Nerheden Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Jo grad. Jag menar grad! Lär dig skillnaden innan du kaxar, okej? Seriöst? Lol? Om du menar rank = Grad, så finns det bara 14 ranker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Ehm? Level = Bana? Inte Grad? Tror level betyder både bana, grad och våning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Ni kallar det level men eftersom jag suger så kallar jag det vid svenska namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Ni kallar det level men eftersom jag suger så kallar jag det vid svenska namn. Men level betyder inte grad, utan nivå. (Slog upp ordet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Men level betyder inte grad, utan nivå. (Slog upp ordet) Du har 100% rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Men level betyder inte grad, utan nivå. (Slog upp ordet) /golfclap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Ni kallar det level men eftersom jag suger så kallar jag det vid svenska namn. /shoo Fattar du hur otroligt dumt det låter när du översätter allt till svenska. Ska du översätta saker som du lootar med då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) Vad är snabbaste vägen från SW till stället där den fula ön i kalimdor ligger (där nighelves börjar)? Edit: Fan vad gött! De måste starta om ragnaros och ett flertal andra servar. Underbart. Älska. Redigerad 21 mars, 2006 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Vad är snabbaste vägen från SW till stället där den fula ön i kalimdor ligger (där nighelves börjar)? Gå till Darnassus, flyg till Darkshore, ta båten till Menethil Harbor, Gå till Loch Modan, Sen går du till IF och tar tåget till sw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Gå till Darnassus, flyg till Darkshore, ta båten till Menethil Harbor, Gå till Loch Modan, Sen går du till IF och tar tåget till sw. Så tvärtom alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Så tvärtom alltså? Jaha doh! Trodde du mena från Kalimdor till sw. Men det är samma bara att man kan flyga från IF to menethil sen ta båten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Någon som vet ett bra grind palce (pengar) för en lvl 29 warrior, horde? orka springa runt i wetlands och hunta allys medans jag huntar annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Någon som vet ett bra grind palce (pengar) för en lvl 29 warrior, horde? orka springa runt i wetlands och hunta allys medans jag huntar annat Dra till Thousand Needles och gå till Centaur lägret till öster. Sjukt bra exp och pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Dra till Thousand Needles och gå till Centaur lägret till öster. Sjukt bra exp och pengar. Tackar, har fått 1g hittils....man får ju silk hela tiden = 30s i vendor, tack igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Yes, Chromaggus down igårkväll Reset idag så nu blir de till att cleara o sen hårdköra på Nefarian, vi kom bara till andra fasen när vi testade igår Btw, är Chromaggus svår när han har Timelapse? Vi hade Incinerate och Corrosive Acid igår och de gick ganska lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Klara Wc första gången ! Här är jag och en gammal kompis hehe Edit: Har en lvl 14 rogue* (ally) och undrar om jag borde dra tillbaka till kalimdor eller stanna kvar i Westfall? Redigerad 22 mars, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) The Gates Of Burning Steppes, North of Lakeshire http://img88.imageshack.us/img88/2637/gobs2ru.jpg Redigerad 22 mars, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Du har 100% rätt. Trodde nästan det. En i min klass sa grad och jag tyckte det lät kul helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Tackar, har fått 1g hittils....man får ju silk hela tiden = 30s i vendor, tack igen. Jag var där från 26-30. Sen stack jag till STV och var i ett camp med humans i norra STV till lvl 34. Där får man också mycket bra cash. Beat: Timelapse Chromaggus tycker jag är svårare än nefarian. Om man inte vet vad man ska göra vill säga. Timelapse är tvärt imot alla andra breaths så om någon INTE kommer i timelapse så kan ni vara säkra på wipe (några få kan gå, men inte många) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Trodde nästan det. En i min klass sa grad och jag tyckte det lät kul helt enkelt Jag skev inte det till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts