Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

%¤#!

Väntade i evigheter på att komma in. Och när jag äntligen kom in så var ju inga Addons igång, så jag fick sitta och pilla med alla skillz och sätta dom på ungefär "rätt" ställe. Och när jag sen börjar bli klar så börjar datorn cepa som faen, och startas om ;) Och nu står det bara "Disconnected from server" när jag loggar in.. :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, detta är Kemoi. Hon kan inte attackera något eftersom hon inte har något vapen, alla hennes saker är borta, hon kan inte utöva magi, Alla snubbar hon får syn på är nakna och heter "Unknown Entity", Hon kan inte se mig själv eller skriva till andra men annars är det bra.. ;)

HJÄLP! :wacko:

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla addons disableas automatiskt.. Mycket möjligt att dom kan funka om du enablear dom..

Btw, Björn och Kattform har fått en /dance emote.. Hur fula som hellst! ^_^

HAHA! Catform var ju "okej" men bearform.. fy fan.. började dansa mitt i OG och alla började skratta åt mig :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Orka patchdagar, tog tid o skrapa ihop folk till MC och vi hann bara till Shazzrah innan alla fick nog. Jag hade dock tur. Kom in med 6 Giantstalker och gick ut med 8 st, beltet och helmen droppade båda 2 inom loppet av en timme ^_^

Tur du har. Själv orkar man inte köra mc. Sjukt tråkigt att sitta från kl 7 till 1 på natten och springa igenom alla bossar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor