Xemtoth Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Då är det massa quest som gäller och farming. Så går du snabbast upp i lvl. Hmm..okey vart ska jag questa då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Hmm..okey vart ska jag questa då? Typ gör så mycket som möjligt. Questa över allt, bara du får xp för det. Finns rätt många quest i Scholomance, UBRS, LBRS, Stratholme och BRD. Vet inte vilka quest du har gjort så, men kämpa på. Tog typ 1 år för mig att bli lvl 60 men det var för jag inte brydde mig så mycket, jag njöt av spelet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Typ gör så mycket som möjligt. Questa över allt, bara du får xp för det. Finns rätt många quest i Scholomance, UBRS, LBRS, Stratholme och BRD. Vet inte vilka quest du har gjort så, men kämpa på. Tog typ 1 år för mig att bli lvl 60 men det var för jag inte brydde mig så mycket, jag njöt av spelet då. Okey, kan försöka fixa det där i winterspring man blir så satans sugen o bara bli 60 när man e så nära, fan 2 lvs kvar bah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Okey, kan försöka fixa det där i winterspring man blir så satans sugen o bara bli 60 när man e så nära, fan 2 lvs kvar bah Och man kan köra pvp ordentligt. På min server var det bara lvl 60 som körde, sjukt tråkigt var det. Och när man dinga 60 så blev det mycket pvp. Men kör inte pvp alls, har gått från rank 5 till rank 3. Orkar inte bry mig. Men ska dock bli exalted med av nu när rep sakerna har ändrats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Blev äntligen lvl 40 efter 4h grinding.. mount + plate armor + warriorskills = 145g... så förbannat dyrt.. men har ändå runt 61g att köpa andra grejer för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Mining/Blacksmith är bra för warrior @Mr.Magic: Vart questar/grindar du, din filur. Silithus @Xemtoth: Minning & Engineering är kul men det är jävligt dyrt att "dinga" från 220+ eftersom alla mats till dom schems man får mycket "xp" av nästan alltid kostar över 1g. Men Gnomish Death Ray ftw right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Blev äntligen lvl 40 efter 4h grinding.. mount + plate armor + warriorskills = 145g... så förbannat dyrt.. men har ändå runt 61g att köpa andra grejer för. Inte så farligt, slängt ut typ 200g för tier 0 questen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Inte så farligt, slängt ut typ 200g för tier 0 questen. Jag fattar inte vad är Tier 0, Tier 0,5 o.s.v? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Wie! Nu har jag level 29. Gud vad jag är tuff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ska starta en orc hunter idag. Vad tror ni om denna build?(pve)Hunter build Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 http://wow-europe.com Mhm. Tack men.. På Account Management går det inte komma in fortfarande inte att komma in.. Hade tänkt ändra en sak för att 3 st tockstollar fick tag på en sak som ingen borde se.. Help..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Hm, kan inte heller logga in nu, men det fixar sig nog senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Jag fattar inte vad är Tier 0, Tier 0,5 o.s.v? :S Tier 0 är tex Valor set, som warrior har. Och nu kan man uppgradera det, genom att göra massa quest för att få dem bättre och vissa saker är epics. @ZliPp: Så här kör jag. Funkar utmärkt i Pve och Pvp. Hmm, gick inte att länka, skolan suger. Men så här: Beast Mastery Improved Aspect of the Hawk Rank 5 Endurance Training Rank 3 Marksmanship Improved Concussive Shot Rank 5 Improved Hunter's Mark Rank 5 Lethal Shots Rank 5 Aimed Shot Rank 1 Improved Arcane Shot Rank 5 Hawk Eye Rank 3 Mortal Shots Rank 5 Scatter Shot Rank 1 Barrage Rank 3 Ranged Weapon Specialization Rank 5 Trueshot Aura Rank 1 Survival Monster Slaying Rank 1 Humanoid Slaying Rank 3 Redigerad 31 mars, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Hm, kan inte heller logga in nu, men det fixar sig nog senare. Nu kan inte jag logga in och spela heller.. Edit: Kom på att jag ändrade lösen. Men när kan man komma in på Account Management igen? När slutade det fungera? Brukar det vara såhär? Redigerad 31 mars, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Kan nån visa här vilka talents som är bra för mage? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 @ZliPp: Så här kör jag. Funkar utmärkt i Pve och Pvp. Kör på den då, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Kan nån visa här vilka talents som är bra för mage? Tycker att den här är helt okej om man ska va firemage http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Du borde vara frost mycket roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Du borde vara frost mycket roligare Frost/fire ska man ju köra Denna tycker jag att man ska köra både bra i pve och pvp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ska starta en orc hunter idag. Vad tror ni om denna build?(pve)Hunter build Om du ska levla kör på full bm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts