Anarchy Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Stormreaver, 10 minuter. Spelar du som Horde eller Alliance? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Mjo skrev fel @Xemtoth: Hur får du så mycket pengar? Har 360g nu Grindar vettu... är 88% från lv 57, segt som sirap har föresten levlat min lilla alt till 16 , en druid, så den fick aqua form Tips på exp-grindställe för en lv 56 warrior? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Har 360g nu Grindar vettu... är 88% från lv 57, segt som sirap har föresten levlat min lilla alt till 16 , en druid, så den fick aqua form Tips på exp-grindställe för en lv 56 warrior? Winterspring, WPL, EPL typ. Pröva att köra Blackrock Dephts också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Har 360g nu Grindar vettu... är 88% från lv 57, segt som sirap har föresten levlat min lilla alt till 16 , en druid, så den fick aqua form Tips på exp-grindställe för en lv 56 warrior? Du kommer säkert till 60 innan mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Du kommer säkert till 60 innan mig Innan mig också, jag får all min exp från Instancer jag pallar inte att grinda/questa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Silithus då? e inte det ett bra stökke att grinda på? Aja laggade apa på min druid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Silithus då? e inte det ett bra stökke att grinda på? Aja laggade apa på min druid Hmm jag har faktiskt inte varit i Silithus men du bör vara högre level där. Någon som vet hur man kommer in dit ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Hmm jag har faktiskt inte varit i Silithus men du bör vara högre level där. Någon som vet hur man kommer in dit ? Via Un'Goro Crater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Haha detta är definitivt INTE mitt crit record men det var lite speciellt om man säger så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Haha detta är definitivt INTE mitt crit record men det var lite speciellt om man säger så Ähh jag har fått det 3-4 gånger. btw får Taurens också åka till westfall för aqua form questen? Redigerad 26 mars, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Ähh jag har fått det 3-4 gånger. btw får Taurens också åka till westfall för aqua form questen? Nä, det är i Barrens och Silverpine Forest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Här är min jätte söta rogue ! Bark at the moon ir är det sun :S hehe! Men här ser ni min rogue som innom en snar framtid kommer spöa Xemtoth hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Här är min jätte söta rogue ! Bark at the moon ir är det sun :S hehe! Men här ser ni min rogue som innom en snar framtid kommer spöa Xemtoth hehe! Doh lirar du oxo på Mazrigos? aja vilken lv e du? ingen rogue spöar mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Doh lirar du oxo på Mazrigos? aja vilken lv e du? ingen rogue spöar mig!! Hoppas han inte vet mitt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Är lvl 36 och samlat ihop 110g redan =) Vad betyder det där som jag ringat in på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Inte spelat så mycket, pvpar lite. Sitter fast på lvl 44. =( Tihi http://img127.imageshack.us/img127/3338/wowscrnshot0310062133598dp.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Vad ensam man känner sig ibland. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Tog Razorgore igår, nästa mål blir väl Vaelstrasz. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Doh lirar du oxo på Mazrigos? aja vilken lv e du? ingen rogue spöar mig!! Jag har spelat där längre än dig ! Just nu är jag 16 fast jag orkar aldrig köra med han, ska väl lvl en väldigt stor bit så jag kan spöa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Jag har spelat där längre än dig ! Just nu är jag 16 fast jag orkar aldrig köra med han, ska väl lvl en väldigt stor bit så jag kan spöa dig Mm... jättekul aja dingade 57 idag med warriorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts