Mikolan Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 http://www.wow-europe.com/en/pvp/pvp-article-part2.html Där stÃ¥r allt du behöver veta angÃ¥ende Honor systemet. @skribb: I have no idea what you are talking about. Beta huh? ( ) Men det är ju inte implenterat än?? :E:E:E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 @skribb: I have no idea what you are talking about. Beta huh? ( ) Moget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Skulle nÃ¥gon kunna förklara hur loot systemen "Need before greed" och "Round Robin" funkar, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Skulle nÃ¥gon kunna förklara hur loot systemen "Need before greed" och "Round Robin" funkar, Need before Greed ska väl funka sÃ¥ att dom som behöver sakerna fÃ¥r rolla pÃ¥ det. Dock sÃ¥ funkar det inte riktigt sÃ¥. Häromdan när vi dödat Thermaplugg i Gnomeregan sÃ¥ släppte han tvÃ¥ saker. En satfin 2h-yxa och ett par clothbyxor. Jag fick rolla pÃ¥ byxorna istället för yxan. Jag blev ju inte lite sur dÃ¥! Skitspel säger jag bara. :\ Men Round Robin att man turas om inom partyt att loota. Förutom pÃ¥ gröna saker osv som alla fÃ¥r rolla pÃ¥. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Need before Greed ska väl funka sÃ¥ att dom som behöver sakerna fÃ¥r rolla pÃ¥ det. Dock sÃ¥ funkar det inte riktigt sÃ¥. Häromdan när vi dödat Thermaplugg i Gnomeregan sÃ¥ släppte han tvÃ¥ saker. En satfin 2h-yxa och ett par clothbyxor. Jag fick rolla pÃ¥ byxorna istället för yxan. Jag blev ju inte lite sur dÃ¥! Skitspel säger jag bara. :\ Men Round Robin att man turas om inom partyt att loota. Förutom pÃ¥ gröna saker osv som alla fÃ¥r rolla pÃ¥. R-R är ungefär som group loot. NbG tycker jag är bra. För det finns inget mer störande än en jävla warrior jävel som rollar pÃ¥ en cloth sak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 R-R är ungefär som group loot. NbG tycker jag är bra. För det finns inget mer störande än en jävla warrior jävel som rollar pÃ¥ en cloth sak! Bara det att pÃ¥ NbG gör att iaf jag fick rolla pÃ¥ en cloth grej istället för 2h yxa. Men iaf, sÃ¥länge clothpersoner inte har användning för saken sÃ¥ kan man ju rolla pÃ¥ den. Är ju rätt smart om man kör med att man skriver G om man Greedar eller N om man Needar. AlltsÃ¥ om ingen behöver saken sÃ¥ kan ju alla rolla. Bara för att kunna sälja o tjäna lite stÃ¥lar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) NBG funkar inte alls bra om man har en enchanter i gruppen, annars är det perfekt Fick min Toxic Revenger idag pÃ¥ andra runnen, nästa dagger blir väl Swinetusk Shank sÃ¥ fort jag kommit till 30 Redigerad 12 mars, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 nästa dagger blir väl Swinetusk Shank sÃ¥ fort jag kommit till 30 Och hur ska du fÃ¥ tag pÃ¥ den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Och hur ska du fÃ¥ tag pÃ¥ den? Han ska skära av den ifrÃ¥n en trehornad gris i djungeln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Och hur ska du fÃ¥ tag pÃ¥ den? Döda Agathelos the Raging? Vad annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Döda Agathelos the Raging? Vad annars Men han är ju i ett horde ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Men han är ju i ett horde ställe. Ja det gÃ¥r faktiskt att gÃ¥ in i horde-territorium vet du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Som ni nog alla vet sÃ¥ gÃ¥r det inte att spara pengar pÃ¥ banken. SÃ¥ jag har prövat pÃ¥ en ny teknik. Jag ber en vän att skicka pengarna till min post. PÃ¥ sÃ¥ sätt kan jag spara pengarna där. Men jag oroar mig för en sak. Kommer brevet med pengarna försvinna om jag inte hämtar ut dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Som ni nog alla vet sÃ¥ gÃ¥r det inte att spara pengar pÃ¥ banken. SÃ¥ jag har prövat pÃ¥ en ny teknik. Jag ber en vän att skicka pengarna till min post. PÃ¥ sÃ¥ sätt kan jag spara pengarna där. Men jag oroar mig för en sak. Kommer brevet med pengarna försvinna om jag inte hämtar ut dom? Ja, brevet försvinner. Ja det gÃ¥r faktiskt att gÃ¥ in i horde-territorium vet du Men gÃ¥r det att springa igenom ett horde-territorium och in i en instance grotta utan att bli dödad? Redigerad 13 mars, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Som ni nog alla vet sÃ¥ gÃ¥r det inte att spara pengar pÃ¥ banken. SÃ¥ jag har prövat pÃ¥ en ny teknik. Jag ber en vän att skicka pengarna till min post. PÃ¥ sÃ¥ sätt kan jag spara pengarna där. Men jag oroar mig för en sak. Kommer brevet med pengarna försvinna om jag inte hämtar ut dom? Om du inte läst brevet sÃ¥ ligger det kvar i 30 dagar. Har du läst brevet sÃ¥ ligger det kvar i tre dagar. MetoC7: Det är väl inga större problem med det. Iom att det är en instance sÃ¥ mÃ¥ste man ju har ett party för att klara sig där. DÃ¥ lär man klara sig i ett horde-territorium ocksÃ¥. Speciellt iom att det är ett lowlvl-stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Ja, brevet försvinner. Men gÃ¥r det att springa igenom ett horde-territorium och in i en instance grotta utan att bli dödad? Med stealth, högst möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Som ni nog alla vet sÃ¥ gÃ¥r det inte att spara pengar pÃ¥ banken. SÃ¥ jag har prövat pÃ¥ en ny teknik. Jag ber en vän att skicka pengarna till min post. PÃ¥ sÃ¥ sätt kan jag spara pengarna där. Men jag oroar mig för en sak. Kommer brevet med pengarna försvinna om jag inte hämtar ut dom? Bara en frÃ¥ga. Varför ska du spara pengar? Du förlorar ju inget pÃ¥ att gÃ¥ runt med dom pÃ¥ dig huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Men gÃ¥r det att springa igenom ett horde-territorium och in i en instance grotta utan att bli dödad? Med stealth, högst möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 He he! jag skulle göra massa saker i helgen, (bla gÃ¥ pÃ¥ Svenska mässan och träffa Freddy Kruger, R2 D2, Saron och Boba Fett) och sÃ¥ kommer en skolkompis jag känner och frÃ¥gar fall han kan lÃ¥na mitt WoW över helgen för 150 kr... Hmmmm "nja" "300 dÃ¥?" -Deal! SÃ¥ jag har tjänat 300 kr i helgen pÃ¥ att slappat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 He he! jag skulle göra massa saker i helgen, (bla gÃ¥ pÃ¥ Svenska mässan och träffa Freddy Kruger, R2 D2, Saron och Boba Fett) och sÃ¥ kommer en skolkompis jag känner och frÃ¥gar fall han kan lÃ¥na mitt WoW över helgen för 150 kr... Hmmmm "nja" "300 dÃ¥?" -Deal! SÃ¥ jag har tjänat 300 kr i helgen pÃ¥ att slappat! Skumt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts