Bashil Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Gissa vad? Jag är grad 23 nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Gissa vad? Jag är grad 23 nu! Jaha lal, min 900:e post btw /happy Redigerad 20 mars, 2006 av Skarface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Har även en tjur-jägare grad 3. Alltså ingen som jagar tjurar utan en tjur som är jägare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Har även en tjur-jägare grad 3. Alltså ingen som jagar tjurar utan en tjur som är jägare! Kan du inte skriva det på engelska istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) + Wing Clip + pvp trinket + range = död warrior Eller så lägger man in en intercept där? pff lek inte bra. Redigerad 20 mars, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Woot jag har kommit på feta buggen på test servern. Först så kopierar du dina lvl 60 från Wow Europe sen så gör du samma sak från din polares data men på ditt konto och vips så har du 4 lvl 60. Edit: Det här är min 999 post, nu ska jag spara min 1000 post till något speciellt. Redigerad 20 mars, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Raderade nyligen min nattalv som var i grad 7-8 tror jag. Följt av dvärg-paladinen i grad 2. Har även ett troll (krigare) grad 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Raderade nyligen min nattalv som var i grad 7-8 tror jag. Följt av dvärg-paladinen i grad 2. Har även ett troll (krigare) grad 9 Skriv inte på det där främmande språket tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Raderade nyligen min nattalv som var i grad 7-8 tror jag. Följt av dvärg-paladinen i grad 2. Har även ett troll (krigare) grad 9 Kan du inte skriva engelska? Aja dingade 53 med warriorn idag, vid 54 tänkte jag dra till Winterspring o småbanka lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Men nu när min huvudkaraktär är redo att ansluta sig till smedjan SOUL ännu? Skriver som jag vill, begrips?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Eller så lägger man in en intercept där? pff lek inte bra. Scatter shot ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Stannar nog i min nuvarande smedja har nått rangen soldat kolon stort d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Woot jag har kommit på feta buggen på test servern. Först så kopierar du dina lvl 60 från Wow Europe sen så gör du samma sak från din polares data men på ditt konto och vips så har du 4 lvl 60. Edit: Det här är min 999 post, nu ska jag spara min 1000 post till något speciellt. Ehm? Ingen bugg? Man fick först 2 char, sen 2 igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Ehm? Ingen bugg? Man fick först 2 char, sen 2 igen? Ja, och man ska bara kunna kopiera två level 60 characters från wow-europe. Fattar du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Nu när jag är i kö för (ja jag snackar engelska bara här då) battleground. Diggar väl här tills dess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Nu när jag är i kö för (ja jag snackar engelska bara här då) battleground. Diggar väl här tills dess Haha, fint på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Stannar nog i min nuvarande smedja har nått rangen soldat kolon stort d VAFAN menar du med smedja ?? Skriv så att man fattar tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Smedja=Guild tyckte det lät som nåt sånt. Fast ni kanske kallar det ghetto eller gäng eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Smedja=Guild tyckte det lät som nåt sånt. Fast ni kanske kallar det ghetto eller gäng eller nåt. Nej det heter Guild möjligtvis Klan på svenska emn inte smedja, isånafall passar ghetto bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jag lirar på Emeriss, min main heter Pyrro! Någon som vet vart man ska grinda lvl 45? Alliance va? Själv är man horde. Kolla här äger jag med min tauren mot en guild polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts