StellHell Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Björndansen ägde. Började dansa lite i Stormwind, och då kom det några andra druids och hängde på. Blev också folksamling efter ett tag. Kewl kewl. Eeeew... Den är så jävla lam, men en bra folk magnet. Alla stannar och kollar, sen börjar dom skratta. Den är så ful så man börjar skratta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) http://img78.imageshack.us/img78/4551/loldruid9sl.gif Redigerad 30 mars, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Hahaha vad snygg ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Alltså varför gör min hunter så här: http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/WoWScrnShot_033006_142319.jpg Sjukt störigt, varje gång han gör det, så slutar jag attackera. Sjukt störigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Kan inte shamans använda 2H-axes? Vet att jag sett nån shaman med en men när jag gick till weapon mastern för att lära mig skillen fanns 2h-axes inte med. det var rätt weapon master också. Måste man vara i en särskild level, lr går det inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Kan inte shamans använda 2H-axes? Vet att jag sett nån shaman med en men när jag gick till weapon mastern för att lära mig skillen fanns 2h-axes inte med. det var rätt weapon master också. Måste man vara i en särskild level, lr går det inte? Det är en talent som finns på något trä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Alltså varför gör min hunter så här: Sjukt störigt, varje gång han gör det, så slutar jag attackera. Sjukt störigt. Den nya beaststalker proccen, +200 mana. Kan inte shamans använda 2H-axes? Vet att jag sett nån shaman med en men när jag gick till weapon mastern för att lära mig skillen fanns 2h-axes inte med. det var rätt weapon master också. Måste man vara i en särskild level, lr går det inte? 11 poängstalang i enhancementträdet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Det är en talent som finns på något trä. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Hur ändrar man password question egentligen? Det står att varken mitt Acount namn, Password eller Email adress finns finns på Worldofwarcraft.com.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Hur ändrar man password question egentligen? Det står att varken mitt Acount namn, Password eller Email adress finns finns på Worldofwarcraft.com.. http://wow-europe.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Dingade 58 nyss, ska försöka fixa 59 imorn, och på löradag/söndag 60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Cat/Bear form har fått Loot och skinning Emot också Dingade 59 idag sen hjälpte jag min kompis till 60, är hemma vid 2 imorgon så då ska jag tvinga mig själv att dinga. -.-' Addict Omg Xemtoth du måste ju varit lvl 25 när jag var 40, om jag inte dingar innan dig så borde jag skämmas... Btw körde Strat 5 men idag, asbra grupp fick 5-6 bra loots men precis innan vi kommer till Rammstein(reise reise) så sticker roguen så vi försöker på 4, vi håller på att wipa bara jag och en paladin kvar så han gör Divine Intervation eller vad fan den heter på mig. När mobsen är långt borta så equippar jag Jumper Cables XL och Shadowmeldar men precis när 30s eq CDn är nere så kommer en mob och går rakt in i mig >.< så jävla frustrerande när jag vet att det är Baron och Ramstein som kan droppar Valor. Redigerad 30 mars, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Bah, jag hinner före er allihop. Bara 17 dings kvar ju, fixar man lätt på en helg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Cat/Bear form har fått Loot och skinning Emot också Dingade 59 idag sen hjälpte jag min kompis till 60, är hemma vid 2 imorgon så då ska jag tvinga mig själv att dinga. -.-' Addict Omg Xemtoth du måste ju varit lvl 25 när jag var 40, om jag inte dingar innan dig så borde jag skämmas... Btw körde Strat 5 men idag, asbra grupp fick 5-6 bra loots men precis innan vi kommer till Rammstein(reise reise) så sticker roguen så vi försöker på 4, vi håller på att wipa bara jag och en paladin kvar så han gör Divine Intervation eller vad fan den heter på mig. När mobsen är långt borta så equippar jag Jumper Cables XL och Shadowmeldar men precis när 30s eq CDn är nere så kommer en mob och går rakt in i mig >.< så jävla frustrerande när jag vet att det är Baron och Ramstein som kan droppar Valor. Vart ska jag grinda för lv 60? vill ha ett bra ställe föresten när jag e 60 tänker jag byta professions...e sugen på mining/engineer men det gynnar inte precis en warrior, men det verkar så satans kul,några tips? är herb/alch nu och vill definitivt inte fortsättam med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vart ska jag grinda för lv 60? vill ha ett bra ställe föresten när jag e 60 tänker jag byta professions...e sugen på mining/engineer men det gynnar inte precis en warrior, men det verkar så satans kul,några tips? är herb/alch nu och vill definitivt inte fortsättam med det Grottan med yetis i winterspring är trevlig. Har inte lirat med warriorn på ett tag, 59 nu, har dock vilad exp till 60. får väl ta och dinga nån dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vart ska jag grinda för lv 60? vill ha ett bra ställe föresten när jag e 60 tänker jag byta professions...e sugen på mining/engineer men det gynnar inte precis en warrior, men det verkar så satans kul,några tips? är herb/alch nu och vill definitivt inte fortsättam med det Winterspring äger när det gäller farming. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Får ta och hålla med om Winterspring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Vart ska jag grinda för lv 60? vill ha ett bra ställe föresten när jag e 60 tänker jag byta professions...e sugen på mining/engineer men det gynnar inte precis en warrior, men det verkar så satans kul,några tips? är herb/alch nu och vill definitivt inte fortsättam med det Mining/Blacksmith är bra för warrior @Mr.Magic: Vart questar/grindar du, din filur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Winterspring äger när det gäller farming. Jag har grindat i winterspring sen level 53 ska jag fortsätta eller kanske dra till nåt annat ställe? vill ha snabb o mumsig exp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag har grindat i winterspring sen level 53 ska jag fortsätta eller kanske dra till nåt annat ställe? vill ha snabb o mumsig exp Då är det massa quest som gäller och farming. Så går du snabbast upp i lvl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts