cheva_lover Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Har en liten fråga, orkar inte göra en ny tråd så ja ställer den här.. är det nån liten warcraft geek som kanske "räknat" ut vad för ras alliance kommer få när burning crusade kommer ? en kompis som har spelat wcIII sen det kom ut, gissade på att det var nån grå slemmig sak(kommer inte ihåg vad den heter)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Har en liten fråga, orkar inte göra en ny tråd så ja ställer den här.. är det nån liten warcraft geek som kanske "räknat" ut vad för ras alliance kommer få när burning crusade kommer ? en kompis som har spelat wcIII sen det kom ut, gissade på att det var nån grå slemmig sak(kommer inte ihåg vad den heter)... Draenei kanske..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Draenei kanske..? Mm, de är en möjlighet. Har hört goblins nånstans men de verkar inte så trovärdigt. Pandaren är nog inte möjligt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Mm, de är en möjlighet. Har hört goblins nånstans men de verkar inte så trovärdigt. Pandaren är nog inte möjligt heller. Pandan ska inte komma. Det är blizzard sagt, hur hade det sett ut i asian när pandor har stått och bankat på varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Pandan ska inte komma. Det är blizzard sagt, hur hade det sett ut i asian när pandor har stått och bankat på varandra? Jo men kina har tillåtit att pandor används (enligt world of war) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Liten film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Liten film Imba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Liten film Rätt gammal, men grymt rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Är på lvl 44 nu. Har questat och grejat. Fick t.o.m. chansen att tanka lite i SM. (Och dom vart tillochmed nöjda med min tankning!11 Woohoo!) Iallafall. Vad för prylar bör en dr00d på lvl 44 ha? Har fått ihop ett riktigt bra Healing/casting set (imo), så det är mest cat/bear set som saknas. När jag har på mig mitt kattset får jag: 94 Strength 130 Agility 146 Stamina 93 Intellect 111 Spirit ... (Jag vet. Det suger. Dom flesta prylarna har jag gjort själv.) Också mitt björnset: 108 Strength 107 Agility 151 Stamina 93 Intellect 115 Spirit (Vilket säkerligen suger ännu mer än mina kattgrejer.. ) Vad bör jag fixa till? Vad för blåa käcka grejer bör jag skaffa? Har inte mycket blått. Nästan alla mina saker är gröna. Och nästan alla mina saker har själv jag lädrat ihop...Vi kan ju börja med vapen. Vad för vapen bör jag införskaffa? Har just nu "Sequoia Branch of the Bear". 11+ Stamina, 11+ Strength. Vill ha ett nytt vapen. En ny (2h) Mace. (Staff hade väll också gått bra..Men Har inte lika hög Weaponskill med Staffs. Så en Mace hade vart ännu käckare.)..Och säg inte Illusionary Rod! Har kört libary 86896 ggr nu. Den droppades två ggr. Första gången fick jag inte needa bara för att resten av partyt var dumma, och andra ggn vann en annan Druid. (Resten av gångerna har bara den där daggern droppats. Eller så har vi wipat.) /sigh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Är på lvl 44 nu. Har questat och grejat. Fick t.o.m. chansen att tanka lite i SM. (Och dom vart tillochmed nöjda med min tankning!11 Woohoo!) Iallafall. Vad för prylar bör en dr00d på lvl 44 ha? Har fått ihop ett riktigt bra Healing/casting set (imo), så det är mest cat/bear set som saknas. När jag har på mig mitt kattset får jag: 94 Strength 130 Agility 146 Stamina 93 Intellect 111 Spirit ... (Jag vet. Det suger. Dom flesta prylarna har jag gjort själv.) Också mitt björnset: 108 Strength 107 Agility 151 Stamina 93 Intellect 115 Spirit (Vilket säkerligen suger ännu mer än mina kattgrejer.. ) Vad bör jag fixa till? Vad för blåa käcka grejer bör jag skaffa? Har inte mycket blått. Nästan alla mina saker är gröna. Och nästan alla mina saker har själv jag lädrat ihop...Vi kan ju börja med vapen. Vad för vapen bör jag införskaffa? Har just nu "Sequoia Branch of the Bear". 11+ Stamina, 11+ Strength. Vill ha ett nytt vapen. En ny (2h) Mace. (Staff hade väll också gått bra..Men Har inte lika hög Weaponskill med Staffs. Så en Mace hade vart ännu käckare.)..Och säg inte Illusionary Rod! Har kört libary 86896 ggr nu. Den droppades två ggr. Första gången fick jag inte needa bara för att resten av partyt var dumma, och andra ggn vann en annan Druid. (Resten av gångerna har bara den där daggern droppats. Eller så har vi wipat.) /sigh STR och STA för katt och björnform. AGI är inte lika nödvändigt. 2 AGI = 1 STR så att ha STR är bättre än att ha AGI. Dock är AGI bättre än INT och SPI. Att ha ett set för både björn och katt är over-kill och tar bara onödig plats. Försök att skaffa ett set till kattform i första hand. Sen kan du i högre lvl skaffa ett fåtal grejer till björnform som har hög AC och +def som är bra att tanka med. Just i din lvl finns det knappt några feral-druids saker. Antingen är det Rogue eller Druid (AGI/STA eller INT/SPI). Så försök skaffa gröna saker som är närmast din egna lvl så ska det gå bra. ..of the Tiger (STR/AGI) #1 ..of the Bear (STR/STA) #2 ..of the Monkey (AGI/STA) #3 I den ordningen ska du skaffa gröna saker. I nödfall kan du skaffa; ..of the Boar (STR/SPI) ..of the Wolf (AGI/SPI) ..of the Falcon (AGI/INT) dock så är dom ganska dåliga och tar massa stats som inte kommer användas alls. *edit* ..of Strength ..of Stamina ..of Agility Dom tre kan du ta om du har någon utav varje. Men då måste du kompensera. Har du alla delar i ..of Strength så kommer du kunna skada mycket men din hp kommer vara så låg att du kommer få skifta ut hela tiden för att heala. Dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 STR och STA för katt och björnform. AGI är inte lika nödvändigt. 2 AGI = 1 STR så att ha STR är bättre än att ha AGI. Dock är AGI bättre än INT och SPI. Att ha ett set för både björn och katt är over-kill och tar bara onödig plats. Försök att skaffa ett set till kattform i första hand. Sen kan du i högre lvl skaffa ett fåtal grejer till björnform som har hög AC och +def som är bra att tanka med. Just i din lvl finns det knappt några feral-druids saker. Antingen är det Rogue eller Druid (AGI/STA eller INT/SPI). Så försök skaffa gröna saker som är närmast din egna lvl så ska det gå bra. ..of the Tiger (STR/AGI) #1 ..of the Bear (STR/STA) #2 ..of the Monkey (AGI/STA) #3 I den ordningen ska du skaffa gröna saker. I nödfall kan du skaffa; ..of the Boar (STR/SPI) ..of the Wolf (AGI/SPI) ..of the Falcon (AGI/INT) dock så är dom ganska dåliga och tar massa stats som inte kommer användas alls. *edit* ..of Strength ..of Stamina ..of Agility Dom tre kan du ta om du har någon utav varje. Men då måste du kompensera. Har du alla delar i ..of Strength så kommer du kunna skada mycket men din hp kommer vara så låg att du kommer få skifta ut hela tiden för att heala. Dom Kan inte riktigt säga att jag har två olika set för katt & björn. Det såkallade björnsettet är egentligen ungefär samma prylar som kattsettet. fast jag bara byter skor/handskar eller något. (Får lite extragrejer från Quests. Brukar tänka att "Jahapp..Kan ju ha Tiger Hunter Gloves i kattform och Stormfire Gauntlets i björn." Istället för att kasta ena saken. ) _____ Gröna saker för min lvl istället för blåa? Så jag skall inte försöka få tag på något speciellt blått och tjusigt? Tjuvkollade lite på Feli för några dagar sen. Där hade du ju massa übergrejer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Kan inte riktigt säga att jag har två olika set för katt & björn. Det såkallade björnsettet är egentligen ungefär samma prylar som kattsettet. fast jag bara byter skor/handskar eller något. (Får lite extragrejer från Quests. Brukar tänka att "Jahapp..Kan ju ha Tiger Hunter Gloves i kattform och Stormfire Gauntlets i björn." Istället för att kasta ena saken. ) _____ Gröna saker för min lvl istället för blåa? Så jag skall inte försöka få tag på något speciellt blått och tjusigt? Tjuvkollade lite på Feli för några dagar sen. Där hade du ju massa übergrejer.. Bara för en sak är blå behöver den inte vara bättre. Har du en grön lvl 44 (http://www.thottbot.com/?i=7132) så är den bättre än de flesta blåa saker du kan hitta eftersom de flesta blå saker är typ för lvl 35.. Felicia är lvl 60 end-game druid. Som sagt så finns det massa bra saker på lvl 58-60.. Därimot så är det dåligt med saker upp tills dom lvlarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Bara för en sak är blå behöver den inte vara bättre. Har du en grön lvl 44 (http://www.thottbot.com/?i=7132) så är den bättre än de flesta blåa saker du kan hitta eftersom de flesta blå saker är typ för lvl 35.. Felicia är lvl 60 end-game druid. Som sagt så finns det massa bra saker på lvl 58-60.. Därimot så är det dåligt med saker upp tills dom lvlarna. Feli. Troll Mage..Eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Feli. Troll Mage..Eh? Aaaah, Jaha. Jo, men hon är Mage. Finns mycket bra mage saker men inte många bra feral saker.. Och just Feli har jag suttit i flera veckor innan och kollat alla saker jag ska skaffa. Så jag ska ha dom bästa sakerna till samma lvl hela tiden. Tyvärr slutade jag spela, annars var jag på G att börja med ZF och skaffa ett par bra grejer som droppas där inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Wiee, ny patch idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Mysigt med ny patch. kan iofs inte lira är i sthlm ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 WoW-1.9.4.5086-to-1.10.0.5195-enGB-patch.exe Patchar upp den just nu. Är bara tvungen att spela idag bara för druider har fått ett nytt quest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 17826 filer senare är man good to go. Ha så trevligt när ni patchar. *edit* Aff, tur att man läser vad det står med.. Servrarna är nere till 16.00~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 17826 filer senare är man good to go. Ha så trevligt när ni patchar. *edit* Aff, tur att man läser vad det står med.. Servrarna är nere till 16.00~ :sTEKT ;< Fast jag är iofs mer stekt som inte kan lira föränns på torsdag om jag har tur =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts