Visa Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 1an var nicig tyckte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Du är inte inne på msn, thoty så jag postar min tabard här:* Edit: Model viewer var ju kul http://img525.imageshack.us/img525/3356/tweenie5qk.jpg Redigerad 15 mars, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Nr.5 lätt. PvPigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Femman alternativt sjuan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Nr.5 lätt. PvPigt. Säger detsamma. Den är lik AB tabarden för horde. Därför blir det ännu mer äg när man är alliance och har en sådan tabard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Neej för fan. 5:an är tråkig, han är väll ingen jävla pirat? Ta 9:an den var snyggast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Neej för fan. 5:an är tråkig, han är väll ingen jävla pirat? Ta 9:an den var snyggast. Lol det finns bara nio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Neej för fan. 5:an är tråkig, han är väll ingen jävla pirat? Ta 9:an den var snyggast. Aff.. Så horde är pirater? Den var lik Battle Tabard of the Defilers, därför är det den han ska ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 mmh Vaelstrasz the Corrupt nere. Så härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Aff.. Så horde är pirater? Den var lik Battle Tabard of the Defilers, därför är det den han ska ta. Bah! Ända likheten var jo den gröna färgen. Annars var horde taborden mycket snygg. Fast min tabord ser ut som Kandas flagga så alla andra som thotim har visat är mycket snyggare än min guild. @Gizmo: Menade nummer 8. Redigerad 16 mars, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) @Gizmo: Menade nummer 8. Va? ähdit: Jaha Redigerad 16 mars, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Någon här på gtasajten som tröttna på wow som vill sälja sitt account? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Någon här på gtasajten som tröttna på wow som vill sälja sitt account? Tröttna på WoW nån dag efter jag dinga 60 Fast sälja vill jag inte göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Tröttna på WoW nån dag efter jag dinga 60 Fast sälja vill jag inte göra Samma här. Spelar inte längre, men kommer inte sälja. Har man sitt account så vet man iaf att man har sina gubbar kvar. Om man nu vill börja spela igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Vet någon en sida med korrekt enchanting list? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Vet någon en sida med korrekt enchanting list? http://www.thottbot.com/?t=Enchanting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 http://www.thottbot.com/?t=Enchanting Korrekt sade jag, men tack iaf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Korrekt sade jag, men tack iaf =) På vilket sätt är den inkorrekt? Alla skill lvls stämmer och alla ingridienser stämmer också. Visst kan det vara lite brister i vad som dissenchantas av vad och vilka mobs som droppar vad men inse hur svårt det är att hålla en wikimedia databas tom från felaktigheter. Minst sagt omöjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 Enchanting, det gör väl så att vapnet lyser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 16 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2006 (redigerad) Enchanting, det gör väl så att vapnet lyser? Ja, enchants på vapen gör så att de lyser. Onyxia idag förresten, hoppas på Bloodfang Hood Redigerad 16 mars, 2006 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts