P-C Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Aw. Han fattade att jag blev sur och skickade 30g i kompensation. Men nu blir jag galen! Vill specca om eftersom jag speccade helt fel förra gången och måste ha en bra template! Lägga upp nån? Gizmo? hm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Aw. Han fattade att jag blev sur och skickade 30g i kompensation. Men nu blir jag galen! Vill specca om eftersom jag speccade helt fel förra gången och måste ha en bra template! Lägga upp nån? Gizmo? hm? Vad spelar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Vad spelar du? Mageeeeee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Mageeeeee. Jaha...ingen jävel som spelar priest här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jaha...ingen jävel som spelar priest här? Thotim.. Själv har jag en keff lvl 29 priest.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 http://img75.imageshack.us/img75/9049/hunter4or.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Höll på o vinna över (höll o höll jag ägde han ett tag) en lvl 18 mage jag var lvl 7 priest EDIT: Jag har lvla från 15 till 18 på 2 dar och undrar om ni tror jag klara och nå 20 till lördag? Har gulid match då lvl 20-40 är det som gäller,ni som har gjort laggar det som i OG o IF (om man är kass dator )? Hoho, jag pwnade en lvl 32 rogue med min 20 hunter, Anti-Rogue ftw bitches. btw har du blivit admin stell? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jaha...ingen jävel som spelar priest här? Thotim som sagt. Har en 25 Priest själv dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Min server som jag spelar på är fortfarnde nere :'( :'( :'( Vill spela snart. Ska göra en paladin med alliance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Jaha...ingen jävel som spelar priest här? What's up? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Vad är det bästa hunter vapnet? både bow och mainhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Vad är det bästa hunter vapnet? både bow och mainhand Lhok'Theldan eller vad fan den heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 What's up? Undrade bara om du hade något tips om talents Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Lhok'Theldan eller vad fan den heter... Knappast, Az'rhje T'hul eller vadfan den heter är bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Undrade bara om du hade något tips om talents Blir nya talents i 1.10 så vänta med att specca... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Holy priest äger ju i patch 1.10 =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Jag håller på att fixa en ny tabard åt min PvP guild Fortes. Tänkte höra vad ni tycker om dessa: Den andra ligger på posten nedanför.. Redigerad 14 mars, 2006 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Sorry för dubbelpost.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Sorry för dubbelpost.. Denna var lätt tuffast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 (redigerad) Jag håller på att fixa en ny tabard åt min PvP guild Fortes. Tänkte höra vad ni tycker om dessa: Den andra ligger på posten nedanför.. Den som jag tänkte göra skulle se ut ungefär sådära så ta den edit: du kanske borde byta ikonen bara, vill inte förknippas med canadians, eh? Redigerad 14 mars, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts