Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Vad gör dom där?

Det är två warriors på lvl 30 tror jag :huh:

En sak är rätt knas. Nu står det att jag har 3 dagar kvar att spela. Men asså jag fick ju två månader ffs. 30 dagar som följde med och dom 30 dagarna jag köpte när jag registrerade....Dumma Blizzard <_<

Redigerad av thotim
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja alla WOW ÄLSKARE ;)  ,

jag undrar när kan man träna tow-handed swords när man e Rogue jag e på level 15 nu men jag kan ej träna mig till det.

Dual Wield får du på level 10 hos din rogue tränare. Sword lär du dig hos Weapon Mastern i SW om du kör Alliance och UC om du kör Horde.

Btw, dual sword är inget bra i längden, du får lite högre dps men tappar de flesta av roguens vitala färdigheter, som backstab, ambush m.fl.

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter en miljon kickar, dissar och WoW-errors tröttnade jag på att spendera mer tid i queue än att spela på min Underbara Warlock på Warsong.

Så jag skapade en ny karaktär på en low population server.

Skåda; Felicia | lvl 21 | Night Elf | Druid | Sunstrider

Slå en "pling" om du spelar på Sunstrider. Det är alltid trevligt att ha någon att snacka med. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter en miljon kickar, dissar och WoW-errors tröttnade jag på att spendera mer tid i queue än att spela på min Underbara Warlock på Warsong.

Slå en "pling" om du spelar på Sunstrider. Det är alltid trevligt att ha någon att snacka med. :P

Wtf honour system? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slå en "pling" om du spelar på Sunstrider. Det är alltid trevligt att ha någon att snacka med. (w00t)

Underbart att du lirar Druid, så j'vla roliga :P Sorgligt bara att du inte lirar på Bladefist. Typ aldrig någon kö längre. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor