Mark Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Smedja=Guild tyckte det lät som nåt sånt. Fast ni kanske kallar det ghetto eller gäng eller nåt. Lol, fan..det där måste jag quota i min signatur. Dagens lol (i WoW topicen).. Aja, den svenska översättning för guild är gille EDIT: Ryms inte, skit Redigerad 20 mars, 2006 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Ja, och man ska bara kunna kopiera två level 60 characters från wow-europe. Fattar du ? Neej det ska man inte. Allt är rätt. Det är ingen bugg. Har du inte kopierat någon av dem så har du 4 gubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Neej det ska man inte. Allt är rätt. Det är ingen bugg. Har du inte kopierat någon av dem så har du 4 gubbar. Jo man har bara två karaktärer att välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Guild är Gille på Svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jaha, okej ...ska iallafall söka upp domdär horde-asen och spöa upp dom IRL. Då kommer dom ångra att dom döda mig i battleground! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jaha, okej ...ska iallafall söka upp domdär horde-asen och spöa upp dom IRL. Då kommer dom ångra att dom döda mig i battleground! Du är skum =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hehe, vet...ville bara skriva av mig lite. Ska träna lite nu och sen sova vid teven. Ha det bra, trevlig kväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jo man har bara två karaktärer att välja. Men man kunde skapa 4 karaktärer denna gången. På samma dator med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Men man kunde skapa 4 karaktärer denna gången. På samma dator med. Konstigt jag kan bara skapa två från min dator =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Nu är jag inte med i något gille stack därifrån men hittar inget nytt...ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Nu när jag är i kö för (ja jag snackar engelska bara här då) battleground. Diggar väl här tills dess Slagsfält? vadå ghetto, det är ganska stor skillnad på en "stor grupp"/klubb och ett område med judar/svarta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Jo, hade tänkt att starta en Shaman alt. Hade tänkt att bara lira pve, instancer och quests. Någon passande build för detta? Hade tänkt mig att ha 1h mace och shield. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Grattis SCar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Tar spelet stor plats på datan? tänkte "köpa" de men har inte så stor plats på hårddisken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) Tar spelet stor plats på datan? tänkte "köpa" de men har inte så stor plats på hårddisken... Mellan 5-6 gig. Redigerad 21 mars, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Hinner inte spela ikväll . Jag som ville grada upp till grad 24. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Hinner inte spela ikväll . Jag som ville grada upp till grad 24. Ehm? Level = Bana? Inte Grad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Jo grad. Jag menar grad! Lär dig skillnaden innan du kaxar, okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Ehm? Level = Bana? Inte Grad? Yeay! Blev bana 57 idag!! mhm låter ju bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts