Tux Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Hmm... jag är Level 10 nu. Hade en uggla men den va unhappy och stack. Jag måste hitta Meat till min nästa djur som jag ska fånga. Var och från vilket djur kan jag skaffa Meat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Hmm... jag är Level 10 nu. Hade en uggla men den va unhappy och stack. Jag måste hitta Meat till min nästa djur som jag ska fånga. Var och från vilket djur kan jag skaffa Meat? Du kan ju alltid börja fiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Såklart. Vill köra WSG, eftersom min "rankxpgrej" har sjunkit. Vill försöka bli Sergeant innan level 40.. (Mount blir billigare då..Tror jag..) Just nu är jag bara Private. Men jag har inte långt kvar till Corporal. Problemet är att rankgrejer sjunker efter bara en dag utan PVP fajter.. Nej det ändras inte varje dag utan varje onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Du kan ju alltid börja fiska. Jobbigt. Finns det inte nåt annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Roligare att göra wsg på lvl 35-39 än på 40... TUx: skaffa en gris dom äter typ allt conjured muffins ^^ Redigerad 8 mars, 2006 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Jobbigt. Finns det inte nåt annat sätt? Köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 (redigerad) Haha, jag skulle köra ST och så tog jag Zeppelinaren till Grom Gol men helt plöstsligt så försvann zeppelinaren och alla rammlade i vattnet, 3 gånger i rad FFS!. Men till slut så summonade warlocken mig. Vi rensade förresten hela ST på bossar och jag fick några bra drops Redigerad 8 mars, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Wie. level 21 om 300xp =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 Mjo, allt blir billigare på rank 3. Men det är fortfarrande 90g som du betalar. Då blir det 70g för mount och 20g för att lära dig rida. Uh, jag är Honored i Darnassus..Då blir det ju billigare. Och om jag också blir Sergeant..Då blir'e ännu billigare?! Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Uh, jag är Honored i Darnassus..Då blir det ju billigare. Och om jag också blir Sergeant..Då blir'e ännu billigare?! Eller? 80g mount + 20g ridingskill - Från start 72g mount + 18g ridingskill - Honored 64g mount + 16g ridingskill - PvP Rank 3 + Honored Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 80g mount + 20g ridingskill - Från start 72g mount + 18g ridingskill - Honored 64g mount + 16g ridingskill - PvP Rank 3 + Honored Ok..Och jag har 54g för tillfället.. Tror ni jag kommer hinna få ihop till 90g innan jag är på level 40? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Ok..Och jag har 54g för tillfället.. Tror ni jag kommer hinna få ihop till 90g innan jag är på level 40? Lägger man manken till så kan vem som hellst fixa ihop pengarna. Det är inte svårt om man bara vill ha pengar. Själv har jag runt 2000g på min druid, medans mina guildkompisar får grinda guld varje dag för att ha råd med reperationskostnader. Och då har dom inte epic mount än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Lägger man manken till så kan vem som hellst fixa ihop pengarna. Det är inte svårt om man bara vill ha pengar. Själv har jag runt 2000g på min druid, medans mina guildkompisar får grinda guld varje dag för att ha råd med reperationskostnader. Och då har dom inte epic mount än. Är din druid restorationspeccad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Är din druid restorationspeccad? Balance från lvl 1-58. Sen när jag dingade lvl 58 så speccade jag resto. Sen var jag resto tills 1.8 när druiderna fick en gratis respec. Då var jag feral tills min guild ville ha mer resto's så jag speccade 12/0/39 som jag är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Fniss.. kanske.. typ http://www.brobex.com/screens/orly.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Varför köa till WSG om du är lvl 35? det tar ju 2-3 dagar att bli 40 så får du mount. Edit: Väldigt fina bilder ZliPp. .w00t snackar du om jag gick från 58% Private till 22% Seargant på 4 dagar när jag var lvl 38-39. 26k honor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Då har man bytt server. Usch fan Mafia_king nu kommer jag :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Jag har också bytt server.. :'( (Så ändra listan och skriv Shadow Moon istället för Bladefist) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Jag har också bytt till shadow moon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 (redigerad) EDIT: GTA3 freak@ Var kan jag köpa? Redigerad 9 mars, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts