Mr.Magic Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jo, man blir less på sin långsamma mount. Jag brukar gå för att det tar så lång tid att mounta och det går knappt något fortare... Rofl, det känns bara så, testa att köra utan mount i t.ex Desolace... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Någon lvl 60 som vill sälja sitt account? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Någon lvl 60 som vill sälja sitt account? Vad har du att erbjuda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vad har du att erbjuda? Pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Pengar. No shit sherlock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Någon lvl 60 som vill sälja sitt account? Blocket.se is teh shiat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 No shit sherlock? Yes shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Aww, har laddat ner AutoBuffDruid addonet.. Är det bara att lägga det i \World of Warcraft\Interface\AddOns och sen köra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 800kr bjuder jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 800kr bjuder jag. Det sentimentala värdet på charen är mer än 800 i sig. Kan lvla upp en char till 60 för 800:- därimot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Va vill du ha som minst för ditt account? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Visst är det skönt när man väl dingat 40, går o köper sin mount, när man första gånger trycker på att använda den, binds when equipped blabla sen så sitter man bara på den asså så jävla skön känsla, men nu stör jag mig mest på min mount /Agree Men jag måste säga att jag också tycker den känns lite långsam..Känns nästan som att det går snabbare när man stiger av mounten och börjar springa istället.. Men jag tror det beror på rörelsen den gör när den springer. Den springer i Slow Motion ser det ut som, och därför känns det mer långsamt. Och när man sen hoppar av så rör sig benen på ens char jeffligt snabbt om man jämnför med mountens.. Så då tycker man att det går snabbare. Eller nåt. Mihiihihi.. Men jak er klad hest endå. Mount är mys. _________ Sikorka: Japp. Släng ner all skit i AddOn mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Va vill du ha som minst för ditt account? Bra fråga. Fullt epic, och 2000~ guld på det. Vet inte hur mycket man kan få för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 2000kr lätt men så mycke har jag int Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reloader Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hur laddar man hem Privat Servern vill gänra ha länk och beskrivning hur man gör och allt TACK på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hur laddar man hem Privat Servern vill gänra ha länk och beskrivning hur man gör och allt TACK på förhand Det är olagligt och jag tror inte att man får prata om sånt på GTASajten *tihi* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 /Me fixar firrar till Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 /Me fixar firrar till Xemtoth Ok.. Wiee, kan lira igen. Men trådlös anslutning ftl..aja, ska PvPa nu som fan och på onsdag så får jag Knight Lieutenant Boots och Gauntlets . Commander..aah.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Another Gtasajten horde terminated Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Another Gtasajten horde terminated Tihi Men de tär inte jag utan min polare som lirar, som förresten suger på att pvpa YOU WILL NEVER KILL ME Redigerad 19 mars, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts