Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

På vilket sätt är den inkorrekt?

Alla skill lvls stämmer och alla ingridienser stämmer också.

Visst kan det vara lite brister i vad som dissenchantas av vad och vilka mobs som droppar vad men inse hur svårt det är att hålla en wikimedia databas tom från felaktigheter. Minst sagt omöjligt.

Haha, inget utom ingredienserna stämmer på den sidan vad jag har märkt iaf.

edit: titta bara....90 för en lesser magic wand, den kan amn göra på 10....Greater magic wand för man på 70.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uppdateras listan fortfarande? Kimasxi finns nu på Shadow Moon istället för Bladefist, är på lvl 38 och är medlem i "Bluewhite Angelz". :) Så skriv det. Mihi.

Jag har gjort SM & Gnomeregan idag..Illusionary Rod droppades. Ville gärna ha den. Frågade om jag fick needa, men dom undrade varför och blev sura på mig, eftersom jag hade tankat & använt en Mace istället för Staff genom hela instancen. ^_^ Så jag needade inte. Men det droppades en käck Mace med Strength & Stamina lite senare istället som jag needade på iallafall.

Under instancen använde jag "Ballast Maul of the Eagle". Som ger 9+ Stamina & 9+ Intellect. Också droppas Illusionary Rod. (7+ Stamina, 15+ Intellect, 10+ Spirit) Jag hade tankat hela tiden, men jag ville endå väldigt gärna ha den. Var en Priest med, men han hade den redan. Så frågar jag om jag kan få needa på den. Och det får jag inte. (Resten var bara Rogues & Warriors)..Väldigt synd.. ^_^

Tycker ni jag borde få ha needat på'n?

Redigerad av IceCandy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uppdateras listan fortfarande? Kimasxi finns nu på Shadow Moon istället för Bladefist, är på lvl 38 och är medlem i "Bluewhite Angelz". :) Så skriv det. Mihi.

Jag har gjort SM & Gnomeregan idag..Illusionary droppades. Ville gärna ha den. Frågade om jag fick needa, men dom undrade varför och blev sura på mig, eftersom jag hade tankat & använt en Mace istället för Staff genom hela instancen. ^_^ Så jag needade inte. Men det droppades en käck Mace med Strength & Stamina lite senare istället som jag needade på iallafall.

Under instancen använde jag "Ballast Maul of the Eagle". Som ger 9+ Stamina & 9+ Intellect. Också droppas Illusionary Rod. (7+ Stamina, 15+ Intellect, 10+ Spirit) Jag hade tankat hela tiden, men jag ville endå väldigt gärna ha den. Var en Priest med, men han hade den redan. Så frågar jag om jag kan få needa på den. Och det får jag inte. (Resten var bara Rogues & Warriors)..Väldigt synd.. ^_^

Japp det borde du fått :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har gjort SM & Gnomeregan idag..Illusionary Rod droppades. Ville gärna ha den. Frågade om jag fick needa, men dom undrade varför och blev sura på mig, eftersom jag hade tankat & använt en Mace istället för Staff genom hela instancen. ^_^ Så jag needade inte. Men det droppades en käck Mace med Strength & Stamina lite senare istället som jag needade på iallafall.

Nej, du borde inte få rolla på den. Det var ett självklart val att ge den till dig så du skulle mer eller mindre blivigt påtvingad staven..

Aja, shit happens. Synd att alla jävla idiot noobs ska förstöra spelet i dom lägre lvlarna. Vad fan ska rogues och warriors med en caster staff till. Man blir ju förbannad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För er som spelar Private Servers:

Nu har det kommit en ny server med aktiva GM's och massor med spelare med 100mbit uppkoppling från DANMARK!

Servern heter Demigro WoW och har ungefär 50 spelare per dag. Servern är bara 5 dagar gammal men är väldigt populär. Exp och Drop rate är Blizzlike. Är du intresserad av och testa så reggar du dig på:

Demigro WoW

Reg page för Realmen är: Demigro WoW Regpage

Rösta på oss här please:

Xtremetop100

Tack för mig ^_^

Seriöst, ser jag dig eller någon annan posta något som private server så kommer jag raptorera personen tillbaka till stenåldern.

Private server är olagligt så ge fan i att posta sånt skit och köp dig spelet.

Redigerad av Knarkuzz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst, ser jag dig eller någon annan posta något som private server så kommer jag raptorera personen tillbaka till stenåldern.

Private server är olagligt så ge fan i att posta sånt skit och köp dig spelet.

Hahaha.. Har redan köpt spelet ^_^. Bara att jag inte orkar köra på orginal

Länk till kommentar
Dela på andra sidor