Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

WTF!? Skulle installera om WoW, men det går inte.

Har testat att sätta i skivan och välja uninstall, men inget händer.

Har kollat i Lägg till eller ta bort program, men det finns ingen WoW där.

Har så klart testat med start/program/world of warcraft, men det finns ingen uninstall icon där, som det fanns tidigare.

Hjälp?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Installera om gång på gång. Hade också problem med installationen tidigare men felet var bara att en eller flera skivor var repig/a. Iallafall är det någon här som lirar på Sunstrider? Om ja, vad heter ni där (ni kan ta det i PM om ni inte vill lägga ut till fientliga spammare ^_^ )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Installera om gång på gång. Hade också problem med installationen tidigare men felet var bara att en eller flera skivor var repig/a. Iallafall är det någon här som lirar på Sunstrider? Om ja, vad heter ni där (ni kan ta det i PM om ni inte vill lägga ut till fientliga spammare ^_^ )

Jo, men skivorna borde ju inte spela någon roll om man bara ska avinstallera.

Finns det inget annat sett som man kan ta bort det på?

Det är inte så lätt att det fungerar med att bara ta bort mappen?

Kommer ihåg att jag tog bort ett annat spel så, men då gick det inte att installera igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till att börja med kan du köra en diskrensning eller diskfragmentering. Om inte programmet finns så att säga ska det väl göra susen.

Testade nyss, fungerar ändå inte. :'(

Alltså, spelet finns, fungerar att starta och så.

Grejen är den att spelet har börjat att gå segt, så jag tänkte prova med att installera om, men som sagt, finns ingen uninstaller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Testade nyss, fungerar ändå inte. :'(

Alltså, spelet finns, fungerar att starta och så.

Grejen är den att spelet har börjat att gå segt, så jag tänkte prova med att installera om, men som sagt, finns ingen uninstaller.

Att spelet börjar gå söligt har inget med alla WoW filer att göra ^_^ . Orsakerna kan vara Virus, Stora program körs i backgrunden, Brandvägg, Du kan ha ändrat grafikinställningarna i spelet.

Aja... bra att veta i framtiden ;) .

Jag hade samma program fast med BF2. Jag kunde inte uninstallera. Det funkade men det ändå jag kunde göra var att formatera :wacko: ... Jag tror felet var att jag installerade nån grejjs för ett annat Service Pack... och då kunde jag inte uninstallera ... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att spelet börjar gå söligt har inget med alla WoW filer att göra  :wacko: . Orsakerna kan vara Virus, Stora program körs i backgrunden, Brandvägg, Du kan ha ändrat grafikinställningarna i spelet.

Okej, hehe.

Hm, kan ju vara något addon som spökar, kan ju testa att ta bort dem.

Men ändå, konstigt. Har inte installerat något nytt.

Tack iaf. ^_^

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lyckades avinstallera det nu! ^_^

Om någon annan får samma problem(http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-tech-support&t=746134&tmp=1#post746134)

If you want to reinstall, delete the World of Warcraft folder completely. Then delete the Registry Entries:

* Click on Start, then Run.

* Type regedit and click Ok.

o Click on the + icon beside the HKey_Current_User branch.

o Click on the + icon beside the Software branch.

+ Click on the + icon beside the Blizzard Entertainment branch.

+ Select the World of Warcraft branch and press the delete key.

o Click on the + icon beside the HKey_Local_Machine branch.

o Click on the + icon beside the Software branch.

+ Click on the + icon beside the Blizzard Entertainment branch.

+ Select the World of Warcraft branch and press the delete key.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor