GTA3 freak Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Startade min Shaman tidigare. Har bara gjort quests, därför det tagit så lång tid. =/ Har tänkt att köra med den här builden: Build En bild, söt va? Bra lvl60 pvp build men om du ska levla snabbare föreslår jag: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...005050005050100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Hade lite kul på test servern med 10 priests @ Wsg! Vi lekte också lite och dödade dem ganska mycket efter vi tagit 2 flaggor.. innan vi gjorde så vi vann ^^ Får jag fråga, Varför i hellskotta spelar du test server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Får jag fråga, Varför i hellskotta spelar du test server? Kul att testa lvl 60 med epic mount+rare set? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Kul att testa lvl 60 med epic mount+rare set? D är väl bara att spela upp en char och fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Håller med min brune vän här, känns ju inte äkta om man sitter med en lv 60 på test server aja Fixade resten av mitt warrior quest och fixade Fury Visor genom det. Dingade även 54 och kommer nog döda i winterspring tills jag blivit lv 56 aja natti, nationellt prov imorn i engelska så kanske ska ta o sova lite >.< natti natti dudes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Asså det tar ju tid att bli lvl 60 och få det bästa settet osv. Sen kör jag på testservern ibland bara för att kolla nya dropraten på epics, kolla olika talent builds eller bara pvpa lite, men som sagt smaken är som baken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Kul att testa lvl 60 med epic mount+rare set? Ingen rare set denna gång. Bara tier 0 som man kan uppgradera med sjukt tråkiga quest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Får jag fråga, Varför i hellskotta spelar du test server? Meningen med testservrar är att testa nya saker? Så varför skulle han INTE spela testserver? Denna testserver är dedikerad Priests och varför inte ta tillfället i akt och testa en präst i en BG om inte på på en testserver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Ingen rare set denna gång. Bara tier 0 som man kan uppgradera med sjukt tråkiga quest. "tier 0" är rare set. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 "tier 0" är rare set. Jaja, whatever. Någon som vet fall det finns någon sida där man kan se tier 0 uppgraderingarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jaja, whatever. Någon som vet fall det finns någon sida där man kan se tier 0 uppgraderingarna? http://wow.segamer.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Meningen med testservrar är att testa nya saker? Så varför skulle han INTE spela testserver? Denna testserver är dedikerad Priests och varför inte ta tillfället i akt och testa en präst i en BG om inte på på en testserver. Varför skulle Blizz ens göra en test server? det är ju roligare att vänta och se vad som kommer....Det tycker jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Varför skulle Blizz ens göra en test server? det är ju roligare att vänta och se vad som kommer....Det tycker jag iaf. Så att spelare kan testa patchen och upptäcka eventuella buggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Varför skulle Blizz ens göra en test server? det är ju roligare att vänta och se vad som kommer....Det tycker jag iaf. Det är också roligt att vänta på testservern och se alla balla grejer innan patchen går att laddas ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Så att spelare kan testa patchen och upptäcka eventuella buggar Makes sense. edit: fick köpa spells för 12g >.< Redigerad 24 mars, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Får man epic eq denna gång?.. och måste man ha betalat för att köra Testen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Titanbar eller nått heter det Majs, laddade ner det men det var visst out of date för länge sedan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Får man epic eq denna gång?.. och måste man ha betalat för att köra Testen? Tier 0 (kan upgraderas till Tier 0,5 och bli halvepic) Och jag tror att du kan köra testen utan att ha ett betalt konto. Därimot måste du ha ett account(alltså kan inte outsiders spela test) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Vilka skills borde jag ha? Är nu en lvl 12 human warlock. Och då menar jag med tailoring,hebalism m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Vilka skills borde jag ha? Är nu en lvl 12 human warlock. Och då menar jag med tailoring,hebalism m.m. Tailoring Enchanting är nog bäst för dig isf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts