GiZmo Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Varför vart han inte först? han hade ju fler HK... Rankningen utgår från hur många Killing blows man har, antagligen var Knarkuzz den första som dödade någon, och Riksbanken därefter.. Eller tvärtom.. vette fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Varför vart han inte först? han hade ju fler HK... Dom går alltid på KB's. Och D kommer före K i alfabetet. Får mig att tänkta tillbaka på min tid som mage. Ägdra alliance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Dom går alltid på KB's. Och D kommer före K i alfabetet. Får mig att tänkta tillbaka på min tid som mage. Ägdra alliance. Whattafack? Hur lyckas du överleva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Whattafack? Hur lyckas du överleva? Jag är bäst, alternativt alla andra i hela världen är sämre än mig. Vadå, tyckte inte det var så svårt att överleva. In i gröten, smek sönder dom, blonka ut och heala.. Repetera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag är bäst, alternativt alla andra i hela världen är sämre än mig. Vadå, tyckte inte det var så svårt att överleva. In i gröten, smek sönder dom, blonka ut och heala.. Repetera. Fniss.. Varje gång jag är med i BG så går ju alla på en först, även om man står längst bak, speciellt dom jäffla hunters mupparna som 2hittar en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Level 42. Går segt som fan att levla nu.. :'( Stackars mig. Varför tigger alla pengar från mig helt plötsligt egentligen? Är det så för alla på level 40+? Kommer en massa random fjollor hela tiden och ber om stålar. "hi can u giv mi mony plzz?" - Random ryss. "can you buy me a weapon for 1g and 50s?" - Snubbe på level 12. "give me money pls" - Någon i goldshire. "hi can u give me 39s?" - Mupp. "can u give me 40g for mount??" - Någon. "can u give me mony pls im a noob" - En gnome. (När jag sa nej skrev han "dryga lilla fitta" till mig. ) "5g pls" - Nerd "giev mony" - adhd Och det där är långt ifrån alla beggers jag stött på. Skitjobbigt. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Level 42. Går segt som fan att levla nu.. :'( Stackars mig. Varför tigger alla pengar från mig helt plötsligt egentligen? Är det så för alla på level 40+? Kommer en massa random fjollor hela tiden och ber om stålar. "hi can u giv mi mony plzz?" - Random ryss. "can you buy me a weapon for 1g and 50s?" - Snubbe på level 12. "give me money pls" - Någon i goldshire. "hi can u give me 39s?" - Mupp. "can u give me 40g for mount??" - Någon. "can u give me mony pls im a noob" - En gnome. (När jag sa nej skrev han "dryga lilla fitta" till mig. ) "5g pls" - Nerd "giev mony" - adhd Och det där är långt ifrån alla beggers jag stött på. Skitjobbigt. >.< Hata beggars..har börjat att ignorera deras små meddelanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Ni kan stryka mig från listan, har disenchantat och sålt allt, och deletat mina gubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Fniss.. Varje gång jag är med i BG så går ju alla på en först, även om man står längst bak, speciellt dom jäffla hunters mupparna som 2hittar en Mouhahha. Mage dör ganska snabbt så klart man kör aimed shot direkt på dem. Men annars tar man rogue, dör också ganska enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Fniss.. Varje gång jag är med i BG så går ju alla på en först, även om man står längst bak, speciellt dom jäffla hunters mupparna som 2hittar en Mages är väl främst targetpractice på level 60, innan dess går inte alla direkt på en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Men snälla använd level, nivå låter som Ranken på WoW. Det är bara för proffs. Jag är ju sååååååååå dålig att jag inte får snacka prospråket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Tog mig en tur till Blasted lands för att göra lite av mitt warrior quest. är nu 15% från lv 54, tänkte levla i winterspring en hel del. Aja här slänger jag upp en söt bild på the Dark portal blev nästan tårögd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Vilken server lirar du på då, Xemtoth? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Vilken server lirar du på då, Xemtoth? Han spelar Mazrigos ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Gör du det med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Tog mig en tur till Blasted lands för att göra lite av mitt warrior quest. är nu 15% från lv 54, tänkte levla i winterspring en hel del. Aja här slänger jag upp en söt bild på the Dark portal blev nästan tårögd Najs. Vad använder du för addon där det står "Time du level".. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Najs. Vad använder du för addon där det står "Time du level".. ? Titanbar eller nått heter det Btw jag och mina kompisar gjorde ett quest i blasted lands med typ 238657326 follow ups, vi trodde att sista follow upen var när man skulle döda 3 lvl 59 eliter men sen kom det ett till man ska döda en 60 elite han tar mig på 2 slag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Startade min Shaman tidigare. Har bara gjort quests, därför det tagit så lång tid. =/ Har tänkt att köra med den här builden: Build En bild, söt va? http://img74.imageshack.us/img74/6194/wowscrnshot0323061841481bo.jpg Redigerad 23 mars, 2006 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Titanbar eller nått heter det Btw jag och mina kompisar gjorde ett quest i blasted lands med typ 238657326 follow ups, vi trodde att sista follow upen var när man skulle döda 3 lvl 59 eliter men sen kom det ett till man ska döda en 60 elite han tar mig på 2 slag Du menar Dreadlorden uppe på berget som man måste teleportera sig upp till för att döda? Det lättaste du kan göra är att traina med honom hela vägen till staden så kommer dom att döda honom (alliance) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Hade lite kul på test servern med 10 priests @ Wsg! Vi lekte också lite och dödade dem ganska mycket efter vi tagit 2 flaggor.. innan vi gjorde så vi vann ^^ Redigerad 23 mars, 2006 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts