uppe till halv två igår <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Grattis =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Satt uppe till halv två igår <.< Grattis Du slog Xemtoth ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Grattis Du slog Xemtoth ;D Ofc, PvP som fan idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Ofc, PvP som fan idag. GZ! Haha akta nerfade rogues i 1.11! Moving while stealthed has a very small chance to break stealth. This was to reduce the frequency at which players were being ambushed or backstabbed in player vs. player environments. Discovering a stealthed rogue will now produce a large alert symbol above the rogue’s head similar to the Hunter’s Mark. The alert can only be dispelled by using the Vanish ability. Vanish has been increased to a 30 minute cooldown. Fixed bug which allowed Rogues to wield two weapons at the same time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 GZ! Haha akta nerfade rogues i 1.11! Moving while stealthed has a very small chance to break stealth. This was to reduce the frequency at which players were being ambushed or backstabbed in player vs. player environments. Discovering a stealthed rogue will now produce a large alert symbol above the rogue’s head similar to the Hunter’s Mark. The alert can only be dispelled by using the Vanish ability. Vanish has been increased to a 30 minute cooldown. Fixed bug which allowed Rogues to wield two weapons at the same time. Akta aprilskämt? Hade dock varit ganska stor nerf för rogues, inte för att de behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Akta aprilskämt? Hade dock varit ganska stor nerf för rogues, inte för att de behöver. Jepp april skämt, postade hela patch noten för 1.11 på förra sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 SDFJDKFKSDFKDSFKSDFKSDFJKSHDKAÖWOEFMDSM Jag kan inte logga in på WoWs hemsida. Och jag kan inte spela. För moi playtime har expirat. Nu får jag damp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 SDFJDKFKSDFKDSFKSDFKSDFJKSHDKAÖWOEFMDSM Jag kan inte logga in på WoWs hemsida. Och jag kan inte spela. För moi playtime har expirat. Nu får jag damp. Funkar utmärkt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag vart riktigt rädd att Whisp sku va den nya rasen men de va april skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Ding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Ding Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Ding GZ Xemtoth! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Tackar tackar, när jag sålt mina saker har jag pengar till min epic mount så får hoppas det blir sålt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts