Nerheden Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Det funkar för mig att trycka på Public Test. Aaa, men du måste ha kopierat 2 char först, och tankat rätt patch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Aaa, men du måste ha kopierat 2 char först, och tankat rätt patch. Måste man ha 2 chars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Måste man ha 2 chars? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jag är på level 34 nu. Uppdatera listan eller dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jag är på level 34 nu. Uppdatera listan eller dö. Meeh Ok då.. Håller på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Meeh Ok då.. Håller på Min server e nere för en dupe+ så ska den bli stabilare. Så en vecka utan WoW , men jag har Empire At War och BFME 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Meeh Ok då.. Håller på Lista!? Lank please!!! Lagg till: thotim: Lydila level 60 Priest, Bladefist Tayo level 60 Rogue, Bladefist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Lista!? Lank please!!! Lagg till: thotim: Lydila level 60 Priest, Bladefist Tayo level 60 Rogue, Bladefist Yäs! Das Lista! Dom som är markerade med röd färg, lämna mer uppgifter.. danke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Så gjorde jag Zul Farrak igen o döda bossen som droppar big bad paulderons men inte fan fick jag dem inte, 4:e gången, blir tokig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Så gjorde jag Zul Farrak igen o döda bossen som droppar big bad paulderons men inte fan fick jag dem inte, 4:e gången, blir tokig Hoppas du får dom nästa gång då edit: jag är lvl 16, ingen guild och Realm är Mazrigos Redigerad 7 mars, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Hoppas du får dom nästa gång då edit: jag är lvl 16, ingen guild och Realm är Mazrigos Du måste skriva ras och klass också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Du måste skriva ras och klass också. Det står redan, men jag är Orc Warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jag har stött på lite problem här. Det verkar som om min Dagger är "slut". Eftersom jag är ny i WoW så fattar jag inte så mycket. Hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jag har stött på lite problem här. Det verkar som om min Dagger är "slut". Eftersom jag är ny i WoW så fattar jag inte så mycket. Hjälp? Den är trasig. Du kan laga den hos valfri vapen/armor försäljare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Jag har stött på lite problem här. Det verkar som om min Dagger är "slut". Eftersom jag är ny i WoW så fattar jag inte så mycket. Hjälp? Gå till en Weaponsmith och reparera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Gå till en Weaponsmith och reparera Den är trasig. wink.gif Du kan laga den hos valfri vapen/armor försäljare. happy.gif Men det kostar mycket! ... aja måste nog fixa den. Jag som hade tänkt köpa en ny båge. Aja. Solong till den drömen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Men det kostar mycket! ... aja måste nog fixa den. Jag som hade tänkt köpa en ny båge. Aja. Solong till den drömen Så mycket kostar det väl inte? O_O Med de sakerna man börjar med kostar det väl bara 50c eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Yäs! Das Lista! Dom som är markerade med röd färg, lämna mer uppgifter.. danke Lägg till mig? LVL 45 Dwarf Paladin på Sylvanas. Namn på charen: Lenne Realm: Short but deadly tror jag :S Redigerad 7 mars, 2006 av MR_Lene Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Släng in mig på listan också. realm: Hellscream Warmedal, lvl 26 Tauren Warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Men det kostar mycket! ... aja måste nog fixa den. Jag som hade tänkt köpa en ny båge. Aja. Solong till den drömen Köp absolut inte vapen/rustning eller något på lägre lvl. Det du från quests räcker finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts