Krax Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Beror vad du har för djur,, alla äter olika. Men dem flesta djuren äter Fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Kött kan du köpa hos de flesta innkeepers t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Dingade 46 idag! Härligt o skippa alla spaniorer nu... förut snackade dem spanska överallt, i general chat o allt, tillomed tillfrågade folk på spanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 (redigerad) Kött kan du köpa hos de flesta innkeepers t.ex. Det finns inget kött hos Dolonaars och Darnassus Innkeeper... Jag har varit i DarkShore och kollat efter kött men inget där. Finns det ingen plats där du vet att det finns Garanterat kött? EDIT: Liten screen.. Redigerad 9 mars, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Det ar billigt! Det ar billigt! Jag har 72 dagars speltid!!!!11 Hur gammal tror ni killen ar? http://www.blocket.se/vi/7362546.htm?ca=11_s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 (redigerad) Det finns inget kött hos Dolonaars och Darnassus Innkeeper... Jag har varit i DarkShore och kollat efter kött men inget där. Finns det ingen plats där du vet att det finns Garanterat kött? Butchers säljer alltid kött. http://www.thottbot.com/?s=butcher Redigerad 9 mars, 2006 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Måste också byta realm snart, blir galen av att få vänta i en timme var tredje gång man loggar in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 (redigerad) Butchers säljer alltid kött. http://www.thottbot.com/?s=butcher Men var finns en Butcher?, I Darnassus?, Dolonaar?, Darkshore?... Var EDIT: http://www.thottbot.com/?n=966978. Det står att en Dirge Quikcleave, Level 43 finns i Teldrassil men var? Redigerad 9 mars, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 (redigerad) Jag tankar WC atm...roligt när en kille skulle dra och äta ^^ Redigerad 9 mars, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Men var finns en Butcher?, I Darnassus?, Dolonaar?, Darkshore?... Var Jag vet inte men du kan kanske prova att trycka på länken och kolla själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 (redigerad) Det ar billigt! Det ar billigt! Jag har 72 dagars speltid!!!!11 Hur gammal tror ni killen ar? http://www.blocket.se/vi/7362546.htm?ca=11_s 89 är han född ändå, syns vid hans mail Redigerad 9 mars, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Jag vet inte men du kan kanske prova att trycka på länken och kolla själv? Var finns den här: Dirge Quikcleave Butcher Level 43 Humanoid Found in Teldrassil. Teldrassil är en stor plats. Han måste finnas Någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Var finns den här: Dirge Quikcleave Butcher Level 43 Humanoid Found in Teldrassil. Teldrassil är en stor plats. Han måste finnas Någonstans. Om du kollar på kommentarerna så ser du att det är en bugg. Finns en i darkshore, tryck på view map för att se var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 (redigerad) Aja... jag tämjde en tiger istället. Den kräver Fisk och det kan man köpa var som helst så. . EDIT: En bild igen Redigerad 9 mars, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Sitter i kö för att komma in, är på 400 =/. Kör MC imorrn och BWL på söndag, får hoppas att Razorgore går ner då, fick ner honom till 53% med 9 pers överlevande från äggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adsky Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Är de nån mer en jag som kör på alak ir ally mer än jag här?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Är de nån mer en jag som kör på alak ir ally mer än jag här?? Brorsans polare spelar där, horde shaman. Han är typ hatad på servern p.g.a. att han lånade ut sitt account till en kompis som förstörde för honom ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Jag har också bytt till shadow moon /spit på er som byter från bladefist, ni kommer att ångra er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Tihi. På Shadow Moon behövde man bara köa i 20 minuter för att få köra bg. Så idag har jag fått ihop 331 Honour Kills. /Me är klad hest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Stormreaver, 10 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts