Hew Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Enchanting, det gör väl så att vapnet lyser? Bland annat. Dom flesta vapen-enchants gör så att vapnen lyser, fast inte alla. Enchants på armor gör inte så att vapnen lyser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Bland annat. Dom flesta vapen-enchants gör så att vapnen lyser, fast inte alla. Enchants på armor gör inte så att vapnen lyser. Unholy gör inte så att det lyser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Unholy gör inte så att det lyser Nej, den gör väl såna där flygande kulor runt vapnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Samma här. Spelar inte längre, men kommer inte sälja. Har man sitt account så vet man iaf att man har sina gubbar kvar. Om man nu vill börja spela igen. En annan anledning är kanske att man gärna vill uppleva expansionen me =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Nej, den gör väl såna där flygande kulor runt vapnet? Ja, låda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) På vilket sätt är den inkorrekt? Alla skill lvls stämmer och alla ingridienser stämmer också. Visst kan det vara lite brister i vad som dissenchantas av vad och vilka mobs som droppar vad men inse hur svårt det är att hålla en wikimedia databas tom från felaktigheter. Minst sagt omöjligt. Haha, inget utom ingredienserna stämmer på den sidan vad jag har märkt iaf. edit: titta bara....90 för en lesser magic wand, den kan amn göra på 10....Greater magic wand för man på 70. Redigerad 16 mars, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Borta? Redigerad 17 mars, 2006 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Dingade 51 idag o har fixat 3000 honor på alterac valley men vi vann inte så jag fick inte mitt IBS men får köra mera battlegrounds imorn i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Me goes level 20 idag! fan vad skönt att bli det.....slipper man äckliga barrens ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Uppdateras listan fortfarande? Kimasxi finns nu på Shadow Moon istället för Bladefist, är på lvl 38 och är medlem i "Bluewhite Angelz". Så skriv det. Mihi. Jag har gjort SM & Gnomeregan idag..Illusionary Rod droppades. Ville gärna ha den. Frågade om jag fick needa, men dom undrade varför och blev sura på mig, eftersom jag hade tankat & använt en Mace istället för Staff genom hela instancen. Så jag needade inte. Men det droppades en käck Mace med Strength & Stamina lite senare istället som jag needade på iallafall. Under instancen använde jag "Ballast Maul of the Eagle". Som ger 9+ Stamina & 9+ Intellect. Också droppas Illusionary Rod. (7+ Stamina, 15+ Intellect, 10+ Spirit) Jag hade tankat hela tiden, men jag ville endå väldigt gärna ha den. Var en Priest med, men han hade den redan. Så frågar jag om jag kan få needa på den. Och det får jag inte. (Resten var bara Rogues & Warriors)..Väldigt synd.. Tycker ni jag borde få ha needat på'n? Redigerad 16 mars, 2006 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Uppdateras listan fortfarande? Kimasxi finns nu på Shadow Moon istället för Bladefist, är på lvl 38 och är medlem i "Bluewhite Angelz". Så skriv det. Mihi. Jag har gjort SM & Gnomeregan idag..Illusionary droppades. Ville gärna ha den. Frågade om jag fick needa, men dom undrade varför och blev sura på mig, eftersom jag hade tankat & använt en Mace istället för Staff genom hela instancen. Så jag needade inte. Men det droppades en käck Mace med Strength & Stamina lite senare istället som jag needade på iallafall. Under instancen använde jag "Ballast Maul of the Eagle". Som ger 9+ Stamina & 9+ Intellect. Också droppas Illusionary Rod. (7+ Stamina, 15+ Intellect, 10+ Spirit) Jag hade tankat hela tiden, men jag ville endå väldigt gärna ha den. Var en Priest med, men han hade den redan. Så frågar jag om jag kan få needa på den. Och det får jag inte. (Resten var bara Rogues & Warriors)..Väldigt synd.. Tycker ni jag borde få ha needat på'n? Japp det borde du fått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Uppdateras listan fortfarande? Kimasxi finns nu på Shadow Moon istället för Bladefist, är på lvl 38 och är medlem i "Bluewhite Angelz". Så skriv det. Mihi. Jag har gjort SM & Gnomeregan idag..Illusionary Rod droppades. Ville gärna ha den. Frågade om jag fick needa, men dom undrade varför och blev sura på mig, eftersom jag hade tankat & använt en Mace istället för Staff genom hela instancen. Så jag needade inte. Men det droppades en käck Mace med Strength & Stamina lite senare istället som jag needade på iallafall. Under instancen använde jag "Ballast Maul of the Eagle". Som ger 9+ Stamina & 9+ Intellect. Också droppas Illusionary Rod. (7+ Stamina, 15+ Intellect, 10+ Spirit) Jag hade tankat hela tiden, men jag ville endå väldigt gärna ha den. Var en Priest med, men han hade den redan. Så frågar jag om jag kan få needa på den. Och det får jag inte. (Resten var bara Rogues & Warriors)..Väldigt synd.. Tycker ni jag borde få ha needat på'n? Nej, du borde inte få rolla på den. Det var ett självklart val att ge den till dig så du skulle mer eller mindre blivigt påtvingad staven.. Aja, shit happens. Synd att alla jävla idiot noobs ska förstöra spelet i dom lägre lvlarna. Vad fan ska rogues och warriors med en caster staff till. Man blir ju förbannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 En snabb fråga; om man kommer till tex rank 7, så köper man skorna och handskarna som man får, så spelar man inte på ett tag och går ner till rank 6, kan man fortfarande använda dom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 En snabb fråga; om man kommer till tex rank 7, så köper man skorna och handskarna som man får, så spelar man inte på ett tag och går ner till rank 6, kan man fortfarande använda dom då? Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Japp. Trevligt, tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 (redigerad) För er som spelar Private Servers: Nu har det kommit en ny server med aktiva GM's och massor med spelare med 100mbit uppkoppling från DANMARK! Servern heter Demigro WoW och har ungefär 50 spelare per dag. Servern är bara 5 dagar gammal men är väldigt populär. Exp och Drop rate är Blizzlike. Är du intresserad av och testa så reggar du dig på: Demigro WoW Reg page för Realmen är: Demigro WoW Regpage Rösta på oss här please: Xtremetop100 http://img46.imageshack.us/img46/3184/unclesamvote3ui.jpg Tack för mig Seriöst, ser jag dig eller någon annan posta något som private server så kommer jag raptorera personen tillbaka till stenåldern. Private server är olagligt så ge fan i att posta sånt skit och köp dig spelet. Redigerad 17 mars, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Lvl 55 nu, BRD here i come! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Seriöst, ser jag dig eller någon annan posta något som private server så kommer jag raptorera personen tillbaka till stenåldern. Private server är olagligt så ge fan i att posta sånt skit och köp dig spelet. Hahaha.. Har redan köpt spelet . Bara att jag inte orkar köra på orginal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Kan löna sig att hjälpa lite låglvlade i spelet, hjälpte en snubbe i RFC (Instancen i orgrimmar), körde genom den på mindre än 20 min.. så komer han in med sin mainchar och ger mig 10g för besväret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 17 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2006 Hahaha.. Har redan köpt spelet . Bara att jag inte orkar köra på orginal Och du vill att jag ska tro på det? Right... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts