Warmedal Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Bra första-intryck av patchen man fick...klickar på restart när downloadern är klar.. då hänger sig datorn =/ Hoppas servrarna inte cpar sig lika mycket som det brukar göra vid patchning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag är snart lvl 57 och körde strat scarlet igår, fick 4 blåa drops och ett grönt, lite exp och lite guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag är snart lvl 57 och körde strat scarlet igår, fick 4 blåa drops och ett grönt, lite exp och lite guld. Hmm, alldrig kör scarlet run. Är det som Baron typ? Döda massa bossar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Hmm, alldrig kör scarlet run. Är det som Baron typ? Döda massa bossar? Ja, det är ca 4 eller 5 bossar (tror jag). Mycket enkelt var det iaf, vi gjorde det på 30 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Ja, det är ca 4 eller 5 bossar (tror jag). Mycket enkelt var det iaf, vi gjorde det på 30 minuter. A fan, får väll testa det sen då, efter jag har fixat alla quest till tier 0 set. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Servrarna beräknas vara uppe vid kl. 16:00 för dem som vill veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Det har redan sagts för 2 timmar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Tänkte dra igenom lite notes i nya patchen som jag reagerade på: "Quest Experience to Gold Conversion at Level 60 Previously, quest experience was wasted if one completed a quest at level 60. In this patch, any quests done at maximum level will have their experience reward converted to a healthy amount of gold, thus adding additional incentive to completing those quests in your log once you hit 60. " Fuck fuck fuck fuck! Har typ gjort alla quest som går att göra på level 60 redan. "Feedback (Human) - Redesigned. The priest surrounds himself with anti-magic energy. Any successful spell cast against the priest will burn mana from the attacker and cause Shadow damage" Grymt bra för oss präster ! Korrak the Bloodrager and his band of trolls have packed up their bags and left Alterac Valley for greener pastures. Har en fråga vad som menas med denna.. "Trying to spoof item links will disconnect you. " Redigerad 29 mars, 2006 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Tänkte dra igenom lite notes i nya patchen som jag reagerade på: "Quest Experience to Gold Conversion at Level 60 Previously, quest experience was wasted if one completed a quest at level 60. In this patch, any quests done at maximum level will have their experience reward converted to a healthy amount of gold, thus adding additional incentive to completing those quests in your log once you hit 60. " Fuck fuck fuck fuck! Har typ gjort alla quest som går att göra på level 60 redan. "Feedback (Human) - Redesigned. The priest surrounds himself with anti-magic energy. Any successful spell cast against the priest will burn mana from the attacker and cause Shadow damage" Grymt bra för oss präster ! Korrak the Bloodrager and his band of trolls have packed up their bags and left Alterac Valley for greener pastures. Har en fråga vad som menas med denna.. "Trying to spoof item links will disconnect you. " "Spoof" menas väll typ "Fejka"? Finns ju en del program som du kan ändra namnet på items.. Typ lootlink finns det en funktion där du kan ändra namnen från typ "Nightslayer Shoulders" till - "Big Tits Of The Noob" Så jag antar man blir disced om man försöker med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Så verkar mazrigos vara nere >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Så verkar mazrigos vara nere >.< Servrarna är nere till 16:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Servrarna är nere till 16:00 Servern e fortfarande nere.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Tror ni att en lvl 20 warlock kan klara en liten bit av wailing caverns själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Tror ni att en lvl 20 warlock kan klara en liten bit av wailing caverns själv? Njae eller kanske. Men det blir nog svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Njae eller kanske. Men det blir nog svårt. Var där precis men eftersom jag är alliance så är jag helt ensam i the barrens och blir jagad hela tiden av horde. Ska vänta tills jag är lvl 25 och då sticker jag ditt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Tror ni att en lvl 20 warlock kan klara en liten bit av wailing caverns själv? Det tvivlar jag starkt på, level 20 e ju rekomenderad level för o köra i group så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Lvl 58,41 och studie dag imorgon så jag ska försöka nörda lvl 60. Redigerad 29 mars, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Servern e fortfarande nere.. :'( "Sverigetid" så är det till 17.00.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Ja kommer ej inn :'( vad är felet?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Lvl 58,41 och studie dag imorgon så jag ska försöka nörda lvl 60. Jag blir 57 idag och satsar på 58-60 till helgen SES I AV Ädit: Vilken level bör man vara för att dra till Silithus ? (jag är shaman) Redigerad 29 mars, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts