Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Någon som kan ge tipsom någon bra hunter build ?

All-around/PvP

PvE - Bra i endgame instaces

Beastmastery

3 builds i grova drag som såklart går o tweaka lite, för tillfället kör jag en variant av den första.

PvE och Beastmastery-builden är bra om du ska lvla. Går du på PvE-builden så börja då lägga talents i Marksmanship först och främst. Tidigare i spelet tjänar man på Trueshot Aura(100 ranged/melee attackpower på högsta ranken) mer än till exempel Lightning Reflexes (15% mer agility). Först när man börjar få 350-400+ agility tjänar man mer på eller. Men de beror ju på din spelstil också.

Testa dig fram till vad du själv gillar.

Redigerad av beat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle också behöva hjälp med att PvP specca min Gnome Rogue som snart når 60...

Några tips?

Dagger är lätt roligast mot Rouges, Warlocks, Mages, Druids.

Specca Cold Blood/Preparation och äg.

Seal Fate funkar också bra, snabba combopoints.

Annars om du vill köra svärd/mace/fist weapon, så kör Combat ända ner till Adrenaline Rush, sen får du ju köra vilken Specialization du vill beroende på vapen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, nu håller jag på installerar.

Man får ju 1 månad "free" när man köper spelet, om man änvänder kreditkort, måste man "köpa" en månad för att få denna gratis månad eller.. hur gör man? :rolleyes:

Förklara är ni snälla. :wacko:

Om du betalar med kreditkort (120 kr) och själva spelet (449 - 499kr), så får du en månad säger vi, plus den där 1 månad "free.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man får ju 1 månad "free" när man köper spelet, om man änvänder kreditkort, måste man "köpa" en månad för att få denna gratis månad eller.. hur gör man? :rolleyes:

Ja, du måste betala för att få din gratis månad. Den läggs automatiskt på när du har skrivit en antingen en Gamecard-kod eller ett kredikortsnummer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Går in på http://www.wow-europe.com/en/ följer allt du ska göra, sen efter väljer du hur du ska betala, man kan välja 1, 3 eller 6 månader med kreditkort, sen efter du valt, så går din gratis månad sen efter drar de pengar. Samma sak gäller med gamecard, 30 dagar går sen går dina 60 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, du måste betala för att få din gratis månad. Den läggs automatiskt på när du har skrivit en antingen en Gamecard-kod eller ett kredikortsnummer.

Bullcrap, man behöver inte betala utan endast lägga in nummret. Jag gjorde det och tog bort nummret efteråt. Sedan lade in och betalade när jag ville spela igen. Det kostar alltså inget att få månaden, du nehöver bara lägga in nummret.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor