Jump to content

World of Warcraft

lulle
 Share

Recommended Posts

1. Är WoW kul?

2. Kostar det att spela?

3. Vad gör man i huvudsak?

Tre frågor som söker svar...

1. Vad förväntar du dig egentligen för svar i en tråd dedikerad till spelet?

2. Som Kalan säger, 100-120 kr per månad, beroende på hur många månader du beställer samtidigt. Och ja, första månaden är gratis.

3. Rollspel. Hört talas om det? Du gör uppdrag, slaktar monster, går med i s.k. raider mot den fientliga sidans byer/städer, köper/säljer, eller bara hänger omkring.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1.Tycker du Diablo 2 va roligt så e detta ett måste

2. 100 kr i månan om du beställer 6 månader 129 i månaden om du beställer 3 (tror jag) om du beställer 1 månad kostar det 149kr tror jag då

3. Man går omkrin i en gigantisk värld och gör quests och så kan man göra som zyber sa då

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är iofs inte Telia som har hand om WoW-servrarna. Det är Blizzard i frankrike som gör det. Dock så ligger ju dns-servrarna (som jag trodde var fel på) hos dom.

Men jag har en bild jag kan bidra med. Dock så är alla knappar o tjafs där. Fast den är tuff ändå. Tog för övrigt screenen under sista beta-dagen.

Haha as kul, lirade lite på betan när dem släppte infernals från himmlen :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Kurby
OMFG! hur gammal är du?! :unsure:

16

Allstå jag går ju fram till en gubbe nånstans och snackar men han säger bara en slumpartad mening som "hello" eller något liknande!

Men inget snack om något quest

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan.

jo det är ju så att detta spel har sållt som smör och är slut på de flesta ställen men jag är så jävla kåt i detta spel!! så jag måste f*an ha det nu..:P snälla vet någon nått ställe på intenet eller någon affär som har några kvar? eller hur man på annat sätt kan få tag på det ^_^ väldigt vädigt tacksam för svar :unsure:

Redigerad av Lance
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan.

jo det är ju så att detta spel har sållt som smör och är slut på de flesta ställen men jag är så jävla kåt i detta spel!! så jag måste f*an ha det nu..:P snälla vet någon nått ställe på intenet eller någon affär som har några kvar? eller hur man på annat sätt kan få tag på det ^_^ väldigt vädigt tacksam för svar :unsure:

Http://www.webhallen.com/prod.php?id=34200 <-- Dom får in spelet den 15de igen. Så du kan ju testa att beställa o hoppas att det kanske kan få det om en vecka iaf. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor