Blaucrozz Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 He he! jag skulle göra massa saker i helgen, (bla gÃ¥ pÃ¥ Svenska mässan och träffa Freddy Kruger, R2 D2, Saron och Boba Fett) och sÃ¥ kommer en skolkompis jag känner och frÃ¥gar fall han kan lÃ¥na mitt WoW över helgen för 150 kr... Hmmmm "nja" "300 dÃ¥?" -Deal! SÃ¥ jag har tjänat 300 kr i helgen pÃ¥ att slappat! Men.... alla förstÃ¥r ju direkt att det är dina föräldrar som hyrt din sÃ¥ kallade kompis till att hyra dit WoW sÃ¥ att du skua spela mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 He he! jag skulle göra massa saker i helgen, (bla gÃ¥ pÃ¥ Svenska mässan och träffa Freddy Kruger, R2 D2, Saron och Boba Fett) Träffa? Snarare stÃ¥ i en stor kö för att fÃ¥ en autograf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Nu har ju alla lirat i ungefär 1 mÃ¥nad. Vilken ras och klass lirar du? Och vilken server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Nu har ju alla lirat i ungefär 1 mÃ¥nad. Vilken ras och klass lirar du? Och vilken server? Lvl36 NE Warrior vid namn Urkas pÃ¥ Bladefist. Närmaren info här. Har även en Frost Tiger Blade som jag använder när jag bara ska slÃ¥ hÃ¥rt. Kör ju yxa samt sköld när jag tankar eller interupta folk som helar. Tycker inte om helare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 UD Rouge LvL 30 Daggerspine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Mina: lvl 34 Undead Warlock (Warsong) Gammal lvl 24 Night Elf Druid (Sunstrider) Ny Anledning av byte: FÃ¥r lÃ¥ng queue Redigerad 14 mars, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Name: Virith Class: Rogue Level: 31 Race: Night Elf Sex: Female Realm: Deathwing ---------------------------- Name: Noru Class: Warlock Level: 9 Race: Undead Sex: Male Realm: Shattered Hand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) Undead Mage lvl 15 Deathwing namn: Griith Redigerad 14 mars, 2005 av Blaucrozz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Jag lirar 35 Human - Prist pÃ¥ servern Bladefist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Har en NE Warrior pÃ¥ level 16( :"> ). Lirar pÃ¥ servern Doomhammer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) "Pruck" Dwarf Paladin, Lv 20. Spelar pÃ¥ servern "Bladefist" Har tagit bort tvÃ¥ stycken krigare pÃ¥ 20 och 23. Redigerad 14 mars, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 (redigerad) "Trotsky" Level 28 Night Elf Rogue (Male) Spelar pÃ¥ realmen "Shattered Hand". Redigerad 14 mars, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Haha!, en kompis till mig sprang in i horde-lägret i Stranglekeep. När han skulle ressa sig gjorde han det pÃ¥ en zeppe. Hehe, ovanligt med Alliance pÃ¥ zeppes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Gah mÃ¥ste fÃ¥ tag pÃ¥ ett gamecard snarast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Gah mÃ¥ste fÃ¥ tag pÃ¥ ett gamecard snarast Beställde, och fick mitt idag ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Kom upp till level 37 nyss med min Night Elf Rogue http://www.wowpm.com/view_profile.html?num=1367 (Jag har lagt bud pÃ¥ bättre daggers) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 SÃ¥, lvl 26 nu. Ni som har kört alliance, vet ni nÃ¥got bra ställe att dra till nu. Har gjort alla quester i ashenvale och utanför stormwind(det som ligger vid en stor sjö Ã¥t öst, minns inte namnet) SÃ¥ nu mÃ¥ste jag hitta ett nytt ställe att questa pÃ¥. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 SÃ¥, lvl 26 nu. Ni som har kört alliance, vet ni nÃ¥got bra ställe att dra till nu. Har gjort alla quester i ashenvale och utanför stormwind(det som ligger vid en stor sjö Ã¥t öst, minns inte namnet) SÃ¥ nu mÃ¥ste jag hitta ett nytt ställe att questa pÃ¥. Wetlands Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Wetlands Ska dit runt 30. Finns det bra quester i Westfall? Har hört att polare i guilden är där och questar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Ska dit runt 30. Finns det bra quester i Westfall? Har hört att polare i guilden är där och questar. Deadmines kan ge bra items, men det är en lvl 20 instance. Och Westfall är en lvl 10-14 zon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts