gizmo91 Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Jag är fortfarande fast på retrieving..., stack från datorn ett tag sen så var jag disconnectad fast behövde inte stå i kö när jag kom tillbaka. Ok, btw vet du varför PVP servern är nere nu måste jag lira på PVE jue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Såg precis nån som red på en gryphon... fast han kontrollerade den direkt! han vägrade dock berätta hur man gjorde om jag inte gav honom några saker, vilken lät som en ganska dålig idé. Men är det nån annan som vet hur man gör? (det var en lvl 25 human rogue) Ehm, han lurar dig. Det är bara en bugg som händer då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Ehm, han lurar dig. Det är bara en bugg som händer då och då. Okej... rätt synd. Det såg verkligen inte ut som en bugg då, men om du säger det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Körde nyss lite på test servern. Var i Scholo med en skitig grupp, dem flesta pratade riktigt dålig engelska och var allmänt dåliga, alltså ok om man inte har kört med den klassen förut och går direkt till 60 men man borde ju ändå ha lite vett i skallen. Roguen som var ledare sprang in i en grupp när jag satt och drack, han dog ju såklart och sen skriker han "Thanks for the healing", han lackade också på warriorn av någon anledning och kickade honom från partyt, då fick jag nog och stack från dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Mjo, suttit i kö till testservern några timmar nu, 2.2k kvar Gjorde en mage och en shaman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Körde nyss lite på test servern. Var i Scholo med en skitig grupp, dem flesta pratade riktigt dålig engelska och var allmänt dåliga, alltså ok om man inte har kört med den klassen förut och går direkt till 60 men man borde ju ändå ha lite vett i skallen. Roguen som var ledare sprang in i en grupp när jag satt och drack, han dog ju såklart och sen skriker han "Thanks for the healing", han lackade också på warriorn av någon anledning och kickade honom från partyt, då fick jag nog och stack från dem. Lol!? Man kör fan inte instance på test server. Man gankar som in i helvete, och kör pvp. Tog en Dwarf priest, och rogue. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Fiint wallpaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Fiint wallpaper Skulle vart kul om det där gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Lol!? Man kör fan inte instance på test server. Man gankar som in i helvete, och kör pvp. Tog en Dwarf priest, och rogue. Ville testa och se hur pass hög dem nya dropratesen på all epix va Men gick ju somsagt åt helvete med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Fiint wallpaper Hoho wannabe Alliance xP Dingade 51 idag så jag körde lite AV, det laggade som in i helvete även fast jag har 1024 :S Känndes som en raid i Ironforge eller nått, dålig Honor var det också. Tror bara jag ska fixa Tabard, Ice-Barbed och lite sånt sen skiter jag i AV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Fixade blade of the titans även 60% till lv 45, testade zul farrak idag, healern och roguen blev disconnected så det sket sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Fixade blade of the titans även 60% till lv 45, testade zul farrak idag, healern och roguen blev disconnected så det sket sig Grats till fulaste svärdet i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2006 Grats till fulaste svärdet i spelet. Wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Grats till fulaste svärdet i spelet. Haha Wörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 World Of Warcraft -->Interface --> Addons Danke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Lvl 52 nu. Tycker ni att jag ska fixa Ice Barbed Spear och specca om till en polearm build, eller fortsätta med Kang the Decapitator? *edit; Hade tänkt att skaffa the unstoppable force, men det lär ju ta ett tag. Har redan speccat om en gång, så man kanske tjänar på att ha kang tills man kan skaffa the unstoppable force? Blir ju lite dyrt om man ska specca om hela tiden. Redigerad 5 mars, 2006 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Kan ni logga in på wow nu? Samt gå in på wow europe eller är det min lina som är helt bäng i ballen nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Någon Alliance på Ragnaros som vill spela? Känner mig mycket ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Var i MC för första gången idag, var riktigt roligt. Vi ska försöka ta oss an Ragnaros imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Var i MC för första gången idag, var riktigt roligt. Vi ska försöka ta oss an Ragnaros imorrn Hoppas ni får sulfuras då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts