Nerheden Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Jag säger bara det, "Det-går-bra-för-alliance-i-AV-så-alla-hordes-quittar-så-vi-vinner-på-Walkover-så-att-jag-kan-gå-och-fixa-IBS" FTW. Då är det bara att fortsätta så tills du blir exalted med av, så du kan köpa fina saker som tex The Unstoppable Force Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Yay fick mina big bad har föresten fixat lite Polearms så tränar lite i det nu, ska resetta mina talens to jag har spec på polearm istället för sword. Måste dock köpa om Mortal strike rank 2 då :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Jag säger bara det, "Det-går-bra-för-alliance-i-AV-så-alla-hordes-quittar-så-vi-vinner-på-Walkover-så-att-jag-kan-gå-och-fixa-IBS" FTW. Det blir vääääldigt mycket AB, WSG och AV i Fortes..ifall du vill vinna den någon gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Har tänkt bli exalted med Darnassus så jag kan skaffa en kissemiss, lär kosta ganska mycket pengar (Donera Runecloth) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Då är det bara att fortsätta så tills du blir exalted med av, så du kan köpa fina saker som tex The Unstoppable Force Mjo, det finns en bra ring också "Julio's Band" eller nått sånt heter den. Men i 1.10 skulle dom ju ta bort AV quests och istället ska man få 1+ rep varje gång man dödar hordes så det blir ju lite svårare då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Mjo, det finns en bra ring också "Julio's Band" eller nått sånt heter den. Men i 1.10 skulle dom ju ta bort AV quests och istället ska man få 1+ rep varje gång man dödar hordes så det blir ju lite svårare då... Questen ska vara kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Ska jag gå in i Ashenvale forest (är lvl 18 nu) fast jag har några q kvar i XR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Questen ska vara kvar. K, men man skulle inte få nån honor eller? Testade Lock idag, DoTs eiz teh sheet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Yay fick mina big bad har föresten fixat lite Polearms så tränar lite i det nu, ska resetta mina talens to jag har spec på polearm istället för sword. Måste dock köpa om Mortal strike rank 2 då :'( Jag vill inte skrämma dig, men det är nånting som tittar fram under kjolen på din orch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Ska jag gå in i Ashenvale forest (är lvl 18 nu) fast jag har några q kvar i XR LVL 18 är lite för tidigt för AV. Visst går det, men du får vara försiktigt. Jag tycker att du ska göra klart questsen i X-roads först. Kör WC också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 K, men man skulle inte få nån honor eller? Testade Lock idag, DoTs eiz teh sheet. Inte honor men rep. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Inte honor men rep. Det var det jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Idag var jag med i ett raid. Första gången jak raidar. Heh, gick inte så bra.. Ledaren ylade om att vi skulle ta över hela Orgrimmar, och skrek hela tiden "Var inte rädda vi är fler än dom!!!" Yeah, right. Vi gick till Crossroads, dödade några hordes, sen gick vi till Razor Hill och dödade några, sen gick vi till Orgrimmar..Och på bara 30sek hade horde'sen dödat varenda kotte..Och vi var 40st, och hade flera lvl 60 med oss.. :"> Sen började alla skrika att "Alla ressar samtidigt på samma ställe!!111 Sen tar vi dom!11 " Också gjorde vi så. Alla dog igen. Sen började fler & fler lämna raidet. Och tillslut var det bara 5 personer kvar, samt en massa disconnectade.. Nåja, jag fick lite HK's iaf. Också var det kewl sålänge det varade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Idag var jag med i ett raid. Första gången jak raidar. Heh, gick inte så bra.. Ledaren ylade om att vi skulle ta över hela Orgrimmar, och skrek hela tiden "Var inte rädda vi är fler än dom!!!" Yeah, right. Vi gick till Crossroads, dödade några hordes, sen gick vi till Razor Hill och dödade några, sen gick vi till Orgrimmar..Och på bara 30sek hade horde'sen dödat varenda kotte..Och vi var 40st, och hade flera lvl 60 med oss.. :"> Sen började alla skrika att "Alla ressar samtidigt på samma ställe!!111 Sen tar vi dom!11 " Också gjorde vi så. Alla dog igen. Sen började fler & fler lämna raidet. Och tillslut var det bara 5 personer kvar, samt en massa disconnectade.. Nåja, jag fick lite HK's iaf. Också var det kewl sålänge det varade. Sorry men skojjade ledaren eller är han bara en n00b? hur fan ska 40 personer kunna ta över orgrimmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Har fixat 239 i Polearm skill nu, har en Stoneraven med +5 wep dmg. Snackat lite med Mr Pasta Magic här på gtasajten som har startat en char på server ja lirar på e 40% från lv 49 och undrar när jag e 49, vart ska jag levla då? vad ska ja döda då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Någon som har en mage? Jag har en mage på lvl 22 och blir kallad n00b eftersom jag inte vinner dueller. Ska jag vinna dueller och i så fall, hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Någon som har en mage? Jag har en mage på lvl 22 och blir kallad n00b eftersom jag inte vinner dueller. Ska jag vinna dueller och i så fall, hur ska jag göra? Hehe, träna lite på att spela PvP så ska det nog gå mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Hehe, träna lite på att spela PvP så ska det nog gå mycket bättre Ja... Det brukar gå bra tills de kommer fram och slår, stunnar och all annan skit. Jag vet inte vad jag ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 (redigerad) Ja... Det brukar gå bra tills de kommer fram och slår, stunnar och all annan skit. Jag vet inte vad jag ska göra Du använder Frost Nova, springer ivägo skjuter Forst bolt, Fire Blast, resten får du hitta på själv ....kom ihåg att använda Frost Armor också. edit: är du i nöd använder du Polymorph och kör en fireball. Redigerad 12 mars, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Du använder Frost Nova, springer ivägo skjuter Forst bolt, Fire Blast, resten får du hitta på själv ....kom ihåg att använda Frost Armor också. Och arcane intellect. Men när frost novan är slut. Därifrån behöver jag hjälp. Ska jag sheepa dem och vänta på att min frost nova ska bli klar och hålla på så? Kan det vara att jag behöver högre lvl för att bli bra? Eller är det bara bra saker jag behöver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts