Hew Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Oj.... menade typ Coffe User,Simpsons watcher Ramones Fan och allt dedär Du lägger in dem på samma sätt som du lade in din bil där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Hur gör man så att man kan länka upp saker i chat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Shift+klick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Shift+klick Thx . Vet ni nå bra ställe för en lvl 17 warrior ir lvl 14 paladin? obs warrior är horde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Thx . Vet ni nå bra ställe för en lvl 17 warrior ir lvl 14 paladin? obs warrior är horde Westfall för din Paladin, och din warrior har jag ingen anning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Thx . Vet ni nå bra ställe för en lvl 17 warrior ir lvl 14 paladin? obs warrior är horde Warriorn, kanske Barrens? Silverpine Forest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Warriorn, kanske Barrens? Silverpine Forest? Just nu springer jag runt i XR (barrens i helhet). Borde jag göra WC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Just nu springer jag runt i XR (barrens i helhet). Borde jag göra WC? Du kan ju börja lite smått där, är du säker på att du "questat klart" i Barrens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Just nu springer jag runt i XR (barrens i helhet). Borde jag göra WC? Det ska du vänta med till runt level 19. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jaha,, läskigt Hehe, ja. Varenda jävla noob kommer springa runt med Felstriker och Headmasters Charge nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Hehe, ja. Varenda jävla noob kommer springa runt med Felstriker och Headmasters Charge nu. Vet redan en noob som springer runt med Felstriker *pekar på din rogue*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Vet redan en noob som springer runt med Felstriker *pekar på din rogue*. Stfu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Omfg nytt critt rec: 3159, jävligt mycket för en warrior tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Omfg nytt critt rec: 3159, jävligt mycket för en warrior tycker jag. Jag gör 160 med min mage. Som mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Omfg nytt critt rec: 3159, jävligt mycket för en warrior tycker jag. Execute kan critta sjukt mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 (redigerad) Kolla dpsn Säger bara Fury ftw. Redigerad 11 mars, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 (redigerad) Kolla dpsn Säger bara Fury ftw. Jag säger bara det, Polearm FTW! Redigerad 11 mars, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Dingade 48 tidigare idag, kanske uppdatera för listan tänkte jag Fortfarande inte fått mina big bad paulderons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Fasen. Mitt gamecard har tatt slut, och ingen butik vågar sälja vågar sälja GC's i denna sketna stad. Nåja, jag fixar nog ett kreditkort eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Jag säger bara det, Polearm FTW! Jag säger bara det, "Det-går-bra-för-alliance-i-AV-så-alla-hordes-quittar-så-vi-vinner-på-Walkover-så-att-jag-kan-gå-och-fixa-IBS" FTW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts