Blaucrozz Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Ingen rare set denna gång. Bara tier 0 som man kan uppgradera med sjukt tråkiga quest Rare r blå vilket man har på test servern. Du kan ju levla din Priest till 60 grinda gear och pengar till mount. Så spelar jag på Test servern för att se om det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Tailoring Enchanting är nog bäst för dig isf =) Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Inne i MC atm., är på Garr =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Inne i MC atm., är på Garr =) Helm of Wrath <3 Redigerad 24 mars, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 J*vlar, pallas är helt imba... kolla bara på denna.. 6 paladins tar onyxia! dem har då grymma epix men ändå.. --KLICKA-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Helm of Wrath <3 Nej. Helm of Might. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Dingade lv 55 idag börjar närma mig 60 Tog en screen tidigare idag innan jag dingade när min polare summonade en Infernal, som hjälpte oss i 5 min, sen bröt den sig loss o döda sin ägare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Lvl 47 nu :-> http://img221.imageshack.us/img221/1282/lolo2wx.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Helm of Wrath <3 Helm of Wrath droppas av Onyxia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Har nu 319G och har 40% kvar te lv 56, tar nog det idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Har börjat lira med min Night Elf Warrior igen, han är lvl 34 nu. Dock oklart om jag orkar lvla upp han till lvl 60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Nej. Helm of Might. Mjo skrev fel @Xemtoth: Hur får du så mycket pengar? Redigerad 25 mars, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Rawr, blir ilsken nu. Körde Warsong Gulch, i mitt lag är gubbarna i lvl 10-17 och så möter vi flera snubbar i lvl 18-20. Dom stod och campade vid respawn grejjen ( med flaggan) hela tiden och slaktade oss såfort dom såg en.. Otroligt störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Mjo skrev fel @Xemtoth: Hur får du så mycket pengar? Det är inte så svårt imo med bara gathering skills. blev "rik" ganska snabbt när jag droppade LW för mining och därmed hade skinning/mining. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Är 1 streck från 23 och undrar vart man kan farma eller vad det heter? Edit: Allso vad betyder det här? (se texten i bilden) Vart får man tag i blessing of the warchif*? Redigerad 25 mars, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Denna var väldigt kewl imho. Kanske gammal, men endå. Jag tycker att den pwnar. För övrigt är jag fortfarande på lvl 42. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Är 1 streck från 23 och undrar vart man kan farma eller vad det heter? Edit: Allso vad betyder det här? (se texten i bilden) Vart får man tag i blessing of the warchif*? Det betyder att någon har dödat Rend (Boss i UBRS om jag inte minns fel). Man får blessingen om man är i OG (kanske UC/TB med, men har aldrig råkat ut för de) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Är 1 streck från 23 och undrar vart man kan farma eller vad det heter? Edit: Allso vad betyder det här? (se texten i bilden) Vart får man tag i blessing of the warchif*? Man får den i Orgrimmar, och den ger nått attack power typ. Man får den närnågon dödar Rend i ubrs tror jag. Men Gizmo jag skulle ju svara Redigerad 25 mars, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Denna var väldigt kewl imho. Kanske gammal, men endå. Jag tycker att den pwnar. För övrigt är jag fortfarande på lvl 42. :'( Jag fattar inte riktigt den komiska(ste) delen i den? kan du berätta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Denna var väldigt kewl imho. Kanske gammal, men endå. Jag tycker att den pwnar. För övrigt är jag fortfarande på lvl 42. :'( WSG i ett nötskal! Elander: Druider brukar ta flaggan i Warsong Gulch (en battleground med capture-the-flag-princip) och sen shapeshiftar de till travelform och springer tillbaka till sin egen bas och är oftast väldigt svåra att få stopp på, speciellt om de är feral druids. De är de komiska i de hela Redigerad 25 mars, 2006 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts