Blues Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 1. Är WoW kul? 2. Kostar det att spela? 3. Vad gör man i huvudsak? Tre frÃ¥gor som söker svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 1. Är WoW kul? 2. Kostar det att spela? 3. Vad gör man i huvudsak? Tre frÃ¥gor som söker svar... 2. 100-120 kronor per mÃ¥nad sÃ¥ vitt jag vet. Fast första är väll gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 1. Är WoW kul? 2. Kostar det att spela? 3. Vad gör man i huvudsak? Tre frÃ¥gor som söker svar... 1. Vad förväntar du dig egentligen för svar i en trÃ¥d dedikerad till spelet? 2. Som Kalan säger, 100-120 kr per mÃ¥nad, beroende pÃ¥ hur mÃ¥nga mÃ¥nader du beställer samtidigt. Och ja, första mÃ¥naden är gratis. 3. Rollspel. Hört talas om det? Du gör uppdrag, slaktar monster, gÃ¥r med i s.k. raider mot den fientliga sidans byer/städer, köper/säljer, eller bara hänger omkring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 1.Tycker du Diablo 2 va roligt sÃ¥ e detta ett mÃ¥ste 2. 100 kr i mÃ¥nan om du beställer 6 mÃ¥nader 129 i mÃ¥naden om du beställer 3 (tror jag) om du beställer 1 mÃ¥nad kostar det 149kr tror jag dÃ¥ 3. Man gÃ¥r omkrin i en gigantisk värld och gör quests och sÃ¥ kan man göra som zyber sa dÃ¥ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Hur tar man ett quest? Jag fattar inte spelet!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Hur tar man ett quest? Jag fattar inte spelet!? OMFG! hur gammal är du?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 OMFG! hur gammal är du?! AssÃ¥ Krax har du bytt gubbe eller? För du har inte varit online pÃ¥ evigheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 AssÃ¥ Krax har du bytt gubbe eller? För du har inte varit online pÃ¥ evigheter Nja har inte kört sÃ¥ mkt.. sÃ¥ har jag en xtra gubbe som jag har kört pÃ¥ lite.. en Undead Rogue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 NÃ¥gon som lirar DuneMauld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 NÃ¥gon som lirar DuneMauld? Nope , hade en character där förut , men deletade den Kör pÃ¥ shattered hand och stormreaver nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Det är iofs inte Telia som har hand om WoW-servrarna. Det är Blizzard i frankrike som gör det. Dock sÃ¥ ligger ju dns-servrarna (som jag trodde var fel pÃ¥) hos dom. Men jag har en bild jag kan bidra med. Dock sÃ¥ är alla knappar o tjafs där. Fast den är tuff ändÃ¥. Tog för övrigt screenen under sista beta-dagen. http://www.monstret.se/~urkas/gtasajten/doomsday.jpg Haha as kul, lirade lite pÃ¥ betan när dem släppte infernals frÃ¥n himmlen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Aj, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 OMFG! hur gammal är du?! 16 AllstÃ¥ jag gÃ¥r ju fram till en gubbe nÃ¥nstans och snackar men han säger bara en slumpartad mening som "hello" eller nÃ¥got liknande! Men inget snack om nÃ¥got quest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 16 AllstÃ¥ jag gÃ¥r ju fram till en gubbe nÃ¥nstans och snackar men han säger bara en slumpartad mening som "hello" eller nÃ¥got liknande! Men inget snack om nÃ¥got quest Duh! han mÃ¥ste ha typ en gul ! över sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Hejsan. jo det är ju sÃ¥ att detta spel har sÃ¥llt som smör och är slut pÃ¥ de flesta ställen men jag är sÃ¥ jävla kÃ¥t i detta spel!! sÃ¥ jag mÃ¥ste f*an ha det nu.. snälla vet nÃ¥gon nÃ¥tt ställe pÃ¥ intenet eller nÃ¥gon affär som har nÃ¥gra kvar? eller hur man pÃ¥ annat sätt kan fÃ¥ tag pÃ¥ det väldigt vädigt tacksam för svar Redigerad 9 mars, 2005 av Lance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hejsan. jo det är ju sÃ¥ att detta spel har sÃ¥llt som smör och är slut pÃ¥ de flesta ställen men jag är sÃ¥ jävla kÃ¥t i detta spel!! sÃ¥ jag mÃ¥ste f*an ha det nu.. snälla vet nÃ¥gon nÃ¥tt ställe pÃ¥ intenet eller nÃ¥gon affär som har nÃ¥gra kvar? eller hur man pÃ¥ annat sätt kan fÃ¥ tag pÃ¥ det väldigt vädigt tacksam för svar Http://www.webhallen.com/prod.php?id=34200 <-- Dom fÃ¥r in spelet den 15de igen. SÃ¥ du kan ju testa att beställa o hoppas att det kanske kan fÃ¥ det om en vecka iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Http://www.webhallen.com/prod.php?id=34200 <-- Dom fÃ¥r in spelet den 15de igen. SÃ¥ du kan ju testa att beställa o hoppas att det kanske kan fÃ¥ det om en vecka iaf. Nej i april 15:e nÃ¥gon annan som vet nÃ¥got ställe MÃ…STE VERKLIGEN HA DET NU!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hur tar man ett quest? Jag fattar inte spelet!? Läs. http://www.worldofwarcraft.com/info/beginners/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hehe, aldrig sett förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hehe, aldrig sett förut Vad gör dom där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts