Mr.Magic Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag blir 57 idag och satsar på 58-60 till helgen SES I AV Ädit: Vilken level bör man vara för att dra till Silithus ? (jag är shaman) Mmm jag kan ju våldta dig i AV igen, säg bara till Silithius är 55-60 tror jag. Bra quests(men jobbiga -.-) där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 "Sverigetid" så är det till 17.00.. Vi har samma tid som i Paris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Ja kommer ej inn :'( vad är felet?. Same shit for me. När..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Aff.. Idol of Ferocity droppas av Lord Roccor i BRD.. Sen finns det 2 healing Idol's som ingen vet var dom droppas ifrån.. Orka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Omfg kom in på servern i 3 minuter sen kom det "Disconnected" <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Online! Jag älskar patchar.. Inte ett enda addon fungerar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Online! Jag älskar patchar.. Inte ett enda addon fungerar.. Inte en enda addon? :'( Jag kan inte leva utan Quickloot och Auctioneer :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Kunde lira på Doomhammer i 5 minuter. Gissa vad som hände sen? *Skriver hotbrev till Blizzard* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Inte en enda addon? :'( Jag kan inte leva utan Quickloot och Auctioneer :'( Alla addons disableas automatiskt.. Mycket möjligt att dom kan funka om du enablear dom.. Btw, Björn och Kattform har fått en /dance emote.. Hur fula som hellst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 %¤#! Väntade i evigheter på att komma in. Och när jag äntligen kom in så var ju inga Addons igång, så jag fick sitta och pilla med alla skillz och sätta dom på ungefär "rätt" ställe. Och när jag sen börjar bli klar så börjar datorn cepa som faen, och startas om Och nu står det bara "Disconnected from server" när jag loggar in.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Gah, när kommer wow-europe sidan upp? Min speltid tog slut idag, men har ett game card liggandes, men då fungerar ju inte sidan. Sen så måste man sitta ett tag och pilla med nurfed igen, då. Skit skoj! Redigerad 29 mars, 2006 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Om ja lyckas komma in idag så ska jag fixa en bit in på lv 57, ska sikta på lv 60 i helgen iaf fast sen kan det ju komma annat mellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Hej, detta är Kemoi. Hon kan inte attackera något eftersom hon inte har något vapen, alla hennes saker är borta, hon kan inte utöva magi, Alla snubbar hon får syn på är nakna och heter "Unknown Entity", Hon kan inte se mig själv eller skriva till andra men annars är det bra.. HJÄLP! Redigerad 29 mars, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Starta om wow. Sen borde det funka, var samma sak för mig innan. Någon som tänker göra tier 0 set questen? Farmar för fullt i winterspring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Alla addons disableas automatiskt.. Mycket möjligt att dom kan funka om du enablear dom.. Btw, Björn och Kattform har fått en /dance emote.. Hur fula som hellst! HAHA! Catform var ju "okej" men bearform.. fy fan.. började dansa mitt i OG och alla började skratta åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Starta om wow. Sen borde det funka, var samma sak för mig innan. Har sartar om Wow 23 gånger nu, startar om datorn 1 gång. Mina backpack's är tillbaka, nästan alla grejjor syns men jag är fortfarande osynlig. Sniff, Mhm? http://67.18.37.14/19/132/emo/mf_depressed.gif Redigerad 29 mars, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Har sartar om Wow 23 gånger nu, startar om datorn 1 gång. Mina backpack's är tillbaka, nästan alla grejjor syns men jag är fortfarande osynlig. Sniff, Mhm? http://67.18.37.14/19/132/emo/mf_depressed.gif Ta bort WTF och WDB mapparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Orka patchdagar, tog tid o skrapa ihop folk till MC och vi hann bara till Shazzrah innan alla fick nog. Jag hade dock tur. Kom in med 6 Giantstalker och gick ut med 8 st, beltet och helmen droppade båda 2 inom loppet av en timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Orka patchdagar, tog tid o skrapa ihop folk till MC och vi hann bara till Shazzrah innan alla fick nog. Jag hade dock tur. Kom in med 6 Giantstalker och gick ut med 8 st, beltet och helmen droppade båda 2 inom loppet av en timme Tur du har. Själv orkar man inte köra mc. Sjukt tråkigt att sitta från kl 7 till 1 på natten och springa igenom alla bossar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Björndansen ägde. Började dansa lite i Stormwind, och då kom det några andra druids och hängde på. Blev också folksamling efter ett tag. Kewl kewl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts