Xemtoth Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hehe, aldrig sett förut Varför spankar demdär.. sakerna (kommer inte ihÃ¥g namnen) dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Vad gör dom där? Det är tvÃ¥ warriors pÃ¥ lvl 30 tror jag En sak är rätt knas. Nu stÃ¥r det att jag har 3 dagar kvar att spela. Men assÃ¥ jag fick ju tvÃ¥ mÃ¥nader ffs. 30 dagar som följde med och dom 30 dagarna jag köpte när jag registrerade....Dumma Blizzard Redigerad 9 mars, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hehe, aldrig sett förut Furbolgs? Fan vad grymma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Tja alla WOW ÄLSKARE , jag undrar när kan man träna tow-handed swords när man e Rogue jag e pÃ¥ level 15 nu men jag kan ej träna mig till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Lol, rogue ska ha daggers, snabba effektiva och smärsamma för motstÃ¥ndare! du kan väl visst träna det nu? Redigerad 9 mars, 2005 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Lol, rogue ska ha daggers, snabba effektiva och smärsamma för motstÃ¥ndare! du kan väl visst träna det nu? NEJ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Tja alla WOW ÄLSKARE , jag undrar när kan man träna tow-handed swords när man e Rogue jag e pÃ¥ level 15 nu men jag kan ej träna mig till det. Dual Wield fÃ¥r du pÃ¥ level 10 hos din rogue tränare. Sword lär du dig hos Weapon Mastern i SW om du kör Alliance och UC om du kör Horde. Btw, dual sword är inget bra i längden, du fÃ¥r lite högre dps men tappar de flesta av roguens vitala färdigheter, som backstab, ambush m.fl. Redigerad 9 mars, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Tja alla WOW ÄLSKARE , jag undrar när kan man träna tow-handed swords när man e Rogue jag e pÃ¥ level 15 nu men jag kan ej träna mig till det. Rogues kan inte lära sig tvÃ¥-handade vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Menar du inte att ha 2 svärd 1 i varje hand? Redigerad 10 mars, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Menar du inte att ha 2 svärd 1 i varje hand? Han menar det han säger. Rouges kan inte använda 2h-svärd. Undrar om det inte är sÃ¥ att dom itne kan använda 2h öht. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Tack för den lilla hjälp jag fick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Efter en miljon kickar, dissar och WoW-errors tröttnade jag pÃ¥ att spendera mer tid i queue än att spela pÃ¥ min Underbara Warlock pÃ¥ Warsong. SÃ¥ jag skapade en ny karaktär pÃ¥ en low population server. SkÃ¥da; Felicia | lvl 21 | Night Elf | Druid | Sunstrider SlÃ¥ en "pling" om du spelar pÃ¥ Sunstrider. Det är alltid trevligt att ha nÃ¥gon att snacka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Efter en miljon kickar, dissar och WoW-errors tröttnade jag pÃ¥ att spendera mer tid i queue än att spela pÃ¥ min Underbara Warlock pÃ¥ Warsong. SÃ¥ jag skapade en ny karaktär pÃ¥ en low population server. SkÃ¥da; Felicia | lvl 21 | Night Elf | Druid | Sunstrider SlÃ¥ en "pling" om du spelar pÃ¥ Sunstrider. Det är alltid trevligt att ha nÃ¥gon att snacka med. Wtf honour system? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Wtf honour system? "hehe"... Do you really want to know? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 "hehe"... Do you really want to know? In-fucking-deed I want to know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Va e honor system saken?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 "hehe"... Do you really want to know? Är du med i betan eller? Trodde bara lvl 56-60 fick betatesta nya patchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Va e honor system saken?? http://www.wow-europe.com/en/pvp/pvp-article-part2.html Där stÃ¥r allt du behöver veta angÃ¥ende Honor systemet. @skribb: I have no idea what you are talking about. Beta huh? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Efter en miljon kickar, dissar och WoW-errors tröttnade jag pÃ¥ att spendera mer tid i queue än att spela pÃ¥ min Underbara Warlock pÃ¥ Warsong. SÃ¥ jag skapade en ny karaktär pÃ¥ en low population server. SkÃ¥da; Felicia | lvl 21 | Night Elf | Druid | Sunstrider SlÃ¥ en "pling" om du spelar pÃ¥ Sunstrider. Det är alltid trevligt att ha nÃ¥gon att snacka med. Underbart att du lirar Druid, sÃ¥ j'vla roliga Sorgligt bara att du inte lirar pÃ¥ Bladefist. Typ aldrig nÃ¥gon kö längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Underbart att du lirar Druid, sÃ¥ j'vla roliga Sorgligt bara att du inte lirar pÃ¥ Bladefist. Typ aldrig nÃ¥gon kö längre. Nightelf tjej-ansikterna är sÃ¥ jävla söta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts