Krax Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Och du vill att jag ska tro på det? Right... Jojo.. Om jag skulle haft webkamera skulle jag visa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Och du vill att jag ska tro på det? Right... Jadu. Har ju han på min friendslist på shattered hand så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Hoho, har skaffat Wow nu. Lvl 10. Himla bra spel. Uh, IceCandy och jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Hoho, har skaffat Wow nu. Lvl 10. Himla bra spel. Uh, IceCandy och jag. WAAAAH Fugly! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 WAAAAH Fugly! Naj.. Det är gulligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jag, som poserar som en ninja, riktigt tight! http://img225.imageshack.us/img225/3716/wowscrnshot0317061457459jv.jpg http://img82.imageshack.us/img82/4562/wowscrnshot0317061501514hr.jpg http://img528.imageshack.us/img528/4351/wowscrnshot0317061502259hk.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Jahaja, bokade nyss expansionen. Fan, kan inte spela nu..måste fixa en anslutning till min dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Heh, är på level 43 med min Undead Warrior nu och har mount och fullt plate. hade ingen anning om att undead ser så häftiga ut i plate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Heh, är på level 43 med min Undead Warrior nu och har mount och fullt plate. hade ingen anning om att undead ser så häftiga ut i plate. Körde inte du på Deathwing? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Körde inte du på Deathwing? :S Gjorde de men flyttade alla gubbar på den servern till twisting nether som sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Argh!! Dingade 40 för nån timme sen... och tvingades inse att 50g inte räcker till mount. jaja, har full mail iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) Heh... Idag lirade jag från kl 2-6 alterac valley, men då blev det såklart nån konstig bugg när en preist tog MC på mig o hoppade ner för ett stup, så kunde jag inte realeasa spirit, så jag räknades som alliance fortfarande o bara stod där, jag skrev till mina polare så ja inte skulle råka bli AFK eller nåt men det blev jag tydligen ändå så jag fick göra om hela runnet! blev klar nyss, fick mitt Ice Barbed Spear, 16k honor och lite exp. tog tid men det var det värt antar jag. Hur mkt honor behöver man för rank 3? (Sergant). Skulle vara kul, för jag hade 6k honor innan jag körde mina 2 AV runs idag, så blir en hel del honor. Aja här kommer en liten bild, ska ta o levla som ett as imorn, puss Redigerad 17 mars, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Heh, är på level 43 med min Undead Warrior nu och har mount och fullt plate. hade ingen anning om att undead ser så häftiga ut i plate. Häftiga? tur att det finns andra som tycker olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) Vad sägs? Första gången han tar ragnaros ^^ Fick Nightslayer Cover förresten. http://server2.uploadit.org/files/addepladde-jagodariknarkuzzmedstreck22.JPG Redigerad 18 mars, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Vad sägs? Första gången han tar ragnaros ^^ Haha, jag ser ingen bild omom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Haha, jag ser ingen bild omom... /rofl, vilken tabbe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 /rofl, vilken tabbe! Cute bild. Hade också postat bilder men silentwhsiper har varit död i några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Cute bild. Hade också postat bilder men silentwhsiper har varit död i några dagar. http://www.imageshack.us/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Heh... Idag lirade jag från kl 2-6 alterac valley, men då blev det såklart nån konstig bugg när en preist tog MC på mig o hoppade ner för ett stup, så kunde jag inte realeasa spirit, så jag räknades som alliance fortfarande o bara stod där, jag skrev till mina polare så ja inte skulle råka bli AFK eller nåt men det blev jag tydligen ändå så jag fick göra om hela runnet! blev klar nyss, fick mitt Ice Barbed Spear, 16k honor och lite exp. tog tid men det var det värt antar jag. Hur mkt honor behöver man för rank 3? (Sergant). Skulle vara kul, för jag hade 6k honor innan jag körde mina 2 AV runs idag, så blir en hel del honor. Aja här kommer en liten bild, ska ta o levla som ett as imorn, puss Jag var Private/scout 50% tog 24k honor och blev sergant med 28% så om du är Corporal/Grunt nu så borde du ju bli Sergant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag har 139 i honorable kills. Vad är jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts