Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Stell, hur lyckades du med din druid att hela på low lvl?

Har just nu 1534 mana och är lvl 28 snart 29. Och jag gjorde DM precis, och fick typ några 100 mana mer med lite buffs osv.

Men efter 3 heals typ, så tar mana slut direkt och jag får stå och glo som en fågelskrämma, för jag inte kan heala.

Jag kör feral spec, men gör ändå skit kass dmg i pve. Tråkigt som fan att slås sen har jag typ 5 % liv kvar när jag har dödat mobben. Samma sak i pvp, kass dmg.. dör direkt för jag har också ganska lite liv (829).

Så ska man typ ha en healing gear och en pvp/pve gear? Alltså ett gear med stamina och agility och en med mycket intellect och spirit?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man måste vara med i en guild, och sen så köper du en guild tabard från en tabrd vendor.

Nice. Synd att man måste vara med i ett guild. Skulle varit grymt coolt om man bara kunde ha det fritt. Typ att man skulle kunna importera ikoner från riktiga bilder som man kan ha i spelet. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stell, hur lyckades du med din druid att hela på low lvl?

Har just nu 1534 mana och är lvl 28 snart 29. Och jag gjorde DM precis, och fick typ några 100 mana mer med lite buffs osv.

Men efter 3 heals typ, så tar mana slut direkt och jag får stå och glo som en fågelskrämma, för jag inte kan heala.

Jag kör feral spec, men gör ändå skit kass dmg i pve. Tråkigt som fan att slås sen har jag typ 5 % liv kvar när jag har dödat mobben. Samma sak i pvp, kass dmg.. dör direkt för jag har också ganska lite liv (829).

Så ska man typ ha en healing gear och en pvp/pve gear? Alltså ett gear med stamina och agility och en med mycket intellect och spirit?

Du besvarade dina egna frågor. :(

Är du feral speccad så är det ganska självklart att man ska ha items med STA/STR/(AGI) för att klara sig bättre.

Dock så blir ju självklart manapoolen gimpad av detta, och som du säkert borde listat ut så behöver du alltså en hel gaderob med healing gear om du är feral speccad.

Anledningen till att du får stå och uggla är för du är feral speccad, vilket gör att dina heals kostar mer mana och healar mindre. Och eftersom du är feral så har du antagligen mindre mana än en resto druid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du besvarade dina egna frågor. :(

Är du feral speccad så är det ganska självklart att man ska ha items med STA/STR/(AGI) för att klara sig bättre.

Dock så blir ju självklart manapoolen gimpad av detta, och som du säkert borde listat ut så behöver du alltså en hel gaderob med healing gear om du är feral speccad.

Anledningen till att du får stå och uggla är för du är feral speccad, vilket gör att dina heals kostar mer mana och healar mindre. Och eftersom du är feral så har du antagligen mindre mana än en resto druid.

Mjo, får väll köpa lite saker då. ^_^ Tack för hjälpen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh nu måste man samla Nature Res också! !

Försökte oss på Huhuran igår och drog han till 26 % .. lägre får vi inte han med våran låga nature res då han på 30 % börjar skicka bolts varje sekund på de 15 närmaste som gör runt 1000 i skada .. :o

AQ för de som undrar..

Redigerad av thotim
Länk till kommentar
Dela på andra sidor