aKi Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Vilken sån här "Private" grejjs är jag nästa vecka på onsdag tror du?... Beror på hur mycket du pvpar tills på onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Körde lite Sunken Tempel idag, dingade föresten 52 ett bra och effektivt grindställe för en lv 52? tacksam för svar WPL, Felwood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Beror på hur mycket du pvpar tills på onsdag. Men just nu!, vilken rank skulle jag kunna ha just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Finns det någon trail ute nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Ca 50k exp kvar till 58. Ska börja PvPa då. Någon som vet något bra ställe som man kan grinda från 58-60 medans man köar? Lämnade förresten Mercenaries idag, kändes lite onödigt att vara i en pve-guild, när man man själv bara ska PvPa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Ca 50k exp kvar till 58. Ska börja PvPa då. Någon som vet något bra ställe som man kan grinda från 58-60 medans man köar? Lämnade förresten Mercenaries idag, kändes lite onödigt att vara i en pve-guild, när man man själv bara ska PvPa. Winterspring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Men just nu!, vilken rank skulle jag kunna ha just nu? Det beror på hur mycket honor andra har fått =/, men tycker inte du borde börja köra PvP tills lvl 51+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 WPL, Felwood. WPL är jag så grymt trött på, i Felwood, vad ska jag döda där? vilka levels är det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 WPL är jag så grymt trött på, i Felwood, vad ska jag döda där? vilka levels är det där? 50+ . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Här kan ni se var ni ska questa/grinda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Här kan ni se var ni ska questa/grinda. Hehe...skulle du kunna förklara hur den funkar? så jag förstod den så fick jag inte reda på nåt jag ville, alltså inne på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hehe...skulle du kunna förklara hur den funkar? så jag förstod den så fick jag inte reda på nåt jag ville, alltså inne på kartan Det är nog mer som man kan länka om nån frågar t.ex. "Var är den där grejen i STV?" etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Devilsaur =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Level 40. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Level 40. Visst är det skönt när man väl dingat 40, går o köper sin mount, när man första gånger trycker på att använda den, binds when equipped blabla sen så sitter man bara på den asså så jävla skön känsla, men nu stör jag mig mest på min mount Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Devilsaur =) Den har jag tagit själv @Xemtoth: Stör dig? :S Jag blir deprimerad när jag kör på nån alt som inte har mount. @Tux: Man ska ha över 1k honor för att ens kunna gå upp en bit på bar:en... Redigerad 19 mars, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Den har jag tagit själv @Xemtoth: Stör dig? :S Jag blir deprimerad när jag kör på nån alt som inte har mount. @Tux: Man ska ha över 1k honor för att ens kunna gå upp en bit på bar:en... Jag har 3-shottat en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Den har jag tagit själv @Xemtoth: Stör dig? :S Jag blir deprimerad när jag kör på nån alt som inte har mount. @Tux: Man ska ha över 1k honor för att ens kunna gå upp en bit på bar:en... Jag tog några såna med 2 shaman kompisar sen tog några i guilden draken i blasted lands han droppade bara 3 quest items och när jag skinnade han fick jag 1 black dragon scale. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jo, man blir less på sin långsamma mount. Jag brukar gå för att det tar så lång tid att mounta och det går knappt något fortare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jo, man blir less på sin långsamma mount. Jag brukar gå för att det tar så lång tid att mounta och det går knappt något fortare... Uhm, gå? 60% snabbare är en väldigt märkbar skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts