Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Björndansen ägde. :P Började dansa lite i Stormwind, och då kom det några andra druids och hängde på. ^_^ Blev också folksamling efter ett tag. Kewl kewl. :D

Eeeew...

Den är så jävla lam, men en bra folk magnet. Alla stannar och kollar, sen börjar dom skratta. Den är så ful så man börjar skratta. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte shamans använda 2H-axes? Vet att jag sett nån shaman med en men när jag gick till weapon mastern för att lära mig skillen fanns 2h-axes inte med. det var rätt weapon master också.

Måste man vara i en särskild level, lr går det inte?

Det är en talent som finns på något trä. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså varför gör min hunter så här:

Sjukt störigt, varje gång han gör det, så slutar jag attackera. Sjukt störigt. :lol:^_^

Den nya beaststalker proccen, +200 mana.

Kan inte shamans använda 2H-axes? Vet att jag sett nån shaman med en men när jag gick till weapon mastern för att lära mig skillen fanns 2h-axes inte med. det var rätt weapon master också.

Måste man vara i en särskild level, lr går det inte?

11 poängstalang i enhancementträdet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cat/Bear form har fått Loot och skinning Emot också :P

Dingade 59 idag sen hjälpte jag min kompis till 60, är hemma vid 2 imorgon så då ska jag tvinga mig själv att dinga. -.-' Addict

Omg Xemtoth du måste ju varit lvl 25 när jag var 40, om jag inte dingar innan dig så borde jag skämmas...

Btw körde Strat 5 men idag, asbra grupp fick 5-6 bra loots men precis innan vi kommer till Rammstein(reise reise) så sticker roguen så vi försöker på 4, vi håller på att wipa bara jag och en paladin kvar så han gör Divine Intervation eller vad fan den heter på mig. När mobsen är långt borta så equippar jag Jumper Cables XL och Shadowmeldar men precis när 30s eq CDn är nere så kommer en mob och går rakt in i mig >.< så jävla frustrerande när jag vet att det är Baron och Ramstein som kan droppar Valor.

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cat/Bear form har fått Loot och skinning Emot också :huh:

Dingade 59 idag sen hjälpte jag min kompis till 60, är hemma vid 2 imorgon så då ska jag tvinga mig själv att dinga. -.-' Addict

Omg Xemtoth du måste ju varit lvl 25 när jag var 40, om jag inte dingar innan dig så borde jag skämmas...

Btw körde Strat 5 men idag, asbra grupp fick 5-6 bra loots men precis innan vi kommer till Rammstein(reise reise) så sticker roguen så vi försöker på 4, vi håller på att wipa bara jag och en paladin kvar så han gör Divine Intervation eller vad fan den heter på mig. När mobsen är långt borta så equippar jag Jumper Cables XL och Shadowmeldar men precis när 30s eq CDn är nere så kommer en mob och går rakt in i mig >.< så jävla frustrerande när jag vet att det är Baron och Ramstein som kan droppar Valor.

Vart ska jag grinda för lv 60? vill ha ett bra ställe ^_^ föresten när jag e 60 tänker jag byta professions...e sugen på mining/engineer men det gynnar inte precis en warrior, men det verkar så satans kul,några tips? är herb/alch nu och vill definitivt inte fortsättam med det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart ska jag grinda för lv 60? vill ha ett bra ställe ^_^ föresten när jag e 60 tänker jag byta professions...e sugen på mining/engineer men det gynnar inte precis en warrior, men det verkar så satans kul,några tips? är herb/alch nu och vill definitivt inte fortsättam med det

Grottan med yetis i winterspring är trevlig.

Har inte lirat med warriorn på ett tag, 59 nu, har dock vilad exp till 60.

får väl ta och dinga nån dag. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Winterspring äger när det gäller farming. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart ska jag grinda för lv 60? vill ha ett bra ställe :huh: föresten när jag e 60 tänker jag byta professions...e sugen på mining/engineer men det gynnar inte precis en warrior, men det verkar så satans kul,några tips? är herb/alch nu och vill definitivt inte fortsättam med det

Mining/Blacksmith är bra för warrior ^_^

@Mr.Magic: Vart questar/grindar du, din filur.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor