ZliPp Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jo, hade tänkt att starta en Shaman alt. Hade tänkt att bara lira pve, instancer och quests. Någon passande build för detta? Hade tänkt mig att ha 1h mace och shield. Ingen? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 En närmare bild på Porten till Burning Steppes... http://img127.imageshack.us/img127/8949/gates3lq.jpg Jag gick in fast jag blev jagad av en Element. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Fortfarande inte NIVÅ 24. Men jag har gått upp i rang. Nu är jag menig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 WTF!? Skulle installera om WoW, men det går inte. Har testat att sätta i skivan och välja uninstall, men inget händer. Har kollat i Lägg till eller ta bort program, men det finns ingen WoW där. Har så klart testat med start/program/world of warcraft, men det finns ingen uninstall icon där, som det fanns tidigare. Hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Installera om gång på gång. Hade också problem med installationen tidigare men felet var bara att en eller flera skivor var repig/a. Iallafall är det någon här som lirar på Sunstrider? Om ja, vad heter ni där (ni kan ta det i PM om ni inte vill lägga ut till fientliga spammare ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Iallafall är det någon här som lirar på Sunstrider? Om ja, vad heter ni där (ni kan ta det i PM om ni inte vill lägga ut till fientliga spammare ) <-- Felicia, NE Druid. Spelar inte längre dock, så ingen idé att du försöker få hjälp av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Installera om gång på gång. Hade också problem med installationen tidigare men felet var bara att en eller flera skivor var repig/a. Iallafall är det någon här som lirar på Sunstrider? Om ja, vad heter ni där (ni kan ta det i PM om ni inte vill lägga ut till fientliga spammare ) Jo, men skivorna borde ju inte spela någon roll om man bara ska avinstallera. Finns det inget annat sett som man kan ta bort det på? Det är inte så lätt att det fungerar med att bara ta bort mappen? Kommer ihåg att jag tog bort ett annat spel så, men då gick det inte att installera igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Till att börja med kan du köra en diskrensning eller diskfragmentering. Om inte programmet finns så att säga ska det väl göra susen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Till att börja med kan du köra en diskrensning eller diskfragmentering. Om inte programmet finns så att säga ska det väl göra susen. Testade nyss, fungerar ändå inte. :'( Alltså, spelet finns, fungerar att starta och så. Grejen är den att spelet har börjat att gå segt, så jag tänkte prova med att installera om, men som sagt, finns ingen uninstaller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Testade nyss, fungerar ändå inte. :'( Alltså, spelet finns, fungerar att starta och så. Grejen är den att spelet har börjat att gå segt, så jag tänkte prova med att installera om, men som sagt, finns ingen uninstaller. Att spelet börjar gå söligt har inget med alla WoW filer att göra . Orsakerna kan vara Virus, Stora program körs i backgrunden, Brandvägg, Du kan ha ändrat grafikinställningarna i spelet. Aja... bra att veta i framtiden . Jag hade samma program fast med BF2. Jag kunde inte uninstallera. Det funkade men det ändå jag kunde göra var att formatera ... Jag tror felet var att jag installerade nån grejjs för ett annat Service Pack... och då kunde jag inte uninstallera ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Att spelet börjar gå söligt har inget med alla WoW filer att göra . Orsakerna kan vara Virus, Stora program körs i backgrunden, Brandvägg, Du kan ha ändrat grafikinställningarna i spelet. Okej, hehe. Hm, kan ju vara något addon som spökar, kan ju testa att ta bort dem. Men ändå, konstigt. Har inte installerat något nytt. Tack iaf. Redigerad 22 mars, 2006 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jaså det var Så du menade?! Ja då finns det ingen chans att det blir någon skillnad av att ominstallera. Tog mig inte till nivå 24 idag får försöka imorgon igen är grymt nära nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Yey lvl 54 nu har gjort stormshroud pants , imorn ska jag göra shoulders och chest =), Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Lyckades avinstallera det nu! Om någon annan får samma problem(http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-tech-support&t=746134&tmp=1#post746134) If you want to reinstall, delete the World of Warcraft folder completely. Then delete the Registry Entries: * Click on Start, then Run. * Type regedit and click Ok. o Click on the + icon beside the HKey_Current_User branch. o Click on the + icon beside the Software branch. + Click on the + icon beside the Blizzard Entertainment branch. + Select the World of Warcraft branch and press the delete key. o Click on the + icon beside the HKey_Local_Machine branch. o Click on the + icon beside the Software branch. + Click on the + icon beside the Blizzard Entertainment branch. + Select the World of Warcraft branch and press the delete key. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jaså det var Så du menade?! Ja då finns det ingen chans att det blir någon skillnad av att ominstallera. Tog mig inte till nivå 24 idag får försöka imorgon igen är grymt nära nu! Men snälla använd level, nivå låter som Ranken på WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 LEEEEEEEROY JENKINS ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 LEEEEEEEROY JENKINS ! LEEEROY IS A FAKE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Ja sluta spamma nu... Vad duktig man kan vara i Wsg. http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/WoWScrnShot_020706_220814.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Ja sluta spamma nu... Vad duktig man kan vara i Wsg. Egentligen var riksbanken bättre än dig Redigerad 22 mars, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Egentligen var riksbanken bättre än dig Varför vart han inte först? han hade ju fler HK... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts