Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

Folk kör ju Masterloot, men visst stämmer det att det är lätt att ninja om man e ML, har hänt engång den senaste månaden att masterlootern har ninjat alla items på ett random onyxia run. Kan dock säga att det knappast är värt det, du blir blacklistad av typ varenda guild och kommer inte ha någon chans att klara dig ur den knipan.

Random AQ20 och ZG händer också lite då och då.

Edit: Gizmo, ja

Tur att man har en guild då. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk kör ju Masterloot, men visst stämmer det att det är lätt att ninja om man e ML, har hänt engång den senaste månaden att masterlootern har ninjat alla items på ett random onyxia run. Kan dock säga att det knappast är värt det, du blir blacklistad av typ varenda guild och kommer inte ha någon chans att klara dig ur den knipan.

Random AQ20 och ZG händer också lite då och då.

Edit: Gizmo, ja

Ninja loota sen migration :( hehe

aja blev rank 2 idag :blink: insignia of the horde -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag dingade förresten 54 nyss och får nu strunta i att bjuda på en del av Element settet för att träna nya skills  ^_^

Eh, orka köpa dom delarna som går att köpa, bara slöseri med pengar med tanke på att dom faktiskt droppas :wub: Så ja, strunta i att bjuda på dom..

Redigerad av Skarface
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är på level 35 nu. Har köat till WSG hela dagen. Också har WSG varit Unavailable hela dagen. Bläsch. Vad innebär det egentligen? Att det inte finns tillräckligt många spelare, eller att man bara inte får köra BG för tillfället? /Sigh

Skall byta server. :'(

Edit:

@ Mr.Magix: ROFL! :wub:^_^:):(:lol:

Redigerad av IceCandy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är på level 35 nu. Har köat till WSG hela dagen. Också har WSG varit Unavailable hela dagen. Bläsch. Vad innebär det egentligen? Att det inte finns tillräckligt många spelare, eller att man bara inte får köra BG för tillfället? /Sigh

Skall byta server.  :'(

Edit:

@ Mr.Magix: ROFL!  :wub:  ^_^  :)  :(  :lol:

Varför köa till WSG om du är lvl 35? det tar ju 2-3 dagar att bli 40 så får du mount.

Edit: Väldigt fina bilder ZliPp.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror nog att hon sätter sig i kö och sen gör quest eller något annat. :P

Såklart. B)

Vill köra WSG, eftersom min "rankxpgrej" har sjunkit. Vill försöka bli Sergeant innan level 40.. :P (Mount blir billigare då..Tror jag..) Just nu är jag bara Private. Men jag har inte långt kvar till Corporal. Problemet är att rankgrejer sjunker efter bara en dag utan PVP fajter.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såklart. B)

Vill köra WSG, eftersom min "rankxpgrej" har sjunkit. Vill försöka bli Sergeant innan level 40.. :P (Mount blir billigare då..Tror jag..) Just nu är jag bara Private. Men jag har inte långt kvar till Corporal. Problemet är att rankgrejer sjunker efter bara en dag utan PVP fajter.. :P

Lättare att bara ta 40, sen goldar du Dead Mines ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såklart. B)

Mjo, allt blir billigare på rank 3. Men det är fortfarrande 90g som du betalar. Då blir det 70g för mount och 20g för att lära dig rida.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor