gizmo91 Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Lite frågor: Vart ska jag questa/grinda med min 55 shaman ? Vart ska jag questa/grinda med min 17 hunter (tauren) ? Vart ska jag questa/grinda med min 21 mage (troll) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Lite frågor: Vart ska jag questa/grinda med min 55 shaman ? Vart ska jag questa/grinda med min 17 hunter (tauren) ? Vart ska jag questa/grinda med min 21 mage (troll) ? Shamanen - EPL, Winterspring, Blasted Lands. Huntern - Barrens, det där stället till vänster om barrens ^^. Magen - Ashenvale, det där stället till vänster om barrens ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Shamanen - EPL, Winterspring, Blasted Lands. Huntern - Barrens, det där stället till vänster om barrens ^^. Magen - Ashenvale, det där stället till vänster om barrens ^^. Hur kommer man in i Winterspring, jag har inte någon flight path dit ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Hur kommer man in i Winterspring, jag har inte någon flight path dit ? Gå igenom Felwood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Gå igenom Felwood Ok tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 http://www.imageshack.us/ Bah! Silentwhisper ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Häftiga? tur att det finns andra som tycker olika Bleh heftigare än kor iaf.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Om jag börjar betala med kort precis nu, Kan jag spela direkt då? eller dröjer det en dag typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Om jag börjar betala med kort precis nu, Kan jag spela direkt då? eller dröjer det en dag typ? Tror du kan lira direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Yey, fick nytt gamecard igår. Så jag grindade bort mina 1½ level rested. Så nu blir det att göra Succubus questen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) sorry, dubbelpost Redigerad 18 mars, 2006 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Kolla sj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag har 139 i honorable kills. Vad är jag då? Glad? Stolt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Vill.. in .. i .. AV!!! 8 .. timmars.. wait-time .. är .. FÖR MYCKET!!! JÄVLA SKIT PVE-SERVEEEEEER!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Vill.. in .. i .. AV!!! 8 .. timmars.. wait-time .. är .. FÖR MYCKET!!! JÄVLA SKIT PVE-SERVEEEEEER!!!!!!!! 8 timmar På bladefist får man typ vänta 10 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Körde lite Sunken Tempel idag, dingade föresten 52 ett bra och effektivt grindställe för en lv 52? tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Varför är jag fortfarande Rank0 ? Borde jag inte vara nån typ Private eller nåt? Redigerad 18 mars, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Varför är jag fortfarande Rank0 ? Borde jag inte vara nån typ Private eller nåt? Du måste vänta tills ranken uppdateras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Varför är jag fortfarande Rank0 ? Borde jag inte vara nån typ Private eller nåt? Ranken uppdateras på onsdagar, du hade 3 i honor förra veckan vilket inte räckte till Private Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Ranken uppdateras på onsdagar, du hade 3 i honor förra veckan vilket inte räckte till Private Vilken sån här "Private" grejjs är jag nästa vecka på onsdag tror du?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts